Citat:
Ursprungligen postat av
LudvigSigurdDavid
Ja dumpen diskriminerar ganska duktigt och det är helt uppenbart. Dumpen har valt att bara fiska upp gäddor som är riktigt dumma i huvudet, det är de enda de får.
Jag som förälder skulle ju hellre se att dom lyckades fiska upp några gäddor med normalintelligens, då jag tror att dessa är bra mycket farligare för barn, än nån som aldrig läst nåt annat än Cats och är analfabeter. Att detta är fallet tror jag är uppenbart för alla. Som dumpen själva säger - det ska mycket till för att bli uppfiskade av dem.
Spekulerar förstås men de som fullkomligen kastar sig på kroken är nog inte de bästa på att manipulera/ grooma ungar.
Det är ju för fan Dumpen som groomar snuskgubbar med låg intelligens eller så är det något i kranvattnet som gör att feta män på äldre dar blir fittmagneter.
Sara har gjort det till sin livsuppgift att få till den där lagförändringen men på fyra år har hon inte kommit längre än att få ca 20% av dom frälsta att skriva på trots tjatet i Facebookgruppen. När det går så trögt måste man ta till andra metoder för att skynda på och då kan man ge sken av att efterblivna idag ofta är den som tar oskulden pga bristande lagstiftning.
När t om vi som är lite kritiska emot Dumpen skrivit på så undrar man hur det är ställt i sektmedlemmarnas huvuden? Sara måste nog höja rösten rejält och få dom att få dåligt samvete. Ska det vara så jävla svårt att skriva på pappret som Sara viftar med?
Dumpen har testat allt ifrån att dra Göteborgsskämt till att bråka med media för att underhålla folket som endast behöver skriva på så blir det så jävla mycket bättre i Saras värld och skulle dom även skicka en liten slant så skiner Sara upp som den solstrålen hon egentligen är.