2025-05-05, 18:00
Medlem
Nu är det kanske långsökt men Robin Quaison har gillat Tahas förlängning och Derbytifot igår på sociala medier. Taha hade väll också Universal? Är Universal slut nu i Sverige? Och är det här små hintar om att Robban kommer hem i sommar?
Citera
2025-05-05, 18:06
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asptuna
Nu är det kanske långsökt men Robin Quaison har gillat Tahas förlängning och Derbytifot igår på sociala medier. Taha hade väll också Universal? Är Universal slut nu i Sverige? Och är det här små hintar om att Robban kommer hem i sommar?

Hur är det, han är redan klubblös om jag inte är felinformerad? Eller går de ut i sommar? Vill AIK fanzen ha honom tillbaks?
Citera
2025-05-05, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Hur är det, han är redan klubblös om jag inte är felinformerad? Eller går de ut i sommar? Vill AIK fanzen ha honom tillbaks?

Ingen aning tror han är kvar tills sommaren men lär ju knappast finnas mängder av alternativ då han spelat typ 1 timme totalt. Jag personligen skulle gärna få hem honom. Vi är ett åldrat lag vad gör en gubbe till. Dessutom tror jag han kan bidra längre ner i banan som playmaker och central mitt. Sen älskar jag också när cirklar sluts och spelare som varit ute och provat på storligorna kommer hem.
Citera
2025-05-05, 19:18
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Han vill väl hålla dörren öppen. Vilka lämnar då? Sitter en hel del äldre gubbar på utgående.
Citera
2025-05-05, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Han vill väl hålla dörren öppen. Vilka lämnar då? Sitter en hel del äldre gubbar på utgående.

Inte jättebra koll på vilka som har utgående men Sotte, Nordfeldt och JG tror jag sen är väll Besirovic och Celina också inne på sitt sista? Gillar faktiskt Celina och Besirovic mycket och hade gärna behållt. Men nån av dem är väll troligaste isf. Tycker hursomhelst vi inte ska tacka nej till Quaison
Citera
2025-05-05, 22:33
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Inte jättebra koll på vilka som har utgående men Sotte, Nordfeldt och JG tror jag sen är väll Besirovic och Celina också inne på sitt sista? Gillar faktiskt Celina och Besirovic mycket och hade gärna behållt. Men nån av dem är väll troligaste isf. Tycker hursomhelst vi inte ska tacka nej till Quaison
Avvaktar och ser, men han har trots allt ytterligare ett år kvar på kontraktet. Annars är ju Neo Jönsson intressant. Uttalad hammarbyare men av någon anledning är AIK det enda svenska laget han följer på instagram...
Citera
2025-05-07, 12:42
Medlem
QuantumQuills avatar
Tidigare har fotbolldirekt.se uppgett att AIK visat intresse för 21-åringen, som kom till ÖFK från Sylvia i februari 2024. Nu uppger samma sajt att även Djurgården är intresserat av Bonde, vilket ÖFK sägs känna till.
https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/2025/05/07/djurgarden-uppges-visa-intresse-for-bonde/
Citera
2025-05-08, 16:53
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Inoussa på väg till Swansea för 65 miljoner. Och snart kommer det in 90 miljoner för Agbonifo. I sommar vill jag ha en mittback, två yttrar och kanske en nia.

Andreas Alm är klar för Liepaja i Lettland

Fan dom kanske tar första guldet på 10 år nu?

Startar du eller jag en tråd?
Citera
2025-05-08, 17:46
Medlem
girigfans avatar
Citat:
jävlar vilket klubbhjärta som gillar ett derbytifo!!!
Citera
2025-05-08, 17:54
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Andreas Alm är klar för Liepaja i Lettland

Fan dom kanske tar första guldet på 10 år nu?

Startar du eller jag en tråd?
Alm är en av Sveriges bästa tränare. Vi ser snart Liepaja i CL.
Citera
2025-05-09, 12:21
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Enligt Studio Allsvenskan kämpar IFK Värnamo med många nej när dom frågar runt kring lediga tränare. Inte konstigt, vem fan vill ta över det sjunkande skeppet? Det finns ingenting positivt i Värnamo överhuvudet, inte ens kommunen bryr sig.

Jag vill också passa på att ta tillfället i akt att tacka nej till uppdraget. Ni kan leta vidare Värnamo.

Tack för ständigt tokheta silly News.
Citera
2025-05-09, 18:50
Medlem
trazkeis avatar
Stackars lilla AIK jagar Nissen. Då kan man räkna med att Stora stygga Häcken snart kliver in och kapar övergången. Blir gött med en mittback till.
Senast redigerad av trazkei 2025-05-09 kl. 18:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in