2025-04-30, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ingenting. Det var datumet Åklagaren ville häkta Christopher till men fick nej.

Så då går han fri till ev åtal?
Citera
2025-04-30, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Så då går han fri till ev åtal?

Så länge han sköter sej ser det ut så ja.
Citera
2025-04-30, 14:49
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Just ja du är svagbegåvad så jag får förklara tydligt. Mitt fel. Tar fullt ansvar för den.

Jag hoppas C är hos kusinerna i Norrköping ibland. Där får hon riktig mat. Till skillnad från när Christopher hade henne. Varför jag tar upp det är för att Christopher hade så svårt att hon var hos kusinerna i Norrköping. Fattar du? Ska jag ta fram ett par kritor och måla så kanske du förstår bättre?

Nja, det räcker med att du sorterar dina blå och gröna skruvar.

Det är nog bättre om Julia ser till att ha ett tryggt hemmaliv för flickan i den bostad flickan nu vänjer sig vid.

Att kuska runt hit och dit bör de nog vänta med. Bättre då att kusinerna kommer och hälsar på några timmar på helgen.

Varannan helg hos pappa eller om de kommit överens om ett tätare umgänge.

Det är ändå rutiner som det kan ta ett tag att vänja sig vid för ett litet barn. Det är ändå flickans bästa det handlar om.
Citera
2025-04-30, 14:52
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Exakt! Både Linnéa och Goldie visste om detta från början.
Om det inte passar Linnéa, dra då. Lämna allt och stick.
Ställ inte ultimatum utan packa och dra.
Då kanske Julia och Chrippa kan hitta ett sätt att samarbeta kring flickan. Tiden är knapp eftersom det närmar sig.

Har Linnea ställt ett ultimatum?

Det har jag missat.
Citera
2025-04-30, 15:01
Medlem
Carrocks avatar
Linnéa satt i Skilleras live och spela skenhelig i diskussioner om rasism. Sedan är hon samtidigt ihop och ska gifta sig med den värsta sorten rasist man kan tänka sig. Chrippa är ju arketypen av en riktig Hillbilly-rasse. Blir ju fan patetiskt när hon då ska haka på Axels diskussioner mot rasism.
Citera
2025-04-30, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Det är verkligen fel att uttrycka sig på detta sättet, brottsligt till och med.
Det bästa för flickan är att hållas borta från C & L om man ska hålla på såhär som Goldie säger.

Råda till att ställa ett ultimatum att plocka bort morsan till ungen permanent eller så är det adjö. Ren idioti till rådgivning.
Citera
2025-04-30, 15:11
Medlem
Citat:
Ja ren idioti!

Jag tänker att det handlar om att användaren menar att Linnéa ska ställa ett ultimatum där Chrippa ska välja mellan Linnéa och Julia och det stora problemet är att han måste ha kontakt med Julia eftersom de är föräldrar.
Chrippa har varit ute några få dagar och vill kanske träffa sin dotter och därmed haft kontakt med Julia kring det.

Användaren skrev att Linnéa inte skulle acceptera daglig kontakt med Julia.
Vadå daglig? Han har varit häktad i flera månader och jag tror inte att han haft daglig kontakt med Julia då.

Vad hände med toppenChrippa?

Tåls att upprepas att det är idioti till rådgivning. Föräldrarna kan ha daglig kontakt om de så vill när det gäller ungen. Det är upp till dem och inte någon annan. Sen om det finns historik av svartsjuka och annat trams, det är något helt annat och har inget med ungen att göra, utan det är rent larv från de vuxnas sida.
Citera
2025-04-30, 16:32
Avslutad
Citat:
Du gör dig bara dum. Du fattar att det är Goldie som vill det. Fattar inte vad hon har för rätt att anse att Linnéa ska ställa ultimatum.
Goldie påstår att hon har kontakt med dessa två och verkar ge livsråd. Det kan hon sluta med.
Snacka om att blanda sig i.

LÖGN
Det har jag aldrig påstått
Citera
2025-04-30, 16:58
Medlem
Horrorgrams avatar
Nu skriver clownen på sin Instagram.
Jag förlorar aldrig. Men nej ok då vet vi 😂
Citera
2025-04-30, 17:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Nu skriver clownen på sin Instagram.
Jag förlorar aldrig. Men nej ok då vet vi 😂
Dom fångar honom aldrig, han har millar på ett fucking usb.
Citera
2025-04-30, 17:13
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

I hans fantasi ja
Citera
2025-04-30, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Borde han inte skaffat en anständig bostad istället för att ha en usb-sticka...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in