2025-04-11, 19:22
Medlem
Han pratar om orala droppar.
Citera
2025-04-12, 22:48
Medlem
RapLifes avatar
Någon som provat både Semax och Selank, samt NA-versionen av dem och isåfall, är skillnaden stor i effekt och dosering?
Citera
2025-04-14, 11:24
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnomepower
Är det någon som prövat Bioprime supplements BPC-157?
Verkar vara en liquid. En hälsoinfluencer från Estland verkar ha lyckat resultat.
https://www.youtube.com/watch?v=9qc9dhDDDhc

Verkar vara en liquid? Du menar en lösning? Då peptider bryts ner relativt fort så bör de alltid förvaras frystorkade i frysen. När du löst upp skiten i vatten så börjar det sakta men säkert att brytas ned.

Vill du ha någon effekt av BPC så ska det injiceras, och även då krävs det både tid och rejälare doser än så där.

Ett hett tips är att sluta kolla på influencers av alla dess slag. Total hjärnröta. Lovande resultat? För honom och hans promolänk ja. Kom igen nu va!
Citera
2025-04-27, 18:11
Medlem
Upptäcktsrisk vid beställning inrikes? Vad pratar vi om för påföljder?
Citera
2025-05-07, 19:21
Medlem
Då jag inte lyckas betala via kortvarianterna på exobutiken längre, varför vet jag inte. Dom kör med wert, mercuryo och moonpay men blir stoppat och inte pga kortet. Har ni något tips på nån pålitlig säljare med bra kvalitet på bpc tb500 mm
Alternativt något bra tips på enkla med krypto, går ju fan inte handla något med svenska banker längre.
Citera
2025-05-08, 10:57
Citat:
Ursprungligen postat av Suggan46
Då jag inte lyckas betala via kortvarianterna på exobutiken längre, varför vet jag inte. Dom kör med wert, mercuryo och moonpay men blir stoppat och inte pga kortet. Har ni något tips på nån pålitlig säljare med bra kvalitet på bpc tb500 mm
Alternativt något bra tips på enkla med krypto, går ju fan inte handla något med svenska banker längre.

Samma. Senaste veckan har varit problematisk för dessa tredje parts betalningsnätverk.
Citera
2025-05-08, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davidunknown
Samma. Senaste veckan har varit problematisk för dessa tredje parts betalningsnätverk.
Okej då är det inte bara jag, började tro att det var nå skit med kortet ändå. Tack då kanske det börjar fungera igen om man har tur.
Citera
2025-05-17, 09:10
Medlem
Era tips gällande peptider för ökat libido?
Citera
2025-05-29, 10:19
Medlem
Är peptider som finns att köpa som nässpray och injektion lagliga?
Tex Gonadorelin och Kisspeptin-10.
Citera
2025-06-03, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filosofen78
Använder ni crypto när ni handlar peptider och kör ni bara svenska shops eller alla möjliga?

Söker också svar på detta, har kollat 10 sidor bakåt och inte hittat någon som förmedlar den informationen.
Citera
2025-06-06, 14:16
Medlem
Jag kör ENBART betalning med crypto även när det är peptider. Sen handlar jag bara inom Sverige. Finns en särskilt gammal räv som har shop på HB som jag handlar det mesta ifrån.
Citera
2025-06-08, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liteknepig
Jag kör ENBART betalning med crypto även när det är peptider. Sen handlar jag bara inom Sverige. Finns en särskilt gammal räv som har shop på HB som jag handlar det mesta ifrån.
Varför då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in