2025-05-02, 12:57
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodsopp
Instämmer
Tack. 👍
Citera
2025-05-02, 13:06
Medlem
Bakarettans avatar
Nu har den här vidriga personen blivit belönad med ett eget TV-program på just TV4.
" Edvins Lustgård".
Ska man skratta eller gråta?
Citera
2025-05-02, 17:55
Medlem
Madgetts avatar
Samma jävla trötta kändisar som alltid i denna typen av program. Molly Sandén, Carolina Gynning, Felix Herngren, Oscar Zia osv. Åker antagligen direkt från Renées brygga till Edvins lustgård,
Citera
2025-05-03, 19:52
Avslutad
Som många andra påpekat, det är otroligt att denna helt uppenbart talanglösa individ får ett eget program - men i dagens upp och ner vända Sverige är det inte ett dugg konstigt.

Har han talang? Nej.
Är han rolig? Nej.
Är han snygg? Nej.
Har han någon särskild expertis inom något område? Nej.

Den ENDA anledningen till att denna nolla ”slagit igenom” är på grund av att han är bög. Hade han varit hetero hade han inte ens varit i rampljuset.

Killens personlighet kretsar helt och hållit kring sin sexualitet och sin tillgjorda, fåniga röst med tillhörande uttryck.

Edvin symboliserar allt som är fel med den moderna tiden och givetvis så premieras han för det av PK-kanalen TV4.
Citera
2025-05-05, 20:16
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Största äcklet efter Gardell. Hans fjollröst får mej att må illa. Nåt är på riktigt allvarligt fel med honom.

Han är tyvärr väldigt ofräsch att titta på. Just nu pågår hans program Edvins Lustgård, som inte verkar särskilt tittarvänligt. Det är mest kul för deltagarna själva.
Citera
2025-05-06, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AztekaRoad
Som många andra påpekat, det är otroligt att denna helt uppenbart talanglösa individ får ett eget program - men i dagens upp och ner vända Sverige är det inte ett dugg konstigt.

Har han talang? Nej.
Är han rolig? Nej.
Är han snygg? Nej.
Har han någon särskild expertis inom något område? Nej.

Den ENDA anledningen till att denna nolla ”slagit igenom” är på grund av att han är bög. Hade han varit hetero hade han inte ens varit i rampljuset.

Killens personlighet kretsar helt och hållit kring sin sexualitet och sin tillgjorda, fåniga röst med tillhörande uttryck.

Edvin symboliserar allt som är fel med den moderna tiden och givetvis så premieras han för det av PK-kanalen TV4.

Han är t o m äckligare än Gardell.
Citera
2025-05-07, 00:04
Medlem
Crapmagics avatar
Har ni sätt Edvins Lustgård ännu? jag vill att någon i tråden recenserar
Citera
2025-05-07, 17:56
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Inge vidare tyvärr. Som någon högre upp i tråden skrev, det verkar som att han njuter mest av programmet. Roligt att filma, tråkigt att se.
Citera
2025-05-07, 22:05
Medlem
BananaYoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ja, och det är verkligen en drogpåverkad som skäl showen.

Förstå vad meningslöst mitt liv är när jag nu måste erkänna att jag såg Edvins Lustgård. Jag brukar ha en talang för att identifiera skillnader i människor beteenden och jag måste bara göra detta statement - WTF!?. Han är ju helt uppenbart stenad av något/några preparat under det första programmet, ingen kan påstå något annat. Hans talang verkar, som någon varit inne på, vara att han faktiskt är helt talanglös. Vad som bekräftar det är detta eviga tjat om bögeri, fjollighet och att "komma ut" samt "men guuuud" samtidigt som han viftar flickigt med sina händer.. grejen är ju att det går hem eftersom cuck-svensken inte vågar säga något.

Men nu till frågan, är det kokain vi snackar om här? Tror du jag snackar skit? Titta på avsnitt 1 av Lustgården, har universum ens gjort det möjligt för någon att inte direkt se att han är narkotikapåverkad? Jag tyckte han skötte programledarrollen bra i Mello, enligt mig nykter, men detta.

WTF.

Edit:
Jag måste halvpudla här, jag såg bara Mello styckvis och när han var som bäst var han riktigt bra jämfört med andra likes-kåta muppar som stått där tidigare år. Men jag kom på några tillfällen där jag med vodkabelagt blod skönk genom tv-soffan och kände extrem sympati och empati för alla barn som fick besudlas med hans "humor" gällande skinkrytteri med mera.
Senast redigerad av BananaYoo 2025-05-07 kl. 22:15.
Citera
2025-05-08, 16:08
Medlem
Daggmars avatar
Nu ska han vara med och leda finalen i Lets Dance, hade inte TV 4 någon vettig person att ersätta Johanna Nordström ?

Jag är sååå trött på bögar som inte kan prata som vanligt folk och dessutom gestikulera på ett onormalt sätt.

Har inget emot bögar i sig, haft flera arbetskamrater som varit bög men uppträtt som normala människor.

Känns på något sätt som att talanglösa Edvin lyckats få sitt bögeri som framgång.
Citera
2025-05-12, 12:04
Medlem
knors avatar
Jag har inget problem med Edvin, men tycker det är ett problem att han är en offentlig person. Ja, bögar är en del av samhället, men en mycket liten del. Han är inte representativ. Han är heller inte särskilt rolig. Så slutsatsen är att han plockats ut PÅ GRUND AV ATT han är bög och inte på meriter. Ett typiskt DEI-feltramp. Dessutom tycker jag det är uppenbart att han opererat näsan för att den skall se mer flickaktig ut. Ungefär som Karoline Leavitt. De här två grejorna är inte bra för barnen. Så ordna ett jobb åt Edvin bakom kulisserna i stället.
Citera
2025-05-12, 19:28
Medlem
BavarianBeetles avatar
Är han gay? Någon som vet om han är top eller bottom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in