Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-05, 12:53
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
jävlar vad folk helt plötsligt tycker att det är katastrof att ngn artist partydrogar kokain.

ni kan ju sluta lyssna på musik helt då... o be typ alla partybögar dra åt helvete.

Artister får knarka hur mycket dom vill så länge dom bara har ansvar för sig själva.

Men; om man ska avgöra vem som barnen ska bo hos, en knarkare eller med sin storebror där dom vuxit upp och i kretsen av sina vänner så tror jag att knarkandet spelar roll
Citera
2025-05-05, 12:55
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Nu handlar det inte om ansvar utan var de ska bo någonstans. Var deras huvudsakliga hemvist bedöms vara. Och efter att ha bott och gått i skola här i nästan 1 år tror jag att barnen stannar här. Men vi får se.
Oavsett utgång tror jag förtalsmål förbereds just nu och att man bara ligger lågt i väntan på fredag.

Om de inte kan komma överens bestämmer rätten, och de utgår ifrån barnens bästa. Däri väger man in en massa olika saker.

Om du tänker efter är ett år på dagis bara en faktor. Sexmissbruk och droger är andra faktorer som de också kommer att ta hänsyn till.

Bäst vore förstås om MZ inser att han inte skulle fungera som ensam fader, och kommer överens med Ciara om att de skall bo med henne där hon vill, så kan han komma och hälsa på ibland, eller hyra en lägenhet i närheten och ha kul med barnen någon helg då och då.
Citera
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Man är beyond partydrogandet när man strör pulver på golv och nattduksbord där man bor för tillfället...
nej
Citera
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Begriper inte du att det handlar om barnen ska bo i England med mamman eller i Sverige med pappan.
Det innebär att rätten ska välja om barnen ska bo med en kokainist eller inte. Vad skulle du välja om du var domare?

Som jag skrev tidigare, jag är övertygad om att rätten beaktar kokainet och att det därmed blir England för barnen. Det vet säkert Måns, advokaten måste ju ha berättat detta för honom.
Citera
2025-05-05, 12:57
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Artister får knarka hur mycket dom vill så länge dom bara har ansvar för sig själva.

Men; om man ska avgöra vem som barnen ska bo hos, en knarkare eller med sin storebror där dom vuxit upp och i kretsen av sina vänner så tror jag att knarkandet spelar roll
du tror inte ciara har polare som knarkat i london då?

kom igen för fan

har alla andra artister inte barn då? är alla barnlösa...vilka idioter som finns i vårt land idag alltså
Citera
2025-05-05, 12:59
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:

kom igen för fan

Nu handlar det om 2 föräldrar varav 1 gått ut och berättat om sitt kokainmissbruk vilket styrkts av andra parten
Citera
2025-05-05, 13:01
Medlem
gubbroras avatar
Citat:

kom igen för fan

har alla andra artister inte barn då? är alla barnlösa...vilka idioter som finns i vårt land idag alltså

Har jag ingen som helst uppfattning om men det jag vet är att Måns tvingats att medge att han själv knarkar och även att han haft knark hemma något som han förnekat. Vad Ciaras kompisar gör är helt ointressant.

Oavsett vad andra artister gör så handlar detta om Måns. Men, i grunden är knarkare olämpliga som föräldrar
Citera
2025-05-05, 13:03
Medlem
Angeliqas avatar
Här kommer ett on topic inlägg med skvaller om M*ns Z*lm*rl*w! Han låter Sveriges skattebetalare pröjsa flytten av hans stora piano, möbler och bohag. Ekonomisk skattebrottsling! Drar av hela privata flyttkostnaden på sina gig under året. Strösslar bevis och skryter öppet om sitt fiffel. Huga! Det låter inte som första gången heller...

Aktbilaga 85, inlämnad av MZ själv! Tänk om Skatteverket skulle få syn på det och börja granska karlen!

Korrespondens med Marc och flyttfirma:
https://gofile.io/d/T2QQdf
Citera
2025-05-05, 13:03
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Är du ens på riktigt, hans bekräftelsebehov från kvinnor är ett problem säger han själv.. det är detsamma som att missbruka sex. Att tidningen inte ordagrant skriver sexmissbrukare är inte detsamma som att det inte existerar.
Citat från text: " Jag ville visa att jag har fläckar också. Att jag precis som alla andra gör misstag. Det finns mycket som jag inte precis är stolt över. Jag har alltid tyckt att det varit kul att få bekräftelse av kvinnor och det har ju varit svårt att kombinera med ett förhållande. Så länge man håller på så ska man förstås egentligen inte vara i ett förhållande – även om sex inte behöver betyda något alls. Att älska någon är något helt annat för mig. Jag har verkligen tyckt om tryggheten att vara i ett förhållande, men samtidigt haft svårt att kontrollera den andra bekräftelsetörstande sidan, säger Måns."

Att sex inte betydet något är det vanligaste symtomet på att man missbrukar sex för att döva något annat. Men fortsätt behålla skygglappar på. .när allt som finns om Måns till slut kommer upp till ytan så hoppas jag att du förstår varför så många står på Ciaras sida här på FB.

Att vara otrogen är inte ett misstag. Det är ett val.
Måns verkar inte kunna ta ansvar. Bättre om han inte hade satt barn till världen. De förtjänar en bättre förälder än så.
Senast redigerad av GormDenGamle 2025-05-05 kl. 13:07.
Citera
2025-05-05, 13:04
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Man är beyond partydrogandet när man strör pulver på golv och nattduksbord där man bor för tillfället...
vi pratar ju inte Robbie William nivå här.

att ngn har kommit hem, dragit en lina på fyllan o tappat ut lite på golvet är definitionen på partydrogande.

tror aldrig du sett folk dra linor på riktigt, som vanligt med alla radhusmänniskor som umgås med folk i sin mammagrupp men ändå vet allt om knark, kriminalitet, våld etc.

ni kan fan ingenting

har han sopat henne så ska han aldrig få synas mer, att ngn haft en påse kokain hemma elr dragit på stan ..då kan du skicka ut 20-30% av killar o kvinnor från deras förhållande.
Citera
2025-05-05, 13:06
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Nu handlar det om 2 föräldrar varav 1 gått ut och berättat om sitt kokainmissbruk vilket styrkts av andra parten
varför sån jävla panikångest? halva vårt jävla fittland knarkar.

han är ju inte pundare som drar ladd 10 timmar per dag
Citera
2025-05-05, 13:07
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Om de inte kan komma överens bestämmer rätten, och de utgår ifrån barnens bästa. Däri väger man in en massa olika saker.

Om du tänker efter är ett år på dagis bara en faktor. Sexmissbruk och droger är andra faktorer som de också kommer att ta hänsyn till.

Bäst vore förstås om MZ inser att han inte skulle fungera som ensam fader, och kommer överens med Ciara om att de skall bo med henne där hon vill, så kan han komma och hälsa på ibland, eller hyra en lägenhet i närheten och ha kul med barnen någon helg då och då.

jag håller helt med dig. Men, det kräver att Måns skulle förvandlas till en vuxen man och inte vara en förvuxen tjurig tonåring vilket jag tror är svårt på kort tid. Måns satte stora förhoppningar till sin comeback i mellon. Men det sket sig när några för allmänheten begåvade finska artister spöade skiten ur honom.

Måns inser att hans artistkarriär är i utförsbacken det räcker inte med menlösa låtar framförda av en "söt" snart fyrtioårig pojke. Så hans slåss desperat istället för att ta det lugnt och tänka efter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in