Citat:
Ursprungligen postat av
MrsGossip
Om du verkligen förstod varför hon skriver som HON gör så hade du inte skrivit som DU gör.
Anledningen att Camilla skriver som hon gör är för att hon är en mobbare. Hon drivs av att trycka ner andra och mår som allra bäst när en influencer har gjort (i hennes ögon) ett fel så att hon får piska upp stämningen ordentligt och låta kommentarsfältet fyllas av helt absurda kommentarer om hur värdelös influencern är.
Camilla, precis som hennes följare i samma kategori som du, kan inte resonera sakligt kring någonting överhuvudtaget. Är det verkligen en rimlig reaktion att skriva världens längsta inlägg med punkter (flera gånger upprepande punkter eftersom att Camilla inte kan formulera sina tankar logiskt) om vad som är fel med Bianca efter att Bianca postat en story om hur Bloggbevakning påverkat henne negativt? Camilla, som alltid går igång på att influencers inte kan bemöta kritik, kan märkligt nog inte heller bemöta kritik. Det syns både i hennes inlägg och i hur hon svarar på kommentarer.
Tyvärr går det inte att diskutera med er i Camillas svans eftersom ni saknar både läsförståelse och möjlighet att föra en diskussion utan att direkt försöka gå till något slags personangrepp. Varför svarar du inte på innehållet i mitt inlägg med en lite mer genomtänkt kommentar än att bara berätta för mig att jag inte förstår vad Camilla pratar om till exempel?