Citat:
Han var otrogen hela tiden mot Marie Serneholt 2008-2011 så han har isåfall knarkat sen 2008; i 17 år. Fast eftersom han redan gått ut och sagt tidigare att han rökte så mycket cannabis att han blev paranoid, intervju från 2015:
Citat:
Bland annat frågar Forssells man Alex Kossek om Måns rökt gräs någon gång.
– Ja, det har jag. Det var ingenting för mig, jag blir så enormt paranoid och tror att polisen står och bultar på dörren, svarar han.
Måns Zelmerlöw säger också att det för honom nog räcker med att ha testat marijuana.
– Ja, det har jag. Det var ingenting för mig, jag blir så enormt paranoid och tror att polisen står och bultar på dörren, svarar han.
Måns Zelmerlöw säger också att det för honom nog räcker med att ha testat marijuana.
Han var dessutom utåtagerande aggressiv redan som tonåring när han sparkade ner en dörr hemma hos mamma och pappa när de tillslut satte en gräns för att han aldrig städade sitt rum.
Citat:
https://www.svenskdam.se/noje/mans-z...n-dorr/8851847
Hans mamma Birgitta Sahlén berättar om hur han var som tonåring. Att städa var ingen favoritsyssla, får vi veta:
– Den här dörren var det som slogs in av Måns Petter när vi hade vårt stora bråk, säger Birgitta framför en vit dörr.
Måns Zelmerlöws mamma
Måns Zelmerlöws raseriutbrott i tonåren beskrivs i Så mycket bättre.
Birgitta beskriver hur hon och Måns hade ett "städkontrakt" som Måns bröt i flera månader.
– Den här dörren var det som slogs in av Måns Petter när vi hade vårt stora bråk, säger Birgitta framför en vit dörr.
Måns Zelmerlöws mamma
Måns Zelmerlöws raseriutbrott i tonåren beskrivs i Så mycket bättre.
Birgitta beskriver hur hon och Måns hade ett "städkontrakt" som Måns bröt i flera månader.