Citat:
Ursprungligen postat av
Fårfällen
Man tar sig för pannan. Måns gömmer sig bakom barnen för att inte info om honom ska publiceras som påverkar hans karriär. Om priset för att få hem barnen till England och till storebror är att inte längre skydda Måns från honom själv, så förlåter jag Ciara. Om Ciara får flytta tillbaka till England med barnen, med samma umgängesmodell som de verkar haft en längre tid, blir det ingen shitshow. Och shitshowen hittills består av att Måns exponeras, inte att han utsätts för lögner. Och det som exponeras är troligen en lightversion.
Måns är säkert en härlig kille på många sätt men bäst på att tänka på barnen är han inte. Hans inre, skadade barn räcker bara till för sig själv. Det han möter nu är en REAKTION på sitt agerande. Det är att gaslighta att påstå att det är problemet. HAN är problemet och barnen bör bo med sin mamma i England. Måns får gå i mer terapi och hälsa på i England.
Har Måns gått ut och förtalat sina barns mor officiellt med ett ord?
Det kunde han säkert ha gjort om han tänkt på sig själv och även stämt henne för förtal.
Men han har visat att han tänker på barnen i första hand.
Tyvärr kan jag inte säga det samma om motparten.
Och shitshowen består av lögnaktigt hittepå och obekräftade rykten hit och dit.
Folk passar på med sina värst smutsiga och perversa fantasier vilket säger mest om dem själva.
Det är mkt lite som är fakta. Och det vet du!
Det enda som är bra med det här är om det leder till en debatt om normaliseringen av kokain i kulturSverige.
Artister behöver ju inte ens köpa kokain. Det ligger upplagt i linor och väntar på dem..
Alkohol har varit förbjudet i omgångar. Men nu är det helt normaliserat. Sup ihjäl er bara, gott folk.
En Nobelfest utan sprit går väl inte ens att föreställa sig. Och det är svårt att inte bete sig som alla andra i flocken.
Så jag förstår att det kan vara knepigt att säga nej till kokain också.
När det nu blivit lika normaliserat som att sitta i baren och ta ett järn.
( Och sedan drulla hem och spöa kärringen och ge luen en lusing. Och vara bakfull och elak dan därpå.
Det är helt ok. )