2025-05-02, 14:18
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Sexmissbruket är nog snarare ett av symtomen på att han tagit droger. Utan drogerna hade han troligen inte haft mer sex än vad som anses normalt.

Han var otrogen hela tiden mot Marie Serneholt 2008-2011 så han har isåfall knarkat sen 2008; i 17 år. Fast eftersom han redan gått ut och sagt tidigare att han rökte så mycket cannabis att han blev paranoid, intervju från 2015:
Citat:
Bland annat frågar Forssells man Alex Kossek om Måns rökt gräs någon gång.

– Ja, det har jag. Det var ingenting för mig, jag blir så enormt paranoid och tror att polisen står och bultar på dörren, svarar han.

Måns Zelmerlöw säger också att det för honom nog räcker med att ha testat marijuana.

Han var dessutom utåtagerande aggressiv redan som tonåring när han sparkade ner en dörr hemma hos mamma och pappa när de tillslut satte en gräns för att han aldrig städade sitt rum.
Citat:
Hans mamma Birgitta Sahlén berättar om hur han var som tonåring. Att städa var ingen favoritsyssla, får vi veta:

– Den här dörren var det som slogs in av Måns Petter när vi hade vårt stora bråk, säger Birgitta framför en vit dörr.

Måns Zelmerlöws mamma
Måns Zelmerlöws raseriutbrott i tonåren beskrivs i Så mycket bättre.
Birgitta beskriver hur hon och Måns hade ett "städkontrakt" som Måns bröt i flera månader.
https://www.svenskdam.se/noje/mans-z...n-dorr/8851847
Citera
2025-05-02, 14:20
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Ser man på. Så vill han ha en klapp på huvudet i sitt sms-svar för att han inte förnekar, som han först hade tänkt.

I hans värld slutar ansvaret när han erkänner. Efter han har blivit påkommen ska tillläggas.

Ok. Jag har varit otrogen ( i relation efter relation). Men det beror på bekräftelsebehov. Stackars mig som har det.

Ok. Jag har tagit droger. Men det var för att alla drog kokainlinor på bussen. Det är så normaliserat. Stackars mig.

Det värsta tycker jag är att han haft kokain liggande som hans två barn lätt kunnat få i sig. Hjärtat stannar. Alltså det är helt livsfarligt. Andra föräldrar som inte är kändisar åker på LVU direkt för en sån grej och han slåss i rätten för att barnen ska ha sin bas i Sverige hos honom?!
Citera
2025-05-02, 14:22
Medlem
greyhounds avatar
Måns krishantering måste vara bland den sämsta någonsin. Gör uttalanden med lögner som motbevisas omedelbart. Hans karriär är ett minne blott.
Citera
2025-05-02, 14:31
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag vet inte riktigt vad du vill säga. Inlägget gällde att skribenter letade varningssignaler i Ci*ras separation med första barnets pappa, där inga konflikter verkar föreligga nu eller då, och inte uttryckte några farhågor med de mångåriga svårigheter av olika slag som följer M*ns. Eftersom Ci*ra separerat en gång tidigare i sitt liv måste hon vara problemet. Att M*ns kraschat sina senaste relationer med upprepad otrohet, blir som Ferdinandmatadoren i direktsänd TV för han inte vinner samt har ett kokainmissbruk och är helt ostrukturerad i sitt vardagsliv genererade inga varningssignaler.

Du missar att hennes tidigare separation ägde rum när barnet var väldigt litet. Det utgör en liten blinkande röd lampa.

Citat:
Kolla lite på Arga Snickarens avsnitt hos M*ns om du har lite tid att slå ihjäl, så kan du se lite av dynamiken i familjen. Ci*ra är extremt mjuk och lugn. Problemet M*ns lyfter är att Ci*ra är fööör omtänksam och att han kanske borde tänka lite mer på någon annan än sig själv. Han framstår som en skitunge med trotssyndrom.

Hon spelade kanske ett spel där och vill framstå som mjuk och lugn för att hon visste att hon hade ögonen på sig?

I de lugnaste vatten.......
Citera
2025-05-02, 14:35
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Du fattar nog att hon har försökt med allt innan hon gick ut offentligt.

Du menar att hon försökte med allt innan hon involverade deckardrottningen?

Hade hon inte kunnat lämna den där kvinnan utanför?
Citera
2025-05-02, 14:35
Medlem
greyhounds avatar
Att det fortfarande finns personer i den här tråden som försöker skuldbelägga Ciara och som försvarar Måns är obegripligt.
Citera
2025-05-02, 14:37
Medlem
Zingo2s avatar
Måns är stor skit!
Citera
2025-05-02, 14:40
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du menar att hon försökte med allt innan hon involverade deckardrottningen?

Hade hon inte kunnat lämna den där kvinnan utanför?
Nu är även My Martens med i samma klan som Läckberg så det visar lite nivån på dem sim Ciara lierat sig med!
Citera
2025-05-02, 14:43
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konstantinpoopel
Det där är ett sånt pajasargument. Finns väl hur många exempel som helst på kvinnor och andra som rätteligen har kritiserats utan att något våld behövts tas till. Den som brukar våld mot kvinnor, barn eller vem som helst egentligen, visar alla att den låtit sig triggas och tappat kontrollen över situationen totalt, och likt en panikslagen bebis gör allt vad den kan för att återfå den känslan av kontroll.

Våld kan bara rättfärdigas som självförsvar mot annat våld, aldrig för något annat.

Nu ignorerar du att kvinnor använder också våld i nära relationer. Att börja skuldbelägga MZ för en påstådd knuff för inte debatten framåt. Han blev dessutom kanske provocerad?

"Enligt rapporten ”Brott i nära relationer – en nationell kartläggning” från Brottsförebyggande rådet är andelen män som utsatts för fysisk eller psykisk misshandel av en partner i princip samma andel som kvinnor"

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/...v-kvinnor-loof

Vi ska även ha i minnet att i en parrelation så finns det två parter som triggar varandra på ett inte alltid positivt sätt.
Att enbart utmåla MZ som den part som har handlat fel känns missvisande.
Citera
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
M:s karriär är inte över, kokain har alltid varit en populär drog och så kommer det förbli.

Det är en vanligt förekommande drog i sammanhang där det råder fest, och bland kända musiker och skådespelare har det alltid varit en vanligt inslag.

Sneglar man på eliten inom Hollywood, vem har inte brukat kokain? Ingen höjer på ögonbrynen men i Sverige anser pöbeln att han är rökt.

M är ju ingen Charlie Sheen direkt. Det C gör just nu är inget annat än att orsaka så mycket skada och få M att framstå som en kvinnomisshandlare och narkoman. Hennes trovärdighet är lika med noll då hon skött dett ytterst illa.

Jag är emot narkotika och har alltid varit. Det förstör människors liv och drabbar även anhöriga. Jag säger att om det finns problematik så hoppas jag att M får den bästa hjälp som finns att tillgå. Han är en duktig musiker, entertainer inom svensk musik och där har drogerna ingen plats om han ska kunna prestera på topp. Dessutom kommer vi inom polisen att ha örnkoll på honom varenda gång han befinner sig på en plats där fest förekommer.

Heja M du fixar detta.
Citera
Medlem
Måns är en kvinnomisshandlare, han är en pundare som knarkar hemma där hans egna barn sover och äter. Detta är det lägsta av rang. Där har han nu sjunkit totalt. Att ta in knarket där
Hans barn sover. Frugan måste förklara till städerskorna, som säkert gjort orosanmälan själva. Måns är KÖRD”Städarna hittade det”
I februari skickas nya meddelanden om att hon hittat kokain i hemmet.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-bort-kokainet

”Hej, jag såg just kokainet på golvet och sängbordet”, skriver hon.

”Städarna hittade det och har ställt frågor om det. Jag vet inte längre vad jag ska säga”, skriver hon vidare till Måns.

Även det svarar Måns på:

”Min spontana tanke var att ljuga om det. Men det ska jag inte göra. Kan vi prata om det i morgon öga mot öga?”, skriver Måns.

Det första sms:et skickades i januari i år.

”Ps. Kan du snälla göra dig av med kokainet – jag vill inte att du eller mina barn är i närheten av det”, skriver Ciara till Måns.

På det svarar Måns:

”Självklart, jag spolade ner det igår min ängel”.
Senast redigerad av Snusbuslus 2025-05-02 kl. 14:48.
Citera
2025-05-02, 14:44
Citat:
Ursprungligen postat av greyhound
Måns krishantering måste vara bland den sämsta någonsin. Gör uttalanden med lögner som motbevisas omedelbart. Hans karriär är ett minne blott.

Jag väntar bara på att en övervakningsfilm där han kastar in Ciara i väggen läcks eller används i nästa rättegång.
Eller att nån kändis kommer ut igen och säger lite mer…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in