2025-05-05, 23:35
Medlem
Ridgebacks avatar
Var sker konfrontationen med 60+ kärringen?
Citera
2025-05-05, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
Var sker konfrontationen med 60+ kärringen?

I Bagarmossen
Citera
2025-05-05, 23:58
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Skulle inte bli ett dugg förvånad om systrarna hade ett finger med i det här.
Båda bodde väl i Sigtuna ett tag?
Låter på breven som det är hämnd för något My gjort.
Vem av systrarna G skilde sig 2016-2017?

Ja de är nog ruttna människor om de väljer att utsätta en människa för det som My blivit utsatt för.
Vet inte vem som skildes då eftersom de bytt män som vissa byter toarulle.
Sedan var väl hon Johann@ T0ftby med i det gänget också. Fy lika hemsk hon med.
Tänk att människor kan vara så elaka för att lyckas själva.

Tydligen var det systrarna Graaf som hade trekant på hotellrummet
Med lite kok@in i kroppen förstås.
Sedan ger de en oskyldig skulden för att ha spridit lögner.

Frid@ Karlss0ns stalker fick ju en dom mot sig. Blev det inte fängelse?! Det här är ju sju resor värre så något straff borde denna få. Hon har ju skrivit till massor med människor om My.

Många som ska skämmas efter denna dokumentär.
Bloggtjejerna- usch!
De var ju de som drog igång den här skiten!
Karma.
Senast redigerad av BallaBella 2025-05-06 kl. 00:17.
Citera
2025-05-06, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Ja de är nog ruttna människor om de väljer att utsätta en människa för det som My blivit utsatt för.
Vet inte vem som skildes då eftersom de bytt män som vissa byter toarulle.
Sedan var väl hon Johann@ T0ftby med i det gänget också. Fy lika hemsk hon med.
Tänk att människor kan vara så elaka för att lyckas själva.

Frid@ Karlss0ns stalker fick ju en dom mot sig. Blev det inte fängelse?! Det här är ju sju resor värre så något straff borde denna få. Hon har ju skrivit till massor med människor om My.

Många som ska skämmas efter denna dokumentär.
Bloggtjejerna- usch!
De var ju de som drog igång den här skiten!
Karma.

Borde inte bolaget som hjälpte My att hitta stalker (kvinnan 60+ i Bagarmossen) kontaktat polisen. Polisen bevakar kärringen. Tar henne när hon ska lägga brevet på postlådan! Hon skickade ju dagligen brev. På det viset borde hon kunna straffas…. eller tänker jag fel.
Citera
2025-05-06, 00:16
Medlem
elastikmandens avatar
Det är ju tydligt att denna äldre kvinnan, är svår paranoid, eftersom hon har orkat att vara så många olika personer, utan äns att erkänna det, eller vara medveten, så hon blir nog inte så lätt att döma. En dom, hade inte heller hjälp My, det räcker att personen är avslöjat, och Mys liv kan gå vidare. Det hela kommer så småningom att återställa sig själv. Stackars människor som My. Men en sak kan vi säkerställa, och det är att det finns riktigt jävla mobbare på nätet. Som lär nästa generation att fortsätta
Citera
2025-05-06, 00:18
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flukterskan
Borde inte bolaget som hjälpte My att hitta stalker (kvinnan 60+ i Bagarmossen) kontaktat polisen. Polisen bevakar kärringen. Tar henne när hon ska lägga brevet på postlådan! Hon skickade ju dagligen brev. På det viset borde hon kunna straffas…. eller tänker jag fel.

Verkar som det pågår en utredning och att polisen öppnat ärendet igen.
Vi får väl se vad som händer.
Några konton här på FB bör nog darra lite.
Senast redigerad av BallaBella 2025-05-06 kl. 00:20.
Citera
2025-05-06, 00:33
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
En och annan idiot i denna tråden borde väl ha vett att rodna och gömma sig i en skämskudde, och det där trevliga tjejgänget får väl frysa ut någon annan.
Just snygga vänner.
Citera
2025-05-06, 01:49
Medlem
Kan någon hugad användare skriva en sammanfattning av situationen?

Jag förstår att My fått skit från användare på flashback och att hon sedan blivit "stalkad" irl. Och nu görs en dokumentär om detta.

Men det är allt.
Citera
2025-05-06, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
En och annan idiot i denna tråden borde väl ha vett att rodna och gömma sig i en skämskudde, och det där trevliga tjejgänget får väl frysa ut någon annan.
Just snygga vänner.
Kommer avfölja varenda en av dem så lågt av dem en av de andra tjejerna är ju egentlöigen skyldig till spridningen av att systrarna graaf hade trekant och skyller på MY fy så dåligt... magdalena graaf hanna graaf , johanna toftby, sen vet jag inga fler namn men dela gärna vilka mer som var i tjej gänget
Citera
2025-05-06, 07:19
Medlem
Jag såg första avsnittet av tv-serien igår, och det var obehagligt, och det var absolut inte My som var obehaglig. My (som jag förövrigt inte alls kände till sen tidigare) verkar vara en sympatisk person, tycker jag. Sen antar jag att hon har både bra och dåliga sidor som alla andra.
Senast redigerad av Jan-Orvar 2025-05-06 kl. 07:23.
Citera
2025-05-06, 07:52
Medlem
Litauens avatar
Någon som provkört?
Citera
2025-05-06, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det var en av dansarna, tillika Maggans danspartner Daniel da Silva. Han var nygift, men frun tog ut skilsmässa i samband med trekanten. Men de hittade tillbaka till varann så småningon, och gifte om sig.
Sedärja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in