2025-05-03, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Den enda som jag tror påverkar Chrippa att bete sig som han gör , är hans ”andra hälft”. Skulle nästan fundera över om hon inte är hjärnan och den som tänker ut alla ”smarta” saker han ska göra. Kanske med hans bästa i tanke, eller inte. Oavsett blir det inte bra. Man blir som man umgås. Och kan man inte tänka så bra själv är det lätt att någon nära manipulerar. Det borde en vuxen person som utger sig för att vara smart som du, fatta med.

Men du tror det är hans storebror 😂 Eller så bara fattar man att han har eget ansvar.

Jamen precis! Linnea påverkade Chrippa till att börja spåra ur runt 2016. Vi säger så.
Citera
2025-05-03, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jamen precis! Linnea påverkade Chrippa till att börja spåra ur runt 2016. Vi säger så.

Vad grundar du på att han började spåra ut just 2016?
Citera
2025-05-03, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Vad grundar du på att han började spåra ut just 2016?

Det grundar jag på att det var då Jocke hade övertalat han till börja med youtube. Men kan ha fel på något år. Så faktagranska det jag säger noggrant.
Citera
2025-05-03, 17:43
Medlem
Citat:
Ni? Har du på dig foliehatten nu igen?

Är helt normalt att anta att Jocke har en otroligt dålig påverkan på hela sin familj inklusive Chrippa. Innan dom började umgås visste ingen vem han var och han hade jobb och allt möjligt. Nu är han så hatad så att idioter chattar om han här inne dagligen.

Det går väll inte att säga annat än att utan Jocke hade han inte varit där han är idag.

Så ta på dig hatten nu igen och spekulera i om Linnea körde full förut och om barnet fick sockerdricka på utflykten och om Chrippa är den största faran för samhället nu när han går fri sedan digerdöden.

Jocke är guds bästa barn och jesus han själv han har aldrig påverkat någon till att göra saker.

Ok men då är det väl bra att Jocke tagit avstånd från familjen Berg nu 🙂

Skulle säga Christopher är hatad pga sitt egna beteende.

Jocke har tagit in många på YT men bara en har spårat.
Citera
2025-05-03, 17:44
Medlem
Citat:
Det grundar jag på att det var då Jocke hade övertalat han till börja med youtube. Men kan ha fel på något år. Så faktagranska det jag säger noggrant.

Men hur började Christopher spåra då? Har du svårt att förstå frågan?
Citera
Medlem
Citat:
De sakerna hände innan ensam vårdnad.
Vilka saker? Han är på Kolmården idag med henne.
Citera
Avslutad
Citat:

Det har väl snarare spårat ut just precis när någon steg in i hans liv?
Citera
2025-05-03, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Vilka saker? Han är på Kolmården idag med henne.

Ungens tänder, anabola i röven osv kom innan han skrev över vårdnaden på Julia. Så Julia hade ingen juridik rätt att hålla C ifrån Christopher.

Ja han har en helg varannan vecka ungen.
Citera
2025-05-03, 17:46
Medlem
Citat:
Ok men då är det väl bra att Jocke tagit avstånd från familjen Berg 🙂

Skulle säga Christopher är hatad pga sitt egna beteende.

Jocke har tagit in många på YT men bara en har spårat.

Vill minnas att det gått åt helvete för mera. Tex hans stackars granne som trodde han blev en kändis och började med tunga droger. Anjo har spårat ur totalt sedan dom började umgås på youtube kanalen, finns säkert mera folk. Rask spårade ur extremt mycket sedan han gick med i en Chattgrupp med Jocke. Jacke spårade ur totalt med.

Finns säkert någon det gått bra för men kommer inte på någon.

Tror verkligen man skall undvika att umgås med Chrippas bror om man vill ha ett stabilt liv.
Citera
2025-05-03, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Det har väl snarare spårat ut just precis när någon steg in i hans liv?

Det började verkligen spåra sommaren 2023.
Citera
2025-05-03, 17:49
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
1. Att skaffa bostad, bil och mobiler med de skulderna är inte som att göra det för oss vanliga döingar. Men ja jag är imponerad hur han ständigt lyckas.

2. Om Christopher är smartare än mej? Min utbildning är högre, mina lån och skulder är långt ifrån hans skulder, jag misstänks inte för massa brott. Jag har ordnat boende och jagas inte av KF.

3. Skillnaden är att jag aldrig förnekat att jag ogillat Jocke. Sedan hände det inte helt plötsligt och Jocke har förändrats mycket till det bättre. Jocke 2013, Jocke 2017 och Jocke 2025 är inte samma personer. Och jag fick bättre syn på Jocke under vår kontakt. Han visade mänsklighet. Till skillnad från vad Christopher och Linnea gjort.
Har du haft personlig kontakt med Chrippa och Linnea också så som du haft med Jocke?
Så när du ogillade Jocke, då var det okej att ogilla Jocke, men nu när du avgudar allt Jocke gör, då har folk som tycker annorlunda än dig fel? Varför kan du inte respektera att folk har en annan åsikt än dig gällande chrippa, Linnea och Jocke? Speciellt när din åsikt är baserad på information du får ifrån jocke? Som flera gånger varit felaktig.
Citera
2025-05-03, 17:50
Medlem
Citat:
Det började verkligen spåra sommaren 2023.
När Jocke la sig i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in