2025-05-03, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Varför ska Jocke behandlas som att han vore gjord i porslin?

Han fick in Chrippa i allt den här dysfunktionella branschen har att erbjuda 2016.

Varför ska Christopher det? För han är svagbegåvad?

Jag kan hålla med att Christopher kan fått storhetsvansinne när han såg chansen att bli stor på YouTube. Men Jocke kan bara ansvara för sina snälla intentioner. För Jocke har ingen spåkula väl? Jocke verkar ångra att han bjöd in bröderna i det sociala media landskapet. Men han ansvarar inte för Christophers narcesism.
Citera
2025-05-03, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Var inte du en psykolog? Märkligt sätt att uttrycka sig då. Jag tvekar på din psykologiska ådra.

Chrippa får absolut försvara sig men det ska ske vice versa. Men Chrippa försvarar sig inte just nu själv utan det gör andra åt honom.

Tveka på du.
Citera
2025-05-03, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Då utgår jag ifrån att ni ser Christopher som utvecklingsstörd. Jag förstår det och det förklarar mycket hur ni ser på situationen.
Funktionsnedsatt hjärnkapacitet har han fått ärftligt. Lägg till droger och anabola på det så har vi dagens resultat.
Citera
2025-05-03, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jag förstår inte vart du får allt ifrån.
Varför skulle jag avsky Jocke? Sluta fantisera ihop senario om vad andra skribenter i denna tråden tycker det är sjukt beteende.

Fast du har visat upp ett stort agg mot Jocke här. Eller skriver du inlägg i sömnen?
Citera
2025-05-03, 16:15
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Jag tror INTE Chrippa kommer skada någon. Han verkar inte vara den typen. Han är mer den som slänger ur sig tomma hot. OM han gör något så betalar han någon.
Nej.. Det där är en Chicken. En bölande chicken.

Låt dom få hålla på. Hans dagar är räknade.. Tror jag. Och om inte? Hur intressanta är dom på en skala?
Ska han bli porrstjärna nu som Leonidas? Leonidas är iaf SNYGG.
Citera
2025-05-03, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Funktionsnedsatt hjärnkapacitet har han fått ärftligt. Lägg till droger och anabola på det så har vi dagens resultat.

Jag börjar förstå försvararna i denna tråden. Jag håller inte med de. Men jag förstår de nu. De ser ner på Christopher något enormt och han bär inget ansvar då han princip är helt slut i huvudet. Någonstans har de ändå rätt. Därav bör han inte gå fri utan sitta inne och få mycket proffissionell hjälp.
Citera
2025-05-03, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Och allt detta började när då? Enligt säkra källor började det spåra ur när han började umgås med sin bror igen 2016.

Är så synd när en broder lurar i sin andra bro kvinnoförakt och knark. Och lurar in han i djupt missbruk av substanser och känslan av att vara känd.

Tänk hur bra denna killen kunde blivit om Jocke hållit sig undan.

Kan informera dej att anledningen de blev osams då var ju att Christopher knarkade öppet på klubbar och Jocke var drogfri. Och när han knarkade med grannen Alex var ju då de blev rejält osams. Så hur har Jocke dragit in honom i knark?
Citera
2025-05-03, 16:24
Medlem
Citat:
Jag börjar förstå försvararna i denna tråden. Jag håller inte med de. Men jag förstår de nu. De ser ner på Christopher något enormt och han bär inget ansvar då han princip är helt slut i huvudet. Någonstans har de ändå rätt. Därav bör han inte gå fri utan sitta inne och få mycket proffissionell hjälp.
Ja det är förståeligt. Synd bara att man hejar på en funktionsnedsatt människa som har en så sned självbild som han har som gjort så sjuka saker mot sina nära och kanske framförallt mot sitt barn.

Sjuka individer.
Citera
2025-05-03, 16:27
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Då utgår jag ifrån att ni ser Christopher som utvecklingsstörd. Jag förstår det och det förklarar mycket hur ni ser på situationen.
Nej, det är ju ni som tror chippa är så inkompetent att ni blir förvånad varje gång han gör något. Ni är förvånade att han fixat boende, bil, telefon. Ni är förvånade hur han kan betala för detta.
Chippa är inget geni, men han är iallafall smartare än dig, och jag antar att du inte är hemlös utan telefon? Så kan du fixa det, kan Chrippa fixa det, det är inte så svårt som ni tror.

Och att du anklagar andra för att ogillar Jocke. Ska vi kolla på din historik, och hur du plötsligt gick från att hata jocke till att försvara honom som om ditt liv hängde på det, och att du bytte åsikt hände i samband med att Jocke fick tag på din identitet.
Citera
2025-05-03, 16:28
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Ja det är förståeligt. Synd bara att man hejar på en funktionsnedsatt människa som har en så sned självbild som han har som gjort så sjuka saker mot sina nära och kanske framförallt mot sitt barn.

Sjuka individer.
Fick inte Julia ensam vårdnad? Varför har hon då lämnat barnet till chrippa om han nu är så hemsk?
Citera
2025-05-03, 16:29
Medlem
Jag frågar IGEN eftersom det går 30 inlägg från "olika" användare per sekund och jag får fan migrän. Låt era tangentbord vila, det är LÖRDAG!!!

Mina frågor är följande:

1. Varför ska denna bror inte få lägga ut sina videos och förklara sin version?

2. Varför har denna bror inte hälsat på sin paranoida bror och gett honom på klaffen ännu? Jag vet att jag hade

Någon måtta får det vara, håll käften nu era flashbackriddare.

Ps. Tycker brodern agerat väldigt snällt trots att hans brorsa försökt framställa honom som en mördare.

Ps 2. Jag själv hade gett honom på klaffen redan när socialen blev översvämmade.
Citera
2025-05-03, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Nej, det är ju ni som tror chippa är så inkompetent att ni blir förvånad varje gång han gör något. Ni är förvånade att han fixat boende, bil, telefon. Ni är förvånade hur han kan betala för detta.
Chippa är inget geni, men han är iallafall smartare än dig, och jag antar att du inte är hemlös utan telefon? Så kan du fixa det, kan Chrippa fixa det, det är inte så svårt som ni tror.

Och att du anklagar andra för att ogillar Jocke. Ska vi kolla på din historik, och hur du plötsligt gick från att hata jocke till att försvara honom som om ditt liv hängde på det, och att du bytte åsikt hände i samband med att Jocke fick tag på din identitet.

1. Att skaffa bostad, bil och mobiler med de skulderna är inte som att göra det för oss vanliga döingar. Men ja jag är imponerad hur han ständigt lyckas.

2. Om Christopher är smartare än mej? Min utbildning är högre, mina lån och skulder är långt ifrån hans skulder, jag misstänks inte för massa brott. Jag har ordnat boende och jagas inte av KF.

3. Skillnaden är att jag aldrig förnekat att jag ogillat Jocke. Sedan hände det inte helt plötsligt och Jocke har förändrats mycket till det bättre. Jocke 2013, Jocke 2017 och Jocke 2025 är inte samma personer. Och jag fick bättre syn på Jocke under vår kontakt. Han visade mänsklighet. Till skillnad från vad Christopher och Linnea gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in