2025-05-07, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av djembayugi
Det vet jag inget om men på Göteborgs tingsrätt står inget. Kanske att säkerhetsfolk/polis inte vill ha dit argt folk. Lykta dörrar med sekretess och extra säkerhet. Ingen aning mer än att det krävs synnerligt starka skäl för att få uppskov och rättegångar flyttade. Så säger iallafall juridiken.
Om inte polisteknikern, målsägande, vill ha rättegången flyttad så får dennes advokater försöka ogiltigförklara eventuellt läkarutlåtande som icke tillräckligt. Sanningen står sällan här men kanske i oktober. Neg^^^^n vet inget. Istället för N-ordet så skriver jag afrikanen.

Ja det låter ju jäkligt skumt det här. Man hade velat veta den anledningen som sagt.

Tjackhoran tjattrar på för fullt i klipp på dumpen live som åkte upp i går. Där hon av alla människor bl.a. tar sig ton och kallar andra för inte så smart. Tillåt mig le.

Och idag var väl dagen som civilmålet skulle gå av stapeln och där kan hon inte infinna sig.

Det kan bara finnas en anledning till att inte detta skett och då har hon planerat in så hon ligger under kniven på sjukan idag och genomför op eller på annat sätt medicinsk behandling där det påvisas och intygas från läkare att hon inte kan medverka av hälsoskäl. Dock är ju detta tillfälle preciöst inplanerat naturligtvis. Hon vet vad som väntar det lilla ludret och hon förhalar det. Så tuff var hon när allt kom till kritan. Typiskt beteende för folk som knarkat, begått allehanda brottsliga gärningar och sålt fittan i hela sitt liv.

Någon annan anledning som att det skett någon form av förlikning där t.ex. hennes nye hallick Douglas gått in med cash ser jag inte som trolig i någon ände och dessutom var det ju nytt datum för förhandling i oktober om jag fattade det rätt.

Vilken vidrig kortisonpluffsig liten fitta hon är tjackludret. Men men, Rättvisan tar henne förr eller senare. så är det ju.
Citera
2025-05-07, 19:04
Medlem
Har sett massa kommentarer på Expressen och Aftonbladet där de skrivit om Dumpen och 90% som tar Dumpen i försvar är gamla kärringar på 50 plus. 3 av dem är värst. 1 av kvinnorna tror att alla som har åsikter om Dumpen är pedofiler, en annan kvinna tycker inte alls synd om förövarnas barn eftersom det är deras fel att pappan är pedofil. Fyfan å vidriga människor!
Citera
2025-05-07, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvisst123
Har sett massa kommentarer på Expressen och Aftonbladet där de skrivit om Dumpen och 90% som tar Dumpen i försvar är gamla kärringar på 50 plus. 3 av dem är värst. 1 av kvinnorna tror att alla som har åsikter om Dumpen är pedofiler, en annan kvinna tycker inte alls synd om förövarnas barn eftersom det är deras fel att pappan är pedofil. Fyfan å vidriga människor!

Det där är fula gamla tanter vars män vägrar sätta på dom längre. Lasse 79 som delar säng med ett russin som har nattblöja blir lätt attraherad av Dumpens kåta fjortis som tjatar något så in i helvete på knullträff. Så fort tjockisen är online så blir han bombarderad av Dumpens upprunkare.

Visst fina Sara har väl rätt ibland men dom här fula helveten som blir uppraggade av Dumpen speglar inte verkligheten.

Jag tror inte jag läst en enda logg där Dumpen inte raggat? Vänligen publicera den.

Prutt-Sara vill sitta där och jäsa i Dumens antipedofilbil och framstå som den goda samariten vilket hon kanske är ibland och det passar väldigt bra med covern med sjukdomsfall.

Det kan ju inte finnas nån med normal iq eller högre som tror att Saras kukar gjort succé online bland Sveriges fjortisar? - Kukarna hade inte gått hem hos småtjejer även om Dumpen påstår det.
Citera
2025-05-07, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
På din ungdomstid fanns det få barn som visste att äldre män var intresserade av barn, nu vet (tror) alla barn att äldre är galna i barn, och de vet (tror) att de alltid har chans och vill pröva lyckan, i stället för att bearbeta omogna pojkar i sin skolklass.

Det var då det och man blev varnad för fula gubben med godispåsen i parken men idag är det dygnet runt jakt på äldre feta män ifrån Sveriges barn, i alla fall om man skall tro Dumpens upplägg men jag har aldrig riktigt trott på det där även om det blir bra tv för svenska folket.
Citera
2025-05-08, 11:13
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det där är fula gamla tanter vars män vägrar sätta på dom längre. Lasse 79 som delar säng med ett russin som har nattblöja blir lätt attraherad av Dumpens kåta fjortis som tjatar på något så in i helvete på knullträff. Så fort tjockisen är online så blir han bombarderad av Dumpens upprunkare.

Visst fina Sara har väl rätt ibland men dom här fula helveten som blir uppraggade av Dumpen speglar inte verkligheten.

Jag tror inte jag läst en enda logg där Dumpen inte raggat? Vänligen publicera den.

Prutt-Sara vill sitta där och jäsa i Dumens antipedofilbil och framstå som den goda samariten vilket hon kanske är ibland och det passar väldigt bra med covern med sjukdomsfall.

Det kan ju inte finnas nån med normal iq eller högre som tror att Saras kukar gjort succé online bland Sveriges fjortisar? - Kukarna hade inte gått hem hos småtjejer även om Dumpen påstår det.
Ja dumpen diskriminerar ganska duktigt och det är helt uppenbart. Dumpen har valt att bara fiska upp gäddor som är riktigt dumma i huvudet, det är de enda de får.

Jag som förälder skulle ju hellre se att dom lyckades fiska upp några gäddor med normalintelligens, då jag tror att dessa är bra mycket farligare för barn, än nån som aldrig läst nåt annat än Cats och är analfabeter. Att detta är fallet tror jag är uppenbart för alla. Som dumpen själva säger - det ska mycket till för att bli uppfiskade av dem.

Spekulerar förstås men de som fullkomligen kastar sig på kroken är nog inte de bästa på att manipulera/ grooma ungar.
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2025-05-08 kl. 11:16.
Citera
2025-05-08, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Ja dumpen diskriminerar ganska duktigt och det är helt uppenbart. Dumpen har valt att bara fiska upp gäddor som är riktigt dumma i huvudet, det är de enda de får.

Jag som förälder skulle ju hellre se att dom lyckades fiska upp några gäddor med normalintelligens, då jag tror att dessa är bra mycket farligare för barn, än nån som aldrig läst nåt annat än Cats och är analfabeter. Att detta är fallet tror jag är uppenbart för alla. Som dumpen själva säger - det ska mycket till för att bli uppfiskade av dem.

Spekulerar förstås men de som fullkomligen kastar sig på kroken är nog inte de bästa på att manipulera/ grooma ungar.

Fast när dom står där och är avslöjad så spelar inte intelligensnivån någon roll eftersom dom kan inte försvara det dom gjort och då framstår man som korkad oavsett vilka ursäkter man än försöker komma med

Många av gäddorna är tyvärr mer normalfungerande än vad dom framstår som när dom konfronteras
Citera
2025-05-08, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid

Det är ju för fan Dumpen som groomar snuskgubbar med låg intelligens eller så är det något i kranvattnet som gör att feta män på äldre dar blir fittmagneter.

Sara har gjort det till sin livsuppgift att få till den där lagförändringen men på fyra år har hon inte kommit längre än att få ca 20% av dom frälsta att skriva på trots tjatet i Facebookgruppen. När det går så trögt måste man ta till andra metoder för att skynda på och då kan man ge sken av att efterblivna idag ofta är den som tar oskulden pga bristande lagstiftning.
När t om vi som är lite kritiska emot Dumpen skrivit på så undrar man hur det är ställt i sektmedlemmarnas huvuden? Sara måste nog höja rösten rejält och få dom att få dåligt samvete. Ska det vara så jävla svårt att skriva på pappret som Sara viftar med?

Dumpen har testat allt ifrån att dra Göteborgsskämt till att bråka med media för att underhålla folket som endast behöver skriva på så blir det så jävla mycket bättre i Saras värld och skulle dom även skicka en liten slant så skiner Sara upp som den solstrålen hon egentligen är.
Citera
2025-05-08, 13:15
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det är ju för fan Dumpen som groomar snuskgubbar med låg intelligens eller så är det något i kranvattnet som gör att feta män på äldre dar blir fittmagneter.

Sara har gjort det till sin livsuppgift att få till den där lagförändringen men på fyra år har hon inte kommit längre än att få ca 20% av dom frälsta att skriva på trots tjatet i Facebookgruppen. När det går så trögt måste man ta till andra metoder för att skynda på och då kan man ge sken av att efterblivna idag ofta är den som tar oskulden pga bristande lagstiftning.
När t om vi som är lite kritiska emot Dumpen skrivit på så undrar man hur det är ställt i sektmedlemmarnas huvuden? Sara måste nog höja rösten rejält och få dom att få dåligt samvete. Ska det vara så jävla svårt att skriva på pappret som Sara viftar med?

Dumpen har testat allt ifrån att dra Göteborgsskämt till att bråka med media för att underhålla folket som endast behöver skriva på så blir det så jävla mycket bättre i Saras värld och skulle dom även skicka en liten slant så skiner Sara upp som den solstrålen hon egentligen är.
De kan försöka muta med att ge en penna med dumpen.se tryck, men det gör de nog inte, för då förlorar Patrik några öl.
Citera
2025-05-08, 13:40
Medlem
I senaste Dumpen Live pratar Sara om döden och berättar att hon frågade läkaren hur lång tid hon har kvar att leva. I mina öron låter det inget vidare utan det låter som Sara är mer sjuk än hon vill berätta. 1.42 in i videon börjar hon prata om det.
https://www.youtube.com/watch?v=cJufDcXyOU0&ab_channel=DumpenLive
Citera
2025-05-08, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
I senaste Dumpen Live pratar Sara om döden och berättar att hon frågade läkaren hur lång tid hon har kvar att leva. I mina öron låter det inget vidare utan det låter som Sara är mer sjuk än hon vill berätta. 1.42 in i videon börjar hon prata om det.
https://www.youtube.com/watch?v=cJufDcXyOU0&ab_channel=DumpenLive
Prata de kan hon
Citera
2025-05-08, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tatueraren
Prata de kan hon
Ja, manipulativa och narsesistiska drag är rätt tydliga på kvinnan. Så henne bör man ta med en extrem nypa salt.
Citera
2025-05-08, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
De kan försöka muta med att ge en penna med dumpen.se tryck, men det gör de nog inte, för då förlorar Patrik några öl.

Patrik borde kunna göra avkall på några bärs för barnens skull eller är det för mycket begärt? Sara satt där med en kartong fullproppad med Dumpens barnbok med karaktären bläckfisken som Dumpen döpt till det fantasifulla namnet "Bläckfisen". Dumpen borde prova att muta snyltarna med den så kanske dom en solig dag skriver på.

Boken finns på Akademihandeln för endast 798 kr. Får faktiskt lite flashbacks eftersom Putte satt bakis på Åhlens och signerade boken jag köpte av honom back in the days men frågan är om denna kommer bli en större kioskvältare.

Givetvis ska dom vara stolta över sin bok, menar inget illa men en pruttande kamel tillsammans med en bläckfisk liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in