2025-05-05, 18:31
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Hur vet du att det inte är det? Du kanske har en palantir?

Varför skulle ett, i ditt exempel, ishockeyproffs vilja dra över tjejen i hennes föräldrahem? Lär väl ha en egen lya.

Konstigt exempel från början. Nej, dina argument håller inte.

Det är ju taget från verkligheten.
Citera
2025-05-05, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrypskyttenSDP
Ni svenskar? Antar att du kommer ifrån Afghanistan med dina skeva syn på att bestämma var och när din dotter får knulla.

Född i sverige, bor i Usa!

Skev syn😂

Bara white trash till låter sin unga dotter att bli knullad hemma!
Citera
2025-05-05, 18:39
Medlem
Doktorphils avatar
absolut JA
om v inte var hemma alltså.
Citera
2025-05-05, 18:49
Medlem
Saltkatts avatar
Varför skulle det spela någon roll? Klart att hon får ha det om hon vill. Jag höll ju på så när jag var ung. Låt ungdomarna roa sig.
Citera
2025-05-05, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Så din förhoppning är att dina barn blir incels?

Genomsnittsåldern för tillfället är 16 år vilket betyder att många har sex innan det.

Har man inte uppfostrat sina barn att ha vett i skallen så har man redan misslyckats. i princip alla jag känner skulle aldrig knulla friskt hos sina föräldrar.

Varför skulle man tända på att bli upptäckt av sina föräldrar, redan där har man mentala problem. Jag hade skämts ögonen ur mig om farsan skulle trampa in och jag spänner på tjejen i tvåan i doggy. Kan man inte inse varför andra personer inte vill se eller höra andra knulla saknar man total respekt.

Du är nog en incel som ens fantiserar om såna perversa scenarion. Livet är inte en porrfilm kompis.
Citera
2025-05-05, 18:56
Medlem
Min dotter är lesbisk så svaret är enkelt
Citera
2025-05-05, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Han skulle inte komma innanför dörrn. Då ska han göra ett bra första intryck, gev en flaska fin mörk rom eller liknande.
Haha det kan jag bekräfta fungerar att köpa med en stor flaska whisky eller liknande åt farsgubben xD
Citera
2025-05-05, 20:00
Medlem
Bättre att det görs på hemmaplan i en för dottern trygg miljö.
Förhoppningsvis kan man ha bra snack om relationer och samtycke då kontra om man förbjuder umgänge.

De kommer ju knulla ändå, liksom.
Citera
2025-05-05, 20:12
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Att släppa in en främmande man i huset är tillräckligt illa. Att låta honom ha sex med någon i MIN familj i MITT HUS? Otänkbart.
Jag har lättare att acceptera att hon besöker sin pojkvän i dennes hus - även om det som sker där ut utanför min kontroll.
I DITT hus är det bara DU som har sex med DINA familjemedfllemar alltså, har jag fattat rätt? Blir du avunsdjuk om en annan man knullar din dotter?
Citera
2025-05-05, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Född i sverige, bor i Usa!

Skev syn😂

Bara white trash till låter sin unga dotter att bli knullad hemma!

Det är bara lobotomerade idioter resonerar som du!
Citera
2025-05-05, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dicates
Har man inte uppfostrat sina barn att ha vett i skallen så har man redan misslyckats. i princip alla jag känner skulle aldrig knulla friskt hos sina föräldrar.

Varför skulle man tända på att bli upptäckt av sina föräldrar, redan där har man mentala problem. Jag hade skämts ögonen ur mig om farsan skulle trampa in och jag spänner på tjejen i tvåan i doggy. Kan man inte inse varför andra personer inte vill se eller höra andra knulla saknar man total respekt.

Du är nog en incel som ens fantiserar om såna perversa scenarion. Livet är inte en porrfilm kompis.

Du kan omöjligen ha barn och bör inte skaffa heller.

Som förälder så KNACKAR man på dörren innan man stormar in.

Är du ung och fortfarande bor hemma och din farsa trampar in i ditt rum utan att knacka så är det fan borderline "covert incest" - sök hjälp.
Citera
2025-05-05, 20:23
Medlem
Jag hedrar alla fäder som låtit mig sätta på deras döttrar genom att låta nästa generation sätta på mina.

Nu har jag dock bara pojkar, men jag hade tänkt så om man jag hade några flickor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in