2024-07-11, 23:16
Medlem
” Jag är ingen bonde men med min bakgrund ser jag mig själv som en lantis och har planer på att bo på landet snart igen. Det, tillsammans med att så många önskar att jag hittar kärleken gör att TV4 har valt att ha med mig! Hoppas det låter lite mer logiskt nu. Kram”, skriver Bonde-Ellinor.”
https://www.hant.se/noje/ellinor-eke-goransson-klar-for-bonde-soker-fru-ar-inte-bonde-jag-forstar-att-ni-undrar/10317985

Tack för svaret Ellinor. Det låter väldigt logiskt ..
Senast redigerad av Tezz-l 2024-07-11 kl. 23:19.
Citera
2024-07-11, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
” Jag är ingen bonde men med min bakgrund ser jag mig själv som en lantis och har planer på att bo på landet snart igen. Det, tillsammans med att så många önskar att jag hittar kärleken gör att TV4 har valt att ha med mig! Hoppas det låter lite mer logiskt nu. Kram”, skriver Bonde-Ellinor.”
https://www.hant.se/noje/ellinor-eke-goransson-klar-for-bonde-soker-fru-ar-inte-bonde-jag-forstar-att-ni-undrar/10317985

Journalist, boende i Linköping.... Men kan TÄNKA sig bo på landet "snart igen"....
Hur blir man bonde av en tanke?
Landet = Villa i Torekov eller Mölle?
Citera
2024-07-20, 17:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Han spelade fiol och sjöng klämkäckt och falsk "The wild Rover". Irländarna tittade konfunderat och undrade var det var för freakshow som pågick. Per var inne i sin egna bubbla och märkte inte det minst sagt svala mottagandet, sen studsade han ut ur puben helnöjd. Ett pinsamt ögonblick för Sverige
Jag har hittat den perfekta kvinnan för honom, hans rentav kvinnliga spegelbild https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d9/Tasa_Jiya_%28NED%29_2016.jpg glöm inte att fula människor förtjänar varandras kärlek! han får flytta till Holland med henne & lära sig spela tulpan eller vad fan dom har för instrument där
Senast redigerad av Crapmagic 2024-07-20 kl. 18:01.
Citera
2024-12-12, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l

Hon hittade sig kärleken i en bonde ändå, en 26 årig kille från Vetlanda trakten med initialer E.E. Dels så har hon lämnat en del spår på sociala medier men har även en säker källa som bekräftar detta. Kul för henne!
Citera
2025-05-07, 20:12
Medlem
Crapmagics avatar
Vem får ta Sigrid på bordet pang tjong? det låter som en asiatisk man?

Kul att dom spelade upp nöjdpunkten igen. Vad är det här för gubbjävlar till prospekt, var är alla Erikar på 27 år? det är ju vad Sigrid behöver! Nä hon är ute efter en provider onekligen med tanke på hur dom här mähämännen ser ut

Har Ellinor en egen borggård (bondgård) eller ska hon dejta från en sekelskiftes (2000-talet) lägenhet i innerstan?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-07 kl. 20:51.
Citera
2025-05-07, 20:16
Medlem
Var är dino?
Citera
2025-05-07, 20:17
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Var är dino?
Dos sparar det sämsta till sista antar jag
Citera
2025-05-07, 20:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Finns underhållningspotential hos Per iallafall. Ful och socialt handikappad. Ett bra recept för underhållning
Var fruktansvärt pinsamt förra gången han var med när han spelade och sjöng på den irländska puben. Synd att det inte finns några klipp från det. Cringe i världsklass.

En våt dröm hade varit om de hade kunnat övertala Ann-Katrin att vara med igen. Tyvärr var det ju uppenbar mobbning från produktionens håll gentemot henne och hennes brevskrivare(precis som det var 2007 med Fredrik) så det hade nog blivit svårt. Men snacka om underhållning
Det är nått som är weising här Rosmarie 36, Jenny 37, rubensrund i överkant & dom är ju för fanken i Pers liga utseendemässigt! jag gick in för att det matchas utseendemässigt omaka par som har stora bankonton!

Ska Per vara avelstjur till en adopterad indiska tycker du?
adopterade från andra sidan jorden söker sig alltid till sådana här betamän med imponerande fysik och ofördelaktig nuna
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-07 kl. 21:08.
Citera
2025-05-07, 20:32
Medlem
Crapmagics avatar
Vad fan händer? var är den uppstyrda speeddejten? det här liknar mer ett swingerpartaj

Ellinor ska ha lammkött tydligen, Edwin 26, va faaaaan

Ja känner igen snytet på 1 av Sigrids gubbjävlar från andra tv program, kan inte placera dock

Sven-Arne lockar kvinnorna genom att imitera en vithårig Håkan Loob
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-07 kl. 20:52.
Citera
2025-05-07, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad fan händer? var är den uppstyrda speeddejten? det här liknar mer ett swingerpartaj
Ja jag förstår inte upplägget
Citera
2025-05-07, 20:54
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ja känner igen snytet på 1 av Sigrids gubbjävlar från andra tv program, kan inte placera dock

Magnus han var med i Farmen 2024
Citera
2025-05-07, 20:55
Medlem
Citat:

Ellinor ska ha lammkött tydligen, Edwin 26, va faaaaan

Sven-Arne lockar kvinnorna genom att imitera en vithårig Håkan Loob
Farmen !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in