2024-06-16, 21:09
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Att Sigrid "ta mig inte på köksbordet" Backåkra ska vara med gör det motiverat att kolla, dom andra vet jag inte ens vilka dom är utan att se foto
Inspelningscrewet vill väl gärna ha med Sigrid, sköter de sig får även kameramannen doppa.
Citera
2024-06-16, 23:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Inspelningscrewet vill väl gärna ha med Sigrid, sköter de sig får även kameramannen doppa.

Citat:
https://www.tv4.se/artikel/2RddBMYvl...nya-programmet

Ellinor Eke Göransson, 30 år, journalist, Linköping

Ellinor var brevskrivare till bonden Filip i säsong 16 av Bonde söker fru. Hon blev bortvald i slutvalet, men i ett avsnitt där vi fick se vad som hänt efter programmet var det Ellinor och inte den andra tjejen som dök upp på Filips gård. Men efter en tid ihop fick även den relationen ett slut.
Jag förstår ingenting, hon är bara en brevskrivare och ska få en ny chans att vara brevskrivare & träffa någon av dom andra bönderna?? (kanske Sven-Arne Eriksson, 58 år, kött-och skogsbonde, Ockelbo) eller hur tänker dom? eller är hon journalistbonde?, en skrivande bonde? är det kanske Dino hon hetsats att skriva till?

Ellinore minns jag nu, det var hon som många tyckte var så snygg, och därför har nu valts ut av tv4 för att locka manliga tittare tillsammans med Sigrid haha

Sigrid har gått upp i vikt, men det kan vi leva med
Senast redigerad av Crapmagic 2024-06-16 kl. 23:05.
Citera
2024-06-17, 11:17
Medlem
Skulle inte bli förvånad om Dino och Sigrid får ihop det. Såg ut som de inte kunde slita sig från varandra under det korta filmklippet som visades.
Citera
2024-06-17, 22:02
Medlem
Ellinor ser så gammal ut. Hon är bara 30. Nåt med håret och stilen som gör det.
Citera
2024-06-21, 20:04
Medlem
kulturstrategs avatar
Finns underhållningspotential hos Per iallafall. Ful och socialt handikappad. Ett bra recept för underhållning
Var fruktansvärt pinsamt förra gången han var med när han spelade och sjöng på den irländska puben. Synd att det inte finns några klipp från det. Cringe i världsklass.

En våt dröm hade varit om de hade kunnat övertala Ann-Katrin att vara med igen. Tyvärr var det ju uppenbar mobbning från produktionens håll gentemot henne och hennes brevskrivare(precis som det var 2007 med Fredrik) så det hade nog blivit svårt. Men snacka om underhållning
Senast redigerad av kulturstrateg 2024-06-21 kl. 20:11.
Citera
2024-06-21, 23:24
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postmorten18
Ellinor ser så gammal ut. Hon är bara 30. Nåt med håret och stilen som gör det.

Kolla bara in ögonbrynen i klippet som TV4 gör reklam för nu. Herrejösses, vad har hon gjort? Som på en grottmänniska...
Citera
2024-06-21, 23:30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Skulle inte bli förvånad om Dino och Sigrid får ihop det. Såg ut som de inte kunde slita sig från varandra under det korta filmklippet som visades.
Jag skulle bli väldigt förvånad då det är vanliga civilister som ska söka till bönderna, Enbart Ellinor får söka sängkamrat i en bonde

Kan du länka klippet där dom inte kan slita sig

Jag ser bara att det ser ut som att han har handen i arslet på henne
https://imageproxy.a2d.tv/?source=ht...png&width=1024
Senast redigerad av Crapmagic 2024-06-21 kl. 23:36.
Citera
2024-06-21, 23:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Finns underhållningspotential hos Per iallafall. Ful och socialt handikappad. Ett bra recept för underhållning
Var fruktansvärt pinsamt förra gången han var med när han spelade och sjöng på den irländska puben. Synd att det inte finns några klipp från det. Cringe i världsklass.
Jo jag har för mig att det var då jag dubbade honom till griseknoen när han "having the time of my life, and i never fell (föll) this way before" spelade han inte nått blues instrument? uppe på scenen eller hittar jag på?

Jämför man slowmotion bilderna i Pers respektive Sigrids promovideos, så var det väldigt mycket poser från hans sida när han går offensivt mot kameran, i hennes fall bilder på en termos som häller ut kaffe som transporteras till näsan
Senast redigerad av Crapmagic 2024-06-21 kl. 23:53.
Citera
2024-06-21, 23:54
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Jo jag har för mig att jag det var då jag dubbade honom till griseknoen när han "having the time of my life, and i never fell (föll) this way before"
spelade han inte nått blues instrument? där

Han spelade fiol och sjöng klämkäckt och falsk "The wild Rover". Irländarna tittade konfunderat och undrade var det var för freakshow som pågick. Per var inne i sin egna bubbla och märkte inte det minst sagt svala mottagandet, sen studsade han ut ur puben helnöjd. Ett pinsamt ögonblick för Sverige
Citera
2024-06-24, 09:09
Medlem
Citat:
Jag skulle bli väldigt förvånad då det är vanliga civilister som ska söka till bönderna, Enbart Ellinor får söka sängkamrat i en bonde

Kan du länka klippet där dom inte kan slita sig

Jag ser bara att det ser ut som att han har handen i arslet på henne
https://imageproxy.a2d.tv/?source=ht...png&width=1024

Det syns i trailern som går på tv4 just nu. Att bönder fastnat för varandra har hänt tidigare, så inget nytt med det …

https://www.expressen.se/noje/de-ble...e-soker-fru-9/
Citera
2024-06-27, 18:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Det syns i trailern som går på tv4 just nu. Att bönder fastnat för varandra har hänt tidigare, så inget nytt med det …

https://www.expressen.se/noje/de-ble...e-soker-fru-9/
Är det här tänkt att ersätta den här sommarens säsong av ordinarie bonde söker fru?
Citera
2024-06-27, 19:37
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Är det här tänkt att ersätta den här sommarens säsong av ordinarie bonde söker fru?

Nej, Andra sommaren sänds till våren.

Citat:
"Bonde söker fru – Andra sommaren" har premiär på TV4 Play och TV4 våren 2025.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in