2025-05-06, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Har du läst någon fup där revolut nämns?

Ja ett flertal, ofta gängrelaterade fupar.

Det är därför jag vet att dom är ganska snabba på att skicka uppgifter till polis om dom begär det.
Senast redigerad av Tomtenisse14 2025-05-06 kl. 19:51.
Citera
2025-05-06, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-Helga
Jag kommenterade för jag fick nog av dina korkade inlägg. Kanske kunde få dig att tänka till, inte skriva massa random skit och göra dina antaganden till sanningar. Vad vet du om Chrippa och hans Revolut? På riktigt alltså, vad VET du? Inte vad du hört eller tror eller läst i någon annans FUP. Utan vad VET du?

Jag vet att han och Julia använt sig av Revolut det är inget antagande, snart får du ta del av det själv i en Fup.
Citera
2025-05-06, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Det skrev jag väl inte heller...

Du vill ju gärna påminna mig om att Jocke & Jonna gör reklam för Revolut i ditt tidigare inlägg därför skrev jag att alla använder det inte för att begå brott.
Citera
2025-05-06, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Ok, det står alltså i häktesförhandlingen att det rör sig om Revolut, ska kolla detta. Tack!

Hur kan du veta att Revolut brukar vara hjälpsamma i brottsutredningar? Har du någon insyn i deras verksamhet eller har du läst om detta någonstans?

om man är en flitig läsare av förundersökningar så ser man att revolut är vanligt förekommande och numera även behjälpliga till den svenska polisen.
Citera
2025-05-06, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Hur vanligt förekommande är det?

det var en ständigt återkommande bank i utredningar.
Citera
2025-05-06, 21:30
Medlem
Denna tråd är fortfarande en snedtripp på syra

Revolut är en trevlig liten bank som fungerar som paypal. Lovar er att det inte går att tvätta några simdaler på detta vis eftersom man bara kan sätta in pengar på sin revolut genom ens ordinarie bank. För att bli kund hos revolut behöver du även identifiera dig med ID för att undvika fiffel. Många snuskisar betalar vackra damer online via revolut eftersom det är diskret - men varje insättning registreras och blir allt suspekt för revolut fryser de saldot ditt, samma sak med paypal.

KAN VI SLÄPPA DETTA NU OCH ÅTERGÅ TILL EN DISKUSSION FÖR VUXNA MÄN??!!

1. Chrippa verkar vara en riktigt skön och gapig gubbe, har faktiskt börjat kolla på idiotens videos och jag måste säga att hans överspelande och gormande håller sig på en charmig nivå. Snubben har definitivt ett IQ över medel.

2. När ska chrippa ge sin lillasyster joakim på klabben en gång för alla?! Tror att det hade varit det bästa alternativet. Ett rabiat syskon måste få stryk ibland så det blir ordning.

3. Oavsett, chrippa har varit jävligt lugn och skön (vilket han inte borde ) under drevet. Förstår ni män hur förjävligt han har haft det egentligen? Fyfan!!! Stöttar idioten trots hans brister, som ändå inte är i närheten av Joakims sexchattande med små flickor
Citera
2025-05-06, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkattman

Revolut är en trevlig liten bank som fungerar som paypal. Lovar er att det inte går att tvätta några simdaler på detta vis eftersom man bara kan sätta in pengar på sin revolut genom ens ordinarie bank. För att bli kund hos revolut behöver du även identifiera dig med ID för att undvika fiffel. Många snuskisar betalar vackra damer online via revolut eftersom det är diskret - men varje insättning registreras och blir allt suspekt för revolut fryser de saldot ditt, samma sak med paypal.

1. Chrippa verkar vara en riktigt skön och gapig gubbe, har faktiskt börjat kolla på idiotens videos och jag måste säga att hans överspelande och gormande håller sig på en charmig nivå. Snubben har definitivt ett IQ över medel.

2. När ska chrippa ge sin lillasyster joakim på klabben en gång för alla?! Tror att det hade varit det bästa alternativet. Ett rabiat syskon måste få stryk ibland så det blir ordning.

3. Oavsett, chrippa har varit jävligt lugn och skön (vilket han inte borde ) under drevet. Förstår ni män hur förjävligt han har haft det egentligen? Fyfan!!! Stöttar idioten trots hans brister, som ändå inte är i närheten av Joakims sexchattande med små flickor

Varför stöttar du honom...? Vilka egenskaper, personlighetsdrag, åstadkommanden eller färdigheter gör att han är värd din stöttning?
Citera
2025-05-07, 00:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Varför stöttar du honom...? Vilka egenskaper, personlighetsdrag, åstadkommanden eller färdigheter gör att han är värd din stöttning?

Han postade en rolig story där han drev med Rask idag.
Citera
2025-05-07, 00:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Han postade en rolig story där han drev med Rask idag.

Och Anjo, han pockar verkligen på deras uppmärksamhet nu när de varit tysta länge. Han verkar trivas bäst när de pratar om honom. Så sitter hans lilla skara av fans och pratar om hur dåligt han mår av deras videos 😘
Citera
2025-05-07, 00:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vad skulle vara deras USP? Ska de visa upp vanvården av dottern live, kanske...? När hon behöver dra ut nästa omgång tänder?

Konceptet Morgan & Ola-Conny, att följa två slumpmässiga klappmongon på resor, är ju liksom gjort för tio år sen.

Skrattade rakt ut ang Morgan & Ola-Conny referensen 😂
Citera
2025-05-07, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkattman

Men tjena psykologen.

Tycker du att Chrippa har varit lugn så har du nog fått skygglapparna över hela ansiktet.

HAN har haft det precis som han har bäddat för. Själv göra själv få.

Och absolut kan man tvätta pengar genom att använda Revolut precis som man kan göra det med banker så frågan är fortfarande aktuell trots att du står pekpinnen hårt i katetern.
Citera
2025-05-07, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Har du läst någon fup där revolut nämns?

Allmänt är tips är att lyssna på rättegångar där Revolut ofta nämns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in