Citat:
Ursprungligen postat av
FB007
Intressant, fick du svar?
Hur går det för dig?
Hur ligger du till kroppsfett mässigt? Det kan ju bidra till högt östro även på TRT+ doser, inget konstigt egentligen att ha "högt" östro på 200mg om man är en som aromatiserar mkt. Jag brukar ligga runt 200 pmol/L på 250mg.
Hej, hur går det för dig? Hoppas allt är bra!
Jo jag har fått tid för att göra min första bloddonation. Dock haft fullt upp med jobb osv så inte tagit tummen ur men blir snart!
Angående Cruise så känns d bättre. Gjorde en bodyscan för 1 månad sedan då låg jag på 12% bf, nu är jag 2-3 kg lättare och då har jag börjat äta lite igen så vätskan e tbx.
Men sist jag gjorde blodprov låg jag på ”mindre än 88” på e2. Så borde ju inte va höga nivåer ? Tänkte ta blodprov igen nu nästa vecka. Ligger atm 180mg/v och det känns väldigt bra förutom att min nya gynoknöl är öm och har lite lite finnar på ryggen. Men den gamla lilla ärtan bakom andra nippeln är inte öm alls. Så vet inte riktigt om det är högt östro eller om jag på nått vänster har höga prolaktin nivåer?
Bortsett från öm gyno och lite lite finnar på ryggen, och då menar jag lite (brukar vara bebis på ryggen) så mår jag bra och libidon är mycket högre än på blast hehe.
Har slut på nolva/Raloxifene men tänkte gå och göra blodprov som sagt och visar östro högt beställer jag hem. Visar prolaktin högt blir d caber
Förra blodprovet när jag låg på ”under 88 e2” så hade jag kört lite AI men det var 1,5-2v innan så det borde inte hålla i så länge?