2025-05-05, 02:27
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Det är väll folk som köpt på sig ett lager precis innan det vart olagligt som e lite nojjiga. Jag skulle bara ha haft typ 1 veckas dosering hemma..och stashat resten hos någon ren polare. Även om du köpt det när det var lagligt..så är det olagligt nu och att ha/bruka etc. är straffbart.
Vad för idioter till polare har du som förvarar olagliga saker åt dig ?
Citera
2025-05-05, 02:30
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pOXE
Hur fan kan du bli hög på kratom?

Jag har testat att öka dosen för att se hur starkt det kan bli. Med 0 tolerans kommer jag upp i 8-9 gram allt över det då spyr jag och mår dåligt i 30 minuter. Med tolerans då kan jag självklart öka dosen men får inte bättre effekt för det blir bara slöseri att dricka massa kratom utan att få bättre effekt. För mig ligger perfekt dos 5-7 gram, tycker det är slöseri att dricka dagligen, hellre dricka 1 vecka pausa 1 vecka dricka 1 vecka och så kör man på, helst 2-3 veckors paus för att kratom alltid ska slå på, effekten är så klen så man måste utnyttja den till max och det gör man med pauser.

Det känns som att pulver har en viss tak man kan liksom inte bli bäng på skiten. Man blir bara avslappnad lite skön mentalt alltså typ som att humöret boostas upp och lite speedad blir man också typ vill helt plötsligt börja städa eller typ hålla på med olika projekt som annars är tråkiga.

Tror kratom pulver har en viss tak i effekt att bli hög nä jag skulle inte säga att man kan bli hög på kratom.

Om vi snackar kratom extrakt som har lite starkare effekt inte ens det skulle jag kalla för hög, hög för mig är när man blir skruvad typ när man röker en spliff då blir man ju skruvad, man kan inte bli skruvad på kratom. Jag har inte testat extrakt men har sett lite youtube när folk testar extrakt och det är typ bättre effekt och inte så mycket mer.

Hög på kratom nej jag tycker inte att man kan bli hög på kratom, få en effekt ja men den effekten kallar jag inte för att bli hög.

Mår du bättre med kratom än utan blir du ju hög av det.
Citera
2025-05-05, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Mår du bättre med kratom än utan blir du ju hög av det.

Vilken osedvanligt korkad kommentar. Man blir ju inte nödvändigtvis hög på allt man mår bra av.

Avkriminalisera omedelbart Kratom, det är ingen drog.
Citera
2025-05-05, 12:49
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Vilken osedvanligt korkad kommentar. Man blir ju inte nödvändigtvis hög på allt man mår bra av.

Avkriminalisera omedelbart Kratom, det är ingen drog.
Att bli hög är att mår bättre än normaltillstånd, du kan bli hög på socker, på kärlek,gamling, allt som frigör dopaminer.
Så nej, det var inte korkat.
Citera
2025-05-05, 14:23
Medlem
Citat:
Att bli hög är att mår bättre än normaltillstånd, du kan bli hög på socker, på kärlek,gamling, allt som frigör dopaminer.
Hög i min värld är euforisk, med minskad verklighetsuppfattning. Inte samma sak som att vara på gott humör och positiv. Ganska stor skillnad.
Citera
2025-05-05, 17:32
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Hög i min värld är euforisk, med minskad verklighetsuppfattning. Inte samma sak som att vara på gott humör och positiv. Ganska stor skillnad.
Ja det beror väl på hur man definierar det.
Citera
2025-05-07, 17:51
Medlem
Håller på att trappa ner och närmar mig slutet (&#128557 och det har gått okej men har sånt förbannat myrkryp i benen nattetid vilket gör att jag inte kan sova.

Har nån tips på vad man kan göra åt detta?
Funkar inte att ta promenader innan läggdags, det kryper ändå 😑
Citera
2025-05-08, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aymjem
Håller på att trappa ner och närmar mig slutet (&#128557 och det har gått okej men har sånt förbannat myrkryp i benen nattetid vilket gör att jag inte kan sova.

Har nån tips på vad man kan göra åt detta?
Funkar inte att ta promenader innan läggdags, det kryper ändå 😑

Hade en hel del restless legs också, vad som funkade över förväntan var att lägga benet på ett ispack i sängen. Låter kanske knäppt men det funkade bra att bara lägga ett par kylklamper i sängen och sedan lägga vaderna på dem.
Citera
2025-05-08, 05:18
Medlem
Citat:
Så du menar jag som ätit en mindre dos opiater i nu 25 år går omkring hog hela tiden? Dummaste jag hört tror jag.
Citera
2025-05-08, 10:31
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beatrix1
Så du menar jag som ätit en mindre dos opiater i nu 25 år går omkring hog hela tiden? Dummaste jag hört tror jag.
Ja det menar jag, annars hade du ju inte gjort det.
Citera
2025-05-08, 21:05
Medlem
Några fler som testat att beställa från utlandet? Är jävligt sugen.
Citera
2025-05-09, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jahadetvardetdet
Hade en hel del restless legs också, vad som funkade över förväntan var att lägga benet på ett ispack i sängen. Låter kanske knäppt men det funkade bra att bara lägga ett par kylklamper i sängen och sedan lägga vaderna på dem.

Jag är beredd att prova allt så det ska absolut testas i natt. Tusen tack för tipset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in