2025-05-07, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nej, tvärtom, Jocki har varit noga med att säga att stämplingen lades ner p g a bristande bevis. Han ägnade typ fem stories åt det.

Edit - hittade denna lite snabbt
https://ibb.co/C5rcYP8V

Även Anjo har sagt det så jag förstår inte varför man säger att dom ljuger.
Han var ju trots allt anmäld för stämpling av grov misshandel och dom har varit tydliga med varför det lags ner.
Citera
2025-05-07, 21:23
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Även Anjo har sagt det så jag förstår inte varför man säger att dom ljuger.
Han var ju trots allt anmäld för stämpling av grov misshandel och dom har varit tydliga med varför det lags ner.
Du får gärna lägga upp dem för jag kan inte minnas det. Speciellt intressant om de ”har varit tydliga”.

Hör av dig när du lagt upp dem!
Citera
2025-05-07, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Hur mår du ikväll?

Vad pratar du om nu? Är du en i inre kretsen och känner dig träffad?

Tror inte du fattar hur idiotiskt löjliga ni är, anmäla för minsta lilla sak, sedan berätta detta för sina följare sedan gnälla om att det är så synd att polis och alla är så dåliga.

Men det är pågrund av eran otroligt patetiska framtoning som gör er intressanta att betrakta.
Citera
2025-05-07, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vad sa Joakim med originaltexten (alltså inte den du postade)?

När han skrev att han hade veta att dom flesta anmälningar Jocke gjort mot Chrippa precis lagts ner och att dom allra flesta lagts ner på grund av åtalsunderlåtelse?

Tror du att en enda följare drog någon annan slutsatsen än att stämplingen också lagts ner på grund av gått under åtalsunderlåtelse? Stämplingen är väl det enda brott mot honom som han ens har skrivit om på Instagram?

Hur kan Jocke tillåta sin bästa vän Anjo att gå ut i en video och ljuga om att brott läggs ner på grund av åtalsunderlåtelse?

Dom flesta kan nog läsa att det inte handlade om åtalsunderlåtelse ang stämplingen.
Citera
2025-05-07, 21:28
Medlem
Citat:
Det som är mest fascinerande, förutom den eskalerande desperationen att vrida på narrativet, är att hen tror att NÅNTING vad som skrivs här och ältas betyder nåt.
Finns ett normalt samhälle och myndigheter, utanför foliehattens värld, som kommer att visa vad konsekvenserna blir av att bete sig som att man är above the law men utan hjärnceller.
Exakt så. Helt betydelselöst, förutom som bevis som kan användas. Vissa fattar inte att 99,9% som vet vem idioten är och dess följe bara tittas på som apor i en bur. Lyteskomik.
Citera
2025-05-07, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Du får gärna lägga upp dem för jag kan inte minnas det. Speciellt intressant om de ”har varit tydliga”.

Hör av dig när du lagt upp dem!

Banal la väl upp precis jag kan ha fel om Anjo när han berättade om stämningen men Lisen förklarade på snap för hon fick frågor.
Men Jocke har ju hela tiden sagt anledningen till varför det lags ner.
Citera
2025-05-07, 21:32
Medlem
Citat:
Den första var väl ändå inte en fråga? Eller?

Vilka nekade Chrippas förslag på avbetalningsplan och frysta räntor? Han har väl inte bara en aktör han är skyldig pengar? Nekade alla?

En vuxen människa borde ju kunna lyckas se till att räkningar och lån i tid även fast man är utomlands, fan man får ju ta lite ansvar.
Citera
2025-05-07, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Tack de trodde ja inte heller.
Finns en anledning till varför.
En del åker utomlands för snart är de dags.

Det var så lite så ☺️
Jag förstår verkligen, nu mer än någonsin.
Jag kommer aldrig tvivla på Jocke eller Anjo igen.
Citera
2025-05-07, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Skyddar inte Kräftan. Han ska lagföras om det fastställs att han gjort sig skyldig till brottslighet i en domstol. Det jag ställer mig emot är det grova förtalandet av honom på internet. Där ett par kriminella rättshaverister har tagit sig friheten att pissa på honom offentligt i över ett år, och rättfärdigar det med att han själv är en brottsling. Chrippas fel gör inte dessa individers beteende mer rätt.

Beskriv hur det inte verkar bli ett skit av det. Du har sagt det många gånger, men aldrig kommit med några belägg för ditt påstående.

Vi får väl se om det kommer något till tingsrätten snart. Kolla gärna du också och bidra med något.
Citera
2025-05-07, 21:39
Medlem
Citat:
Skrev verkligen Jocke att stämplingen läggs ner i brist på bevis?

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fibb.co%2FPsFXWvPb

Varsågod eftersom du inte kan leta själv.
Citera
2025-05-07, 22:24
Avslutad
Citat:
Det är en frågor du kan ställa direkt till honom.

Det var du som påstod det som fakta.
Citera
2025-05-07, 22:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Vad pratar du om nu? Är du en i inre kretsen och känner dig träffad?

Tror inte du fattar hur idiotiskt löjliga ni är, anmäla för minsta lilla sak, sedan berätta detta för sina följare sedan gnälla om att det är så synd att polis och alla är så dåliga.

Men det är pågrund av eran otroligt patetiska framtoning som gör er intressanta att betrakta.

Eh nej? Jag kunde inte vara längre ifrån nån krets alls. Men det hindrar ju mig inte från att ha en åsikt.
Och min åsikt är att Chrippa är en idiot och borde låsas in. Linnea borde åka hem till Malmö, ta in på nå retreat och reflekta över sitt liv.

Sen kan alla vi andra gå vidare i livet. Vårt verkliga liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in