2025-05-08, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Nu är den ute https://youtu.be/1OzV39FrALk?si=CRCxa2AWBAeSd1e7
3 st Nocco innanför västen
Citera
2025-05-08, 21:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
90% av alla polisanmälaningar och utredningar läggs ner på grund av att det inte kommer kunna få en fällande dom, på grund av bristande bevis.
Det betyder inte att det inte har skett eller att personen som anmält ljugit ihop allt.

I det här fallet var det polisen som anmälde efter att ha tömt din älskade Chrippa telefon ditt jävla sär.
Jocke sa ju att anmälningarna blev nedlagda pga åtalsunderlåtelse, och nu säger du 90% pga brist på bevis?

Så chrippa anmäls för brott, det blir nedlagt, men du har bestämt dig för att han är skyldig? Utan att ens sett bevis eller polisutredningen?
Jocke anmäls för brott, det blir nedlagt, betyder det att han också är skyldig?

Sedan borde du läsa detta
Citat:
Oskuldspresumtionen innebär att alla som anklagas för ett brott ska betraktas som oskyldiga tills motsatsen har bevisats i en domstol
Citera
2025-05-08, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det behöver inte stå något fruktansvärt för att polisen ska inleda en utredning.
Det kanske är så att det finns personer här som faktiskt vet vad det står i dessa meddelanden, vad vet du? Inte ett skit, så sluta sprid skit. Tack på förhand.

Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Det är ju för fan du som är dum i hela jävla huvudet, och helt efterbliven. Du gör dig till åtlöje. 90% av alla polisanmälaningar och utredningar läggs ner på grund av att det inte kommer kunna få en fällande dom, på grund av bristande bevis.
Det betyder inte att det inte har skett eller att personen som anmält ljugit ihop allt.

I det här fallet var det polisen som anmälde efter att ha tömt din älskade Chrippa telefon ditt jävla sär.
Precis. Ett jävla tjat är det om samma sak, hela tiden.
Citera
2025-05-08, 21:50
Avslutad
Citat:
Du sa att den enda skillnaden var att en talar sanning och en ljuger.

Ja och så är det ju?
Citera
2025-05-08, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Eh nej? Jag kunde inte vara längre ifrån nån krets alls. Men det hindrar ju mig inte från att ha en åsikt.
Och min åsikt är att Chrippa är en idiot och borde låsas in. Linnea borde åka hem till Malmö, ta in på nå retreat och reflekta över sitt liv.

Sen kan alla vi andra gå vidare i livet. Vårt verkliga liv.
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag håller med.
Chrippa in i fängelse och Linnéa kanske villkorligt med möjlighet att skärpa till sig.
Varför tycker ni det?
Citera
2025-05-08, 21:52
Avslutad
Citat:
Det behöver inte stå något fruktansvärt för att polisen ska inleda en utredning.
Eran okunskap när ni samtidigt ska sitta här och låtsas kunna så mycket är bara patetiskt.
Man misstänker att ett brott kanske har begåtts, man påbörjar en polisutredning, utredningen visar att det inte finns några bevis för att ett brott har begåtts och utredningen läggs ner.

Att det påbörjas en utredning betyder inte att personen är skyldig eller att det finns bevis. Det betyder att polisen ska utreda om personen är skyldig och om det finns bevis.

Är du övertygad om att Kräftan är ren som ett litet lamm och inte gjort nånting av det som sägs?
Citera
2025-05-08, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Banal lägger print på Jockes stories och du förvränger dessa, och du vill anses som seriös och prata högljutt om förtal?
Jocke skrev

”Fick idag beslut på att dom flesta anmälningar mot min bror läggs ner, och i nästan alla fallen är såkallad åtalsunderlåtelse. Det betyder att även om åklagaren kan styrka brott så läggs det ner ändå pga personen är åtalad, kommer åtalas för andra brott som är såpass grova och lång straffpåföljd att dessa andra brott inte hade påverkat straffpåföljden.”
Citera
2025-05-08, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Varför tycker ni det?

Tycker att han är en idiot?
Alla bildar sig väl en uppfattning utifrån vad man ser hur en person beter sig.
Och det baseras sen på vad man själv har för egna värderingar.
(Tillägg, har INGET att göra med andras videos mm. BARA vad jag sett från hans egna osmakliga videos mm).

Så ja, jag tycker att han är en otrolig stor idiot, ointelligent, obildad, ocharmig och osmart.
Lägg till narcissist, otrevlig och osäker.
Det är min åsikt.
Vad andra har för åsikter säger mer om dem.
Citera
2025-05-08, 22:03
Medlem
Citat:
Men banal, för att inlägget du postade kallas uppföljande inlägg tycker väl du också att han skulle ha följt upp och förklarat att han skrev helt missvisande så att alla trodde att åtalsunderlåtelsen gällde stämplingen med ett uppföljande inlägg i närtid.

Han tog inte upp det i ett uppföljande inlägg. Han tog upp det långt senare, men av en händelse minuterna efter att tidningar hade gett ut orsaken till nedläggningen av stämplingen.

Jocki publicerade fem stories om detta i tät följd 10 april.

Påstod Jocki att åtalsunderlåtelsen gällde stämplingen eller ej? Endast ja eller nej är korrekt.

Ja, det är korrekt, du avslöjades som lögnare igen.
Citera
2025-05-08, 22:07
Medlem
Citat:
Skulle inte Jocke släppa familjen berg? Varför fortsätter han fokusera på dem och prata om dem i sin podd?

Du får nog lyssna för att förstå.
Citera
2025-05-08, 22:07
Medlem
Citat:
Det är ditt jobb.

Nej, jag tycker att du ska lägga upp anmälan. Kräket kan få ut både den och sitt eget förhör utan problem och dela med dig. När du lägger upp anmälan kommer vi återigen se att du ljög.

Är det möjligen därför du inte vill lägga upp den, fröken trådsanning...?
Citera
2025-05-08, 22:08
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Jocke skrev

”Fick idag beslut på att dom flesta anmälningar mot min bror läggs ner, och i nästan alla fallen är såkallad åtalsunderlåtelse. Det betyder att även om åklagaren kan styrka brott så läggs det ner ändå pga personen är åtalad, kommer åtalas för andra brott som är såpass grova och lång straffpåföljd att dessa andra brott inte hade påverkat straffpåföljden.”

Var det endast det han skrev? Inget mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in