2025-05-01, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Inte alls, hon är snarare en idiot som kommer spela precis som förrädarna önskar.

Nåväl, det återstår att se.
Citera
2025-05-01, 17:46
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Björn Hellberg. Trodde han var kändast av alla deltagare.

De jag känner igen från innan det här programmet är Maria, Sara, Keyli, Jonas, Anders, Samir, Farao, Henric, Amie, Bosse och Victor.

Resten, inklusive Björn, är det första gången jag hört talas om.
Citera
2025-05-01, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Björn Hellberg. Trodde han var kändast av alla deltagare.

Generationsfråga. (Håller med dig om att det är skandalöst.)
Citera
2025-05-01, 19:41
Medlem
SodaFointains avatar
Vem åkte ut idag?
Citera
2025-05-01, 19:46
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Vem åkte ut idag?

Bosse mördad, Mikaela förvisad.
Citera
2025-05-01, 20:32
Medlem
Emma Molin och Mikaela Bley är båda födda den 16 maj 1979. De är på dagen lika gamla. Det betyder väl ingenting i förrädarna men vem vet
Citera
2025-05-01, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enklistra
Märks ju att Skyttedal har kommit på att sin kollega inte är speciellt stark och att hon därför vill värva en ny. Det blir ju också bekräftat att Isa är svag som spelare då hon kan styras till att tycka att det är en bra idé att värva samtidigt som hon står i deltagares skottlinje. Vi ser också att Isa även följer Sara när det gäller mordet på Bosse. Hon är väldigt blyg inför att ta egna beslut och jag befarar att det blir hennes död.

Att vi får se hur Anders blir vald i dagens avsnitt skulle kunna tyda på att han säger nej. Anders presterar lite för bra i uppdragen vilket kanske skulle kunna göra att varken förrädare eller trogna vill få ut honom ur spelet. Personligen om någon skulle ha värvats så hade jag önskat se kemin mellan Almeida och Sara. Nu gissar jag att han snart är död istället. Både han och Henrik hänger jäkligt löst

Hoppas att han tackar nej. Åtminstone vore det intressant om han gjorde det eftersom Förrädarna då mister en chans att mörda, och förhoppningsvis åker Isa ut i nästa runda bordet i det läget
Citera
2025-05-01, 20:51
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iris73
Hoppas att han tackar nej. Åtminstone vore det intressant om han gjorde det eftersom Förrädarna då mister en chans att mörda, och förhoppningsvis åker Isa ut i nästa runda bordet i det läget

Är det inte så att man mördas om man tackar nej till förfrågan? Jag vill minnas att det låg till på det sättet förra säsongen.
Citera
2025-05-01, 20:53
Medlem
Flor-Idas avatar
Fan vad den blonda (som tydligen kallar sig Eleonor Stockholm) limmade på Samir. Hon är bredvid honom i varje scen, sitter i samma bil, ser till att hamna i samma lag, sitter bredvid honom etc. Någon annan som observerade detta?
Citera
2025-05-01, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Är det inte så att man mördas om man tackar nej till förfrågan? Jag vill minnas att det låg till på det sättet förra säsongen.

Jag tror att man bara överlever, och dyker upp nästa frukost som vanligt
Citera
2025-05-01, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iris73
Jag tror att man bara överlever, och dyker upp nästa frukost som vanligt

Enligt reglerna kan man som trogen tacka nej till förförelseförsöket. Sedan kan man välja själv om man berättar för andra eller inte om att man blivit förförd av förrädarna.
En hyfsat bra taktik för att visa att man verkligen är trogen förstås
Citera
2025-05-01, 21:26
Medlem
SodaFointains avatar
Konstigt de ej tog ut maria
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem