Citat:
Ursprungligen postat av
Lazydell
Hmm, du får nog läsa en gång till. Eller 10. Det står inte något om sexmissbruk alls i artikeln. Ännu mindre ett erkännande. Jag kan förklara; den handlar om hans otrohet och bekräftelsebehov.
Är du ens på riktigt, hans bekräftelsebehov från kvinnor är ett problem säger han själv.. det är detsamma som att missbruka sex. Att tidningen inte ordagrant skriver sexmissbrukare är inte detsamma som att det inte existerar.
Citat från text: " Jag ville visa att jag har fläckar också. Att jag precis som alla andra gör misstag. Det finns mycket som jag inte precis är stolt över. Jag har alltid tyckt att det varit kul att få bekräftelse av kvinnor och det har ju varit svårt att kombinera med ett förhållande. Så länge man håller på så ska man förstås egentligen inte vara i ett förhållande –
även om sex inte behöver betyda något alls. Att älska någon är något helt annat för mig. Jag har verkligen tyckt om tryggheten att vara i ett förhållande, men samtidigt haft svårt att kontrollera den andra bekräftelsetörstande sidan, säger Måns."
Att sex inte betydet något är det vanligaste symtomet på att man missbrukar sex för att döva något annat. Men fortsätt behålla skygglappar på. .när allt som finns om Måns till slut kommer upp till ytan så hoppas jag att du förstår varför så många står på Ciaras sida här på FB.