2025-04-28, 15:56
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
För att du själv vill inte se svarta i tv du säger ju själv det
Men lille vännen... det sa jag inte. Jag konstaterade bara fakta.
Citera
2025-04-28, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dayeso
Äsch då, han hatar miljöpartister bara.

Nej, Maria W var definitivt den spelare som hade varit roligast att se in action. Hon hade kunnat gå ut TB lika snabbt som han mördade henne.
Mycket riktigt konstaterade hon direkt att han var förrädare så fort hon blev mördad. För att hon var största hotet mot honom.
Citera
2025-04-28, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangodonna
Om man kollar på JLC's reaktionsvideo så avslöjar Jonas rätt mycket utan att tänka sig för.
edit: inget som står under spoiler är ristat i sten, bara grejer man kan spekulera kring.

Intressant och iaf kul för Jonas att han vann i JLC vem som var bäst oavsett 😂
Citera
2025-04-28, 21:26
Medlem
exoticspices avatar
När och om det blir en tredje förrädare hoppas jag det blir Öfvergård eller Montazami.
Citera
2025-04-29, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dayeso
Är man översittare, otrevlig och obehaglig på bästa sändningstid så får man acceptera att det är så folk kommer tro.
Så du bara påstår utan fakta med andra ord.....
Känner inte Anders men har bara hört goda ord om honom, så jag har svårt att tro på ditt dravel
Citera
2025-04-29, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Så du bara påstår utan fakta med andra ord.....
Känner inte Anders men har bara hört goda ord om honom, så jag har svårt att tro på ditt dravel

Du blandar ihop mig med tidigare skribenter.
Citera
2025-04-29, 12:21
Medlem
Vad är det för prinsessor somras med i programmet egentligen. Det var SÅ stor press och det var SÅ utmattade och de var SÅ stressade. Man fick inte ha sin telefon och herregud helvete vad alla gnäller om vilket "trauma" de måste gått igenom för att vara med i ett fucking jävla teveprogram i en vecka
Citera
2025-04-29, 20:22
Medlem
Så Maria Montazami tar ut en förrädare på ren jävla tur så nu ska resten av deltagarna följa henne? Det kommer sluta i kaos.

Isa borde ju vara största måltavlan av alla där inne. Fattar inte hur någon kan köpa hennes historia om att ingenting hände i hålan.
Citera
2025-04-29, 20:41
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaghatarsd
Så Maria Montazami tar ut en förrädare på ren jävla tur så nu ska resten av deltagarna följa henne? Det kommer sluta i kaos.

Isa borde ju vara största måltavlan av alla där inne. Fattar inte hur någon kan köpa hennes historia om att ingenting hände i hålan.
Ska bli kul att se alla följa Maria och hennes expertis på kroppsspråk som hon tydligen fick när hon var med i Svenska Hollywoodfruar.

Varför sätta henne i hålan och sedan ska hon själv försöka svara på frågor vad hon gjorde där, det är klart att alla vill veta. Där borde hon fått tips av Dragomir vad hon skulle säga.

Varför sätta någon överhuvudtaget i hålan första dagen?
Citera
2025-04-29, 22:33
Medlem
Abelssuns avatar
Maria kommer se till så en oskyldig röstas ut nästa gång.
Citera
2025-04-30, 07:24
Medlem
De här deltagarna verkar ju inte ha sett förra säsongen åtminstone så antar att detta spelades in innan säsong 2 sändes. Ganska tråkigt än så länge i jämförelse med dramat från förra säsongen.
Citera
2025-04-30, 09:04
Medlem
picapicans avatar
Skönt att slippa Katia i Gravkammaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in