2025-04-22, 13:59
Medlem
Bakarettans avatar
Största äcklet efter Gardell. Hans fjollröst får mej att må illa. Nåt är på riktigt allvarligt fel med honom.
Citera
2025-04-22, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Största äcklet efter Gardell. Hans fjollröst får mej att må illa. Nåt är på riktigt allvarligt fel med honom.
Instämmer
Citera
2025-04-24, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
Kollar på hans evenemang på jobbet. Det är nästintill bara brudar i publiken. Är det Sveriges framtid på humor och trender, homosexuella och kvinnor? Har grupperna tagit över Sveriges framtid på normer och uppfattning om scenspel?
Han ser ju så sjukt konstig ut. Lite som den där filmfiguren Big Hero 6
Citera
2025-04-24, 16:03
Medlem
Citat:
Ja och låt oss inte glömma hur han pratade om sprutande kukar i melodifestivalen när alla vet att barn ser programmet. Förvånad att TV4 låter honom få ett program efter det
Citera
2025-04-24, 16:20
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Ja och låt oss inte glömma hur han pratade om sprutande kukar i melodifestivalen när alla vet att barn ser programmet. Förvånad att TV4 låter honom få ett program efter det
Är inte förvånad alls över att TV4 låter honom husera. Skitkanalen är en kanal som föredrar att inkludera hela woke-rörelsen plus pk-idioter i sina såpor och program.
Citera
2025-04-24, 18:35
Medlem
Citat:
Är inte förvånad alls över att TV4 låter honom husera. Skitkanalen är en kanal som föredrar att inkludera hela woke-rörelsen plus pk-idioter i sina såpor och program.
Jo det har du faktiskt helt rätt i
Citera
2025-04-25, 13:13
Medlem
Citat:

+1
Citera
2025-04-25, 22:41
Medlem
Crapmagics avatar
Han får ett nytt program i tv4 som heter "Edvins Lustgård" vad tror ni att det kan tänkas handla om? heterosexuell kärlek?
Citera
2025-04-26, 10:27
Medlem
BavarianBeetles avatar
Är han gay?
Citera
2025-04-27, 11:52
Medlem
Jag spyr när jag ser honom å hoppas att någon bajsar i hans mun. Gärna livesänt. Att man ska kvotera in så mycket bögar å transor som hela tiden är helt cp skadade fattar jag inte. Å SVT/TV4 göder sånna losers.
Citera
2025-04-27, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavista200
Jag spyr när jag ser honom å hoppas att någon bajsar i hans mun. Gärna livesänt. Att man ska kvotera in så mycket bögar å transor som hela tiden är helt cp skadade fattar jag inte. Å SVT/TV4 göder sånna losers.

Håller helt med dig. Jag kollar aldrig på hans program så han borde inte störa mig men han gör det ändå. Så trött på den där tjockisen och alla andra bögar och transor som tar över hela mediebranchen.
Citera
2025-04-28, 13:27
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Han får ett nytt program i tv4 som heter "Edvins Lustgård" vad tror ni att det kan tänkas handla om? heterosexuell kärlek?
Han ska väl förlusta sej i diverse osköna grejer med sin knullkompis.
Förmodligen vältra sej baken i en grop med lervälling där han utropar: Kom mina små piglets så ska vi göra bra TV!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in