2025-05-05, 20:39
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Att släppa in en främmande man i huset är tillräckligt illa. Att låta honom ha sex med någon i MIN familj i MITT HUS? Otänkbart.
Jag har lättare att acceptera att hon besöker sin pojkvän i dennes hus - även om det som sker där ut utanför min kontroll.
Du har samma kvinnosyn som en islamist. Hoppas du inte klagar på massinvandringen när din syn på familjerelationer är den samma som inom sharia och hederskultur
Citera
2025-05-05, 20:45
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malawi-Gold
Det finns INTE en jävla möjlighet, åtmistone inte förrän dom är gifta etc. Då kan det väl undantagsvis (typ Midsommar, Jul) tillåtas.

Låter ingen man knulla min dotter - och överleva - utan att ha satt en ring på hennes finger samt lovat henne 50% av allt han har!
Så du ska ha ihjäl en man för att han sätter på din dotter? Låter ju precis som patriarkerna från förorten. Detta kallas förövrigt för white sharia
Citera
2025-05-05, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Du kan omöjligen ha barn och bör inte skaffa heller.

Som förälder så KNACKAR man på dörren innan man stormar in.

Är du ung och fortfarande bor hemma och din farsa trampar in i ditt rum utan att knacka så är det fan borderline "covert incest" - sök hjälp.

Finns absolut ingen föräldrer som är perfekt och maniskt knackar för allt. Hade jag inte haft barn skulle jag knappast skriva i denna tråden.

Jag tror du nog har lite autism om du tror att allt är svart och vitt. Sen förklarar det ditt tankesätt ganska bra, folk med asperger ser ju oftast inte att andra kan lyssna eller se omkring sig när dom stimmar. Påminner lite om en runkare som brukade åka buss han satt alltid längst fram och tokrunkade, men du tycker väll det är okej förstås. Låt folket få leva ut sina perversa beteenden
Citera
2025-05-05, 21:15
Medlem
Citat:
Du kan omöjligen ha barn och bör inte skaffa heller.

Som förälder så KNACKAR man på dörren innan man stormar in.

Är du ung och fortfarande bor hemma och din farsa trampar in i ditt rum utan att knacka så är det fan borderline "covert incest" - sök hjälp.

Som förälder lämnar man inte sin dotter/pojk ensam med pojkvän/flickvän på sitt rum.
Citera
2025-05-05, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Som förälder lämnar man inte sin dotter/pojk ensam med pojkvän/flickvän på sitt rum.

Ok - weird.
Citera
2025-05-05, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dicates
Finns absolut ingen föräldrer som är perfekt och maniskt knackar för allt. Hade jag inte haft barn skulle jag knappast skriva i denna tråden.

Jag tror du nog har lite autism om du tror att allt är svart och vitt. Sen förklarar det ditt tankesätt ganska bra, folk med asperger ser ju oftast inte att andra kan lyssna eller se omkring sig när dom stimmar. Påminner lite om en runkare som brukade åka buss han satt alltid längst fram och tokrunkade, men du tycker väll det är okej förstås. Låt folket få leva ut sina perversa beteenden

Fan vad du svävar iväg med dina sexuella fantasier hela tiden. Har du upplevt något som gör att du har en väldigt osund relation med sexualitet?

Kan du skriva ett inlägg utan att sväva iväg med sexuella fantasier.

Det jag skrev var:

Citat:
Som förälder är det ju givetvis inget man vill veta/höra/tänka på men man får ändå betrakta barnens rum som deras egna bostad - särskilt när de börjar närma sig 15 år.

Sen börjar du sväva iväg om sexuella fantasier om att barnen tänder på att blir påkomna och folk som sitter och runkar på bussen?
Citera
2025-05-05, 21:45
Medlem
Citat:
Fan vad du svävar iväg med dina sexuella fantasier hela tiden. Har du upplevt något som gör att du har en väldigt osund relation med sexualitet?

Kan du skriva ett inlägg utan att sväva iväg med sexuella fantasier.

Det jag skrev var:

Sen börjar du sväva iväg om sexuella fantasier om att barnen tänder på att blir påkomna och folk som sitter och runkar på bussen?

Du bekräftar bara vad du själv lider av. Det är du som tror att alla vuxna knackar maniskt innan dom går in i ungarnas rum vilket knappast är fallet. Svart o vitt
Citera
2025-05-05, 21:58
Medlem
Citat:
Du bekräftar bara vad du själv lider av. Det är du som tror att alla vuxna knackar maniskt innan dom går in i ungarnas rum vilket knappast är fallet. Svart o vitt
Skyll dig själv om du ramlar rakt in i tonåringens favorithobby självbefläckelse då.
Citera
2025-05-05, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simora
Ja absolut. Min dotter har en fast pojkvän sedan två år, jag ser mycket hellre att de ligger här hemma än att än att hon är ute och ränner på stan, eller hoppar i säng med någon man inte har en aning om vem det är. Här hemma har man ju också lite koll på att det inte går över styr med sprit och annat.

Håller med. Jag påminde om ungdomsmottagningen. att skydda sig, och att man bara ska vara tillsammans med en pojkvän som är sjysst och snäll.. Har pratat mycket om det. Hellre att de är här, bjuder på middag ibland och får nån slags uppfattning om vem.pojkvännen är än att dottern är borta och man inte har nån aning om var hon är, vem hon träffar och när hon kommer hem.// mamma
Senast redigerad av Tissetiss 2025-05-05 kl. 22:30.
Citera
2025-05-05, 22:16
Medlem
rikastistorstans avatar
Jag är en äldre man som knullar era tonårsdöttrar i stjärten. Det finns inget ni vågar eller kan göra åt saken. Naturens gång, vi alfahanar som styr.
Citera
2025-05-05, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Skyll dig själv om du ramlar rakt in i tonåringens favorithobby självbefläckelse då.

Är det en hobby att knulla? Kollat för mycket porrfilm?

Märkligt att majoriteten av Flashback är total onanister och tror att alla är sexgalningar.
Citera
2025-05-05, 22:23
Medlem
Citat:
Är det en hobby att knulla? Kollat för mycket porrfilm?

Märkligt att majoriteten av Flashback är total onanister och tror att alla är sexgalningar.
Du hade händerna på täcket i pojkrummet när det begav sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in