Citat:
Det vet jag inget om men på Göteborgs tingsrätt står inget. Kanske att säkerhetsfolk/polis inte vill ha dit argt folk. Lykta dörrar med sekretess och extra säkerhet. Ingen aning mer än att det krävs synnerligt starka skäl för att få uppskov och rättegångar flyttade. Så säger iallafall juridiken.
Om inte polisteknikern, målsägande, vill ha rättegången flyttad så får dennes advokater försöka ogiltigförklara eventuellt läkarutlåtande som icke tillräckligt. Sanningen står sällan här men kanske i oktober. Neg^^^^n vet inget. Istället för N-ordet så skriver jag afrikanen.
Om inte polisteknikern, målsägande, vill ha rättegången flyttad så får dennes advokater försöka ogiltigförklara eventuellt läkarutlåtande som icke tillräckligt. Sanningen står sällan här men kanske i oktober. Neg^^^^n vet inget. Istället för N-ordet så skriver jag afrikanen.
Ja det låter ju jäkligt skumt det här. Man hade velat veta den anledningen som sagt.
Tjackhoran tjattrar på för fullt i klipp på dumpen live som åkte upp i går. Där hon av alla människor bl.a. tar sig ton och kallar andra för inte så smart. Tillåt mig le.
Och idag var väl dagen som civilmålet skulle gå av stapeln och där kan hon inte infinna sig.
Det kan bara finnas en anledning till att inte detta skett och då har hon planerat in så hon ligger under kniven på sjukan idag och genomför op eller på annat sätt medicinsk behandling där det påvisas och intygas från läkare att hon inte kan medverka av hälsoskäl. Dock är ju detta tillfälle preciöst inplanerat naturligtvis. Hon vet vad som väntar det lilla ludret och hon förhalar det. Så tuff var hon när allt kom till kritan. Typiskt beteende för folk som knarkat, begått allehanda brottsliga gärningar och sålt fittan i hela sitt liv.
Någon annan anledning som att det skett någon form av förlikning där t.ex. hennes nye hallick Douglas gått in med cash ser jag inte som trolig i någon ände och dessutom var det ju nytt datum för förhandling i oktober om jag fattade det rätt.
Vilken vidrig kortisonpluffsig liten fitta hon är tjackludret. Men men, Rättvisan tar henne förr eller senare. så är det ju.