Citat:
Ursprungligen postat av
tantigheter
Nu blir jag verkligen brydd! När häktades sonen? Varför är det så konstigt att hon visar bilder på sina katter just en dag då han inte är häktad?
Är det möjligt att hon skojade om jordgubben? Fint exemplar av jordgubbe, skulle jag säga. Den 24 april?
Curioser and curioser ...
Oj, sorry, jag hade missförstått om han inte var häktad tidigare då jag inte läst tråden eller fallet ordentligt. Det är givetvis inte konstigt om sonen inte var häktad när hon gjorde random poster. Ska radera det ur tidigare inlägg. Men det med jordgubben var lite konstigt i sammanhangetav att det diskuterats kring fallet. Inte så superkonstigt då allt inte betyder något. Såg till exempel ett krossat glas när jag klev ut från affären, med jordgubbar på, för några dagar sedan. Slumpmässigt och har knappast något med att jag skrivit i tråden och samma sak med hennes inlägg. Jag menar att man lägger märke till detaljer man annars inte skulle göra om det inte gick att associera till något annat.
Var han inte häktad tidigare så är det antagligen bara som så att hon gör olika associationer. Jag har t.ex en anhörig jag bett sluta dra kassa skämt för att de kan låta konstigt och då som anspelningar mot kriminalitet (de är inte det men innehåller hela tiden något om räv och en dödsskjutning skedde även när personen var såpassnära ute att den hörde skotten) och fick en sådan dålig attityd tillbaka att jag hade kunnat blivit riktigt förbannad om personen stått framför mig och låtit så odräglig mot mig som svar. Jag tycker väldigt mycket sämre om personen efter dess utspel.
Det kan vara riktigt riktigt dålig humor bara. Katten på Normalpåsen indikerar det.