Citat:
Ursprungligen postat av
ProGBG
Oj, det är uppenbart att jag inte sett allt av Måns ilska från Mello men det jag såg så håller jag inte riktigt med dig. Lite svårt och förklara men 2 st kan göra likadant men när den ena gör det så är det red flags. Det jag såg i Mello var bara vanlig ilska och det måste man få ha. Har inte sett att han slagit sönder saker så det är självklart oroande
Det är samma sak när 2 säger likadant där dena gör det för att förolämpa och den andra inte.
Har mött mängder med människor som är dålig förlorade och jag tror inte dom skulle piska på sin partner men visst är det red flags. Jag kan själv bli sur om jag förlora men mest på mig själv för att jag suger, haha.
Var det därför massor av människor i Sverige samt Eurovision-fans reagerade och tyckte det var extremt omogen stil? Det blev stora rubriker och Måns kallade reaktionerna ”hat”.
DU kan tycka det är normalt att en kolatorsk på 40 år slår sönder logen och snackar skit om vinnaren och juryn för att han kom tvåa i Melodifestivalen, väldigt många håller inte med.
Jag som har erfarenhet av personer med missbruk, personlighetsstörningar och som är våldsamma privat, kände igen beteendet direkt. Bland annat i två
kvinnor jag känt som yngre…