Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-30, 20:22
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprattan
%xel P är bortplockad från tv4, om det har något samband har jag inte fått bekräftat eller när händelsen inträffade som nu utreds i media.

Är det skåningen som kör efter fem med bögen och Tilde?
Citera
2025-04-30, 20:23
Medlem
geek12s avatar
Peter Jihde?
Citera
2025-04-30, 20:23
Medlem
Från Aftonbladet

” En välkänd profil som arbetat länge på TV4 utreds sedan en tid tillbaka för köp av sexuell tjänst.

Enligt tv-kanalen handlar det dock om ett journalistiskt uppdrag.

– Vår medarbetare har på uppdrag av redaktionen arbetat med ett tips, säger profilens chef.”
Citera
2025-04-30, 20:24
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Är det skåningen som kör efter fem med bögen och Tilde?

Japp.... sambo + dotter har han
Citera
2025-04-30, 20:24
Medlem
Har tv4 klippkort på bordeller.

Någon mindre känd profil på postkodmiljonären?
Citera
2025-04-30, 20:25
Medlem
Hoppas verkligen inte det är ”öronmannen”, Per Lernström. Gillar den grabben skarpt. Om det visar sig att han springer runt och rövknullar horor och drar ladd från deras rövhål så ger jag fan upp på tv4.
Citera
2025-04-30, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan199
Från Aftonbladet

” En välkänd profil som arbetat länge på TV4 utreds sedan en tid tillbaka för köp av sexuell tjänst.

– Vår medarbetare har på uppdrag av redaktionen arbetat med ett tips, säger profilens chef.”

Undercover arbete på en bordell?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Japp.... sambo + dotter har han

Tveksamt. Helt lugnt på hans sociala medier. Öppna kommentarsfält osv
Citera
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Jag visste det. Han känns fruktansvärt skenhelig och har en uppsyn som att han döljer något och är påväg att bli avslöjad.

Nja..knappast Axel P, han styrde nyhetsmorgon tillsammans med Sofia G imorse, skulle vara märkligt om avslöjandet kom efteråt, dessutom om han vart skyldig skulle han nog känna på sig att det var nått på gång.
Tror den där lintotten Johan M*ceus döljer mer än helyllestämpeln, han har jag inte sett på ett tag.
Citera
2025-04-30, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bkk2024
Vad är det med TV4?
Paolo Roberto
Dermot Clemengers
Martin Timell
Och nu en till 😂

Du glömde Niklas Berglind. Vet dock inte om det blev rättsak av det.

(FB) TV4-profil gripen för våldtäkt 21/2 -19. Dömd för Sexuellt övergrepp. (/Mod)
Citera
2025-04-30, 20:29
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan199
Från Aftonbladet

Haha någon som skulle avslöja en massagebordell men inte kunde säga nej när tjejen började massera åderpålen och frågade om happy ending?
Citera
2025-04-30, 20:30
Medlem
Granddaddy.Purples avatar
Någon som kan förklara definitionen av sexköp?
Är det olagligt att betala för en sexuell handling även om en sexuell handling inte utförs?

TV4 menar att han var där för ett journalistiskt uppdrag,
Att vara på en plats där en kvinna som säljer sex är ju inte olagligt, däremot suspekt. Men finns där inte bevis på att pengar eller elektronisk transaktion har skett så kan det knappast vara olagligt. Misstanke absolut, men om inga pengar har bytt händer och en akt inte har skett hur kan det ens finnas en misstanke?

Om jag pratar med en person som är prostituerad och har papper och penna, ljudinspelare och möjligen en kameraperson eller kamera med och kan påvisa att det handlar om ren och skär journalistik och kvinnan/mannen får betalt för tiden de tar att intervjua så kan man inte bli misstänkt för sexköp väll? Det är väll tydliga bevis emot?
Eller är det jag som inte fattar hur lagen ska tolkas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in