Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
1. Att skaffa bostad, bil och mobiler med de skulderna är inte som att göra det för oss vanliga döingar. Men ja jag är imponerad hur han ständigt lyckas.
2. Om Christopher är smartare än mej? Min utbildning är högre, mina lån och skulder är långt ifrån hans skulder, jag misstänks inte för massa brott. Jag har ordnat boende och jagas inte av KF.
3. Skillnaden är att jag aldrig förnekat att jag ogillat Jocke. Sedan hände det inte helt plötsligt och Jocke har förändrats mycket till det bättre. Jocke 2013, Jocke 2017 och Jocke 2025 är inte samma personer. Och jag fick bättre syn på Jocke under vår kontakt. Han visade mänsklighet. Till skillnad från vad Christopher och Linnea gjort.
Har du haft personlig kontakt med Chrippa och Linnea också så som du haft med Jocke?
Så när du ogillade Jocke, då var det okej att ogilla Jocke, men nu när du avgudar allt Jocke gör, då har folk som tycker annorlunda än dig fel? Varför kan du inte respektera att folk har en annan åsikt än dig gällande chrippa, Linnea och Jocke? Speciellt när din åsikt är baserad på information du får ifrån jocke? Som flera gånger varit felaktig.