2025-05-02, 10:14
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Faktaresistens hos dig verkar vara problemet. Källorna ÄR knte sociala medier. Av Ciaras utsagor är två verifierade av Måns själv, kokainmissbruket denna vecka i rätten. Duger det som källa åt dig? Ev våld återstår att se, vilket jag sagt hela tiden.

Så, din tur. Vad sväljer jag med”hull och hår”? Jag utgår ifrån att du har tydligt exempel/källa.
Snälla du , alla källor utom kokainet kommer från C:s sociala medier.
Citera
2025-05-02, 10:17
Medlem
Vi har inget intresse om du dricker vin eller cider. Bara massa nonsens om dig personligen .

Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Hade inte Kaj tävlat i år med en banger så hade Måns vunnit, Han var favorittippad både i Mellon och ESC.
Han kom ju dessutom tvåa inte långt efter Kaj.
Att han & co skickade in ett bidrag och blev uttagen det är väl inte upp till Måns själv.
Det är ju en jury som bestämmer det.

Jag dricker inte vin. Bara cider. Men jag tänker prova Måns vin så mkt skit som ni pratar om vinet.
Man blir ju obstinat och sugen av all vinreklam här. Och var kom tanter flygande ifrån? Du känner inte mig.
Jag tror inte Måns sätter sig själv före sina barn alls.
Citera
2025-05-02, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Är det bara han som kommit till tals än eller är media så köpta att de bara för fram hans talan?
Camilla Läckberg har verkligen rätt i att maktbalansen är galet ojämn.
Förstår inte vad Camilla Läckberg har med detta att göra? Förutom att få litet publicitet.
Citera
2025-05-02, 10:37
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosework
Förstår inte vad Camilla Läckberg har med detta att göra? Förutom att få litet publicitet.
Jepp bara för få publicitet inget annat därav hennes närvaro, hon har inget intresse mer än synas och hennes vittnesmål gav inget nytt heller!
Citera
2025-05-02, 10:41
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Jag tycker mig se att Måns verkar vara väldigt utsatt för hatmedias attack på honom, målar upp honom som en skurk vilket han defacto inte är! Han är en liten mello fjolla som koksar och har relationsproblem med sin exhibionistiska ex-flickvän med borderline!

Måns du kan få en varm hjärtlig kram av mig så att du orkar bedriva rättegångskampen!
Det är ju klart att som vit man idag är du ytterst utsatt för hat och lögnmedia, därför bör vi stötta Måns för de rätt han ha gjort och inte de fel!
Senast redigerad av Unlucky-Monkey 2025-05-02 kl. 10:44.
Citera
2025-05-02, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Han blev arg och knuffa till henne ...så jäkla farligt är det väl inte
Så du tycker det är ok med kvinnomisshandel?
Det är hennes upplevelse som gäller inte din åsikt!
Citera
2025-05-02, 10:44
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosework
Så du tycker det är ok med kvinnomisshandel?
Det är hennes upplevelse som gäller inte din åsikt!

Man ska alltid fråga sig isådant scenario, vad har kvinnan sagt eller gjort som föranlett knuffen?
Det finns vidriga män som misshandlar kvinnor och det finns vidriga kvinnor som testar mäns gränser och ser hur långt de kan skada dem innan de blir tillrättavisade!
Citera
2025-05-02, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Jag har alltid varit emot våld men så en dag kom det in backstage på Mellon. Alla andra började slänga in sina fruar i väggen och då kunde jag inte låta bli heller. Men jag är jättestolt att jag slutat innan jag blev en sån person som gör sånt.

Ja precis, väntar bara på ett sånt uttalande från Måns..
Citera
2025-05-02, 10:49
Medlem
Vet ni vad, som erfaren rehab besökare-/kund hela världen (jag blev sjuk) kan jag säga att allt detta vem som har rätt eller fel inte har någon betydelse. De som säger/skriver att de bryr sig om frun, barnen eller M. Zelmerlöw vet detta.

Så länge M. Zelmerlöw försöker erkänna men ändå inte erkänna, och försöka förklara eller ursäkta, blir det bara värre, jag vet.
En sjukdom och osäkerhet gör att vissa av oss, bara mår så mycket bättre på lyset, hög eller ja...vad man nu går igång på. Thats It.

Så endast 100 procent sanning, och den ska han och hon berätta när de fått distans, och inte i pressen först.
Den måste komma ärligt innifrån och de måste ha fått egen personlig självinsikt för att på riktigt läka (är det möjligt i den ytliga kändis världen?) JA det är det, jag vet, men man får dra sig undan.

Att sedan så många ändå vet sanningen om Zelmerlöws, eller i alla fall tror det, gör att den där historian om att 'man" inte kan låta bli, att "det var omöjligt att inte prova", ekar tomt. Det är en sjukdom, ett beroende på kickar, oavsett vad.

SÄG istället; Jag gillar att vara hög, för då känner jag mig mindre orolig. Jag behöver det, jag behöver bekräftelse på alla plan, för kickar det är mig!!! , även sexuelt, skitsamma vem, bara att de gjorde det med mig, ja typ.

Sanningen kommer alltid fram, om man vill dölja den....

Tyvärr är kändis världen, dagens media och det mesta så kortsiktigt, så just nu handlar det inte om att gå framåt. Inte här i denna tråd, och framförallt inte för M. Zelmerlöw själv.
Mer viktig att rädda ansiktet och vinna nu.... men ingen vinner så, alla förlorar..

Personligen: inte förrän jag accepterade allt och fattade att jag inte kan spela spelet som andra vill jag ska göra, framförallt inte vad jag trodde andra ville jag skulla vara/göra, blev jag frisk och äntligen lycklig, gäller alla jag träffat som inte mått bra.

Jag kommer aldrig kunna hålla mig själv lycklig om jag inte med min egen helt unika historia som bas koncentrerar mig på att hjälpa andra. Som ett fungerandade idrottslag, ett framgångsrikt företag, en lycklig familj(på riktigt)..... att förlåta och sedan hjälpa varandra att gå vidare på ett ärligt sätt är enda vägen...

Inte många i Sverige har gjort min resa.... ojojo....men nu hjälper jag andra på mitt vis, ja för att hjälpa mig själv.....

Sluta ljuga Måns!...(svärt när allt man säger står i pressen nästa skund),\ men ändå, ta hela sanningen på en gång, annar blir det bara värre, minnet hos de flesta är lika kort som ett dåligt samlag som de de flesta vill glömma och hoppas på något bättre, och som artist kan man alltid bli bättre, på alla plan.

Dra inte ut på det med ursäktande och genomskinliga detaljer, det funkar inte.
Senast redigerad av carefullistener 2025-05-02 kl. 11:01.
Citera
2025-05-02, 10:55
Medlem
MrGrants avatar
Märkligt ändå. För er som läst tråden. OM man inte stenhårt tror på C och CL:S direkta och kryptiska anklagelser på sociala medier om RELATIONSVÅLD (som därefter snappats upp av pressen och ivrigt hejjats på för att få klick ) OM man inte tror på det som skrivits i sociala medier sedermera pressen utan bevis, med utan bevis menar jag att detta är hörsägen, ingen annan än de inblandade som har upplevt vad C och CL påstår. OM man inte DIREKT tror på dessa kvinnors uttalande i sociala medier blir man här betraktad som KVINNOHATARE. Vad fan är detta. OM man inte tror på något förrän bevis framlagts hatar man väl förfan inte alla kvinnor? Ni som MED HULL OCH HÅR sväljer allt som skrivs för att svärta ner en man utan bevis , hatar ni allihop alla män? Eller bara Måns?
Citera
2025-05-02, 10:55
Vem är det som, enligt honom, ska ha trängt sig in i hans hem med videokamera och vem är det som försökt ta med barnen till ett skyddat boende?

Och om detta nu är sant, varför har han inte polisanmält både ett ofredande och ett kidnappningsförsök?

Hans försök att smutskasta C på Instagram var plågsamt att se, framför allt efter att han och hans advokat gått ut med att dom asaaaabsoout inte ska ta något mer om skilsmässan i sociala medier
Citera
2025-05-02, 10:56
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Vem är det som, enligt honom, ska ha trängt sig in i hans hem med videokamera och vem är det som försökt ta med barnen till ett skyddat boende?

Och om detta nu är sant, varför har han inte polisanmält både ett ofredande och ett kidnappningsförsök?

Hans försök att smutskasta C på Instagram var plågsamt att se, framför allt efter att han och hans advokat gått ut med att dom asaaaabsoout inte ska ta något mer om skilsmässan i sociala medier
Jag har hört att det är Författarinnan och hennes man. Mer mobilfilmande. C och barnen bor väl hos henne nu ?
Senast redigerad av MrGrant 2025-05-02 kl. 10:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in