2025-05-08, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nej, jag tycker att du ska lägga upp anmälan. Kräket kan få ut både den och sitt eget förhör utan problem och dela med dig. När du lägger upp anmälan kommer vi återigen se att du ljög.

Är det möjligen därför du inte vill lägga upp den, fröken trådsanning...?

Det är klart att det inte går för då blir det ju bevis (som det tjatas om) på att det ljugs något så vansinnigt mycket av henne.
Citera
2025-05-08, 22:30
Medlem
Citat:
Nej, jag tycker att du ska lägga upp anmälan. Kräket kan få ut både den och sitt eget förhör utan problem och dela med dig. När du lägger upp anmälan kommer vi återigen se att du ljög.

Är det möjligen därför du inte vill lägga upp den, fröken trådsanning...?
Det vore bra för en gångs skull att en av idioterna avslöjas återigen av sina egna lögner.
Men det lär knappast ske.

Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
En idé kan ju vara att inte käka ute 2-3 gånger om dagen och börja där. Inte ens personer/familjer som tjänar ganska bra är så slösaktiga med sitt kapital. Men Chrippa och Linnéa lever ju på sina fasader/sociala medier. Hellre förstöra sin framtid för några storys på Instagram var och varannan dag. Det är så jävla efterblivet att man blir stum.
Ja det är faktiskt ofattbart korkat. Men inget idioter som dessa två och dess 5 supporters reagerar på eller ens förstår. Idioter.
Senast redigerad av toonajnwan 2025-05-08 kl. 22:33.
Citera
2025-05-08, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Det vore klädsamt om ältandet slutade, verkligen. Något fruktansvärt stod det i dessa meddelanden eftersom Polisen gjorde en anmälan. Vet man inte så kan man vara tyst imho.

Blir intressant att se vad beslutet blir imorgon.
Varför hävdar du två saker du inte vet i samma mening du säger att man ska vara tyst när man inte vet?
Citera
2025-05-08, 22:33
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Ja och så är det ju?

Och du väljer att tro på den största lipsillen och värsta vaneljugaren av alla.

Snacka om taskigt omdöme.
Citera
2025-05-08, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du kan sluta implicera att jag har kontakt med Chrippa.

Jag går på hans egna ord. Nån endaste gång kanske han inte ljuger? Du brukade pma så ofta att han inte hann läsa, och han beskrev dig som "hyperintressant" men "manisk".

Så - upp med anmälan och/eller hans förhör. Sanningen finns där, och den är inte på din sida denna gång heller.
Citera
2025-05-08, 22:34
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Det kanske är så att det finns personer här som faktiskt vet vad det står i dessa meddelanden, vad vet du? Inte ett skit, så sluta sprid skit. Tack på förhand.

Precis. Ett jävla tjat är det om samma sak, hela tiden.
Vet du vad det står i meddelandena?

Det är ju dina kompisar som om och om igen startar dessa diskussioner om samma sak.
Citera
2025-05-08, 22:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ja och så är det ju?
Hur kan det vara så när Chrippa bevisat att Jocke ljög om att utredningarna var nedlagda pga åtalsunderlåtelse?
Citera
2025-05-08, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vet du vad det står i meddelandena?

Det är ju dina kompisar som om och om igen startar dessa diskussioner om samma sak.
Möjligt, men ointressant vad jag vet och inte vet. Du vet uppenbarligen inte allt, vet du inte, kontakta din idol och lägg sen upp informationen du då får reda på, om du vågar.

Inte för att du kommer få det från din idol, men ändå.
Citera
2025-05-08, 22:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Är du övertygad om att Kräftan är ren som ett litet lamm och inte gjort nånting av det som sägs?
Nej, jag är övertygad om att chrippa är skyldig till det han gjort, men det gör det inte okey att ljuga och påstå att han är skyldig till saker som det inte finns bevis för.

Han kommer åka i fängelse för eko brott.
Varför är det då viktigt för er att han måste vara skyldig till stämpling när det inte finns bevis för det enligt polisen?
Varför är det så viktigt för er att utredningarna lades ner pga åtalsunderlåtelse trots att chrippa nu bevisat att flera blivit nedlagda pga brist på bevis?
Citera
2025-05-08, 22:43
Medlem
Citat:
Tycker att han är en idiot?
Alla bildar sig väl en uppfattning utifrån vad man ser hur en person beter sig.
Och det baseras sen på vad man själv har för egna värderingar.
(Tillägg, har INGET att göra med andras videos mm. BARA vad jag sett från hans egna osmakliga videos mm).

Så ja, jag tycker att han är en otrolig stor idiot, ointelligent, obildad, ocharmig och osmart.
Lägg till narcissist, otrevlig och osäker.
Det är min åsikt.
Vad andra har för åsikter säger mer om dem.
Varför ska han låsas in för skattefusk och varför ska Linnea resa till Skåne?

Tycker du att lagen ska vara lika för alla?

Tycker du att mytomanen och rättshaveristen Stalkerböi ska låsas in?

Han är objektivt sett vad du precis skrev att du avskyr med Chrippa. Jocke är ”en otroligt stor idiot, ointelligent, obildad, ocharmig och osmart. Lägg till narcissist, otrevlig och osäker.”
Citera
2025-05-08, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nej, jag är övertygad om att chrippa är skyldig till det han gjort, men det gör det inte okey att ljuga och påstå att han är skyldig till saker som det inte finns bevis för.

Han kommer åka i fängelse för eko brott.
Varför är det då viktigt för er att han måste vara skyldig till stämpling när det inte finns bevis för det enligt polisen?
Varför är det så viktigt för er att utredningarna lades ner pga åtalsunderlåtelse trots att chrippa nu bevisat att flera blivit nedlagda pga brist på bevis?
Ta reda på vad han skrivit. Återkom sen.
Vad som är nedlagt är historia, glöm det. Oavsett hur det blev nedlagt, ointressant. Sluta tjata.

Inväntar tills du återkommer när du vet vad han skrivit så kan vi få höra vad du tycker om det. Och så får vi se vad som händer imorgon.

Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Varför ska han låsas in för skattefusk och varför ska Linnea resa till Skåne?

Tycker du att lagen ska vara lika för alla?

Tycker du att mytomanen och rättshaveristen Stalkerböi ska låsas in?

Han är objektivt sett vad du precis skrev att du avskyr med Chrippa. Jocke är ”en otroligt stor idiot, ointelligent, obildad, ocharmig och osmart. Lägg till narcissist, otrevlig och osäker.”
Jocke, Jocke, Jocke, han lever gratis i din hjärna.
Citera
2025-05-08, 22:46
Medlem
Citat:
Jocki publicerade fem stories om detta i tät följd 10 april.
Ljugarbänken idag igen. Din definition av tät följd en halv arbetsdag eller tre långluncher?

Det han skrev vid två separata tillfällen kan därför inte tolkas tillsammans som ett och samma uttalande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in