2025-05-08, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Detta skrev du till mig för exakt 26 dagar sedan. Det går otroligt trögt för dig att stödja ditt påstående. Om det redan var klart för 26 dagar sedan borde du kunna visa vad du byggde ditt påstående på vid det här laget. Eller skriver du bara en massa pladder för pladdrandets skull?

Och jag förklarade för dig igår så lägg ner nu.
Citera
2025-05-08, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Och jag förklarade för dig igår så lägg ner nu.

Det gjorde du inte alls. Det var det sedvanliga ”vi får se vad som händer”, vilket du sagt sedan du kom med ditt påstående för exakt 26 dagar sedan.

Om du visste det här då så borde du även kunna redogöra för varför du vet. Det kan du inte, för du är en skitsnackande horunge.
Citera
2025-05-08, 10:58
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Både jag & banal lade upp 2 storys från Jocke där man kan se det.
Och jag tackade för det men håller inte med om att det var tydligt. När det gäller Anjo (och Lisen) var det av typen ”trust me bro” (alltså inga direkta bevis utan ”nån skrev nåt här och jag tror att det här sades”).

Jag bad alltså om bevis, fick inga (eller inte tillfredställande) som jag tycker håller. Du/ni kanske tycker det? Därefter tackade jag för det. Inte så mycket mer att diskutera.
Citera
2025-05-08, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Precis som den pågående utredning mot Jocke, Anjo och Rask gällande förtal av chippa och Linnea, den pågår ju fortfarande av en anledning.

Eftersom du vet att den pågår, så bör du också veta målsnummer också?
Hur vet du annars att den pågår?
Citera
2025-05-08, 11:59
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Precis som den pågående utredning mot Jocke, Anjo och Rask gällande förtal av chippa och Linnea, den pågår ju fortfarande av en anledning.

Det säger absolut ingenting, snarare att det inte prioriteras. Utredningar kan ligga orörda i flera månader för att sedan läggas ner. Dessutom kommer med all sannolik Chrippa och Linnéa få driva och väcka åtal själva. Varken polisen eller åklagare lär inte vara speciellt intresserade av detta youtubebråk, och åklagare driver i regel inte förtal utan det får målsägande själv göra.

Vilket jag tvivlar på att de skulle göra då det kan vara frågan om 200 000 kr som måste betalas i arvode etc, vid ett ev ogillande.
Citera
2025-05-08, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Det säger absolut ingenting, snarare att det inte prioriteras. Utredningar kan ligga orörda i flera månader för att sedan läggas ner. Dessutom kommer med all sannolik Chrippa och Linnéa få driva och väcka åtal själva. Varken polisen eller åklagare lär inte vara speciellt intresserade av detta youtubebråk, och åklagare driver i regel inte förtal utan det får målsägande själv göra.

Vilket jag tvivlar på att de skulle göra då det kan vara frågan om 200 000 kr som måste betalas i arvode etc, vid ett ev ogillande.

Dom har förtalat och hängt ut varandra så polisen kommer knappast lägga så mycket tid på det.
Jag tror som dig vill dom få igenom detta får dom driva det själva.
Citera
2025-05-08, 12:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag tycker det var tydligt att det lags ner pga brist bevisningen.

Dom andra brotten lags ner pga att C & L riskerar högre straff i andra mål.
Antagligen ekobrotten.

Ang Anjo så berättade han om stämningen i en video sen förtydligade han på stories.
Även Lisen på snap.
Citat:
Både jag & banal lade upp 2 storys från Jocke där man kan se det.
Här är Jockes första story om det, och där nämns inte ett ord om brist på bevis.
https://imgur.com/a/ENWPMHS
I 3 timmar lät han folk tror och sprida detta, sen gick han ut med ett "förtydligande" att just stämplingen är nedlagt pga brist på bevis.
Citera
2025-05-08, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Här är Jockes första story om det, och där nämns inte ett ord om brist på bevis.
https://imgur.com/a/ENWPMHS
I 3 timmar lät han folk tror och sprida detta, sen gick han ut med ett "förtydligande" att just stämplingen är nedlagt pga brist på bevis.

Han skriver ju att det gäller nästan alla anmälningar.
Senast redigerad av Tomtenisse14 2025-05-08 kl. 13:11.
Citera
2025-05-08, 13:26
Medlem
Citat:
Han skriver ju att det gäller nästan alla anmälningar.

Ja så det där tjatet om detta som en användare startade för att flytta fokus från Chrippa till brodern som har en egen tråd behövs inte ältas i långbänk mer.

Det är mer intressant att se vad det är som händer framöver. I morgon tex.
Citera
2025-05-08, 13:33
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja så det där tjatet om detta som en användare startade för att flytta fokus från Chrippa till brodern som har en egen tråd behövs inte ältas i långbänk mer.

Vad ska hända imorgon?
Citera
2025-05-08, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Precis. Tröttsamt med allt jäkla ältande. Vi får se utgången av imorgon.
Citera
2025-05-08, 14:26
Medlem
Det roliga är att Chrippa försöker få allt att verka som att han är obrydd. Men både hans hårlinje och hälsa säger annat. Han mår skit innerst inne, så sorgligt att se hur dessa två idioter skjuter varandra i fötterna hela tiden. Två av de mest hatade i Sverige 🌸
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in