2025-04-29, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Finns det något hos tingsrätten? svar nej och så pass långt borde dom ha kommit vid det här laget.
Motbevis det gärna.

Varför skulle det göra det? Det är inte direkt ett högprioriterat mål. Det är fråga om vuxna målsägande, vuxna misstänkta och ingen är häktad för det. Det kan ta år innan det blir någonting av det.

Att Carl-Fredrik varit på misstankeförhör är inte en liten sak. Förtalsanmälningar går oftast rakt ned i papperskorgen. Det säger mycket om hur sjukt hans beteende är. Det är ett brott som polisen i princip aldrig utreder. Trots det har han lyckats med bedriften att dömas för det i flera fall, och utöver det varit misstänkt för det i ytterligare två utredningar minst. Det börjar vara dags för den här idioten att pröva något annat än YouTube. Innan han sätter sig själv och familjen i allvarliga problem.
Citera
2025-04-29, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det var inte länge sen Rask var på sitt första förhör.

Det är flera inblandade och det är ett tidskrävande arbete att gå igenom allt material.

Hade det varit nedlagt den 12 april som du påstod så hade det funnits beslut på det.

Det är inte säkert att man kan ta del av något som läggs ner.
Citera
2025-04-29, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Absolut gör jag inlägg i Anjo och Rasks trådar, dom är ju fortfarande aktuella samtalsämnen

Precis som kräftan då han är väl jäkligt aktuell just nu.
Citera
2025-04-29, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Varför skulle det göra det? Det är inte direkt ett högprioriterat mål. Det är fråga om vuxna målsägande, vuxna misstänkta och ingen är häktad för det. Det kan ta år innan det blir någonting av det.

Att Carl-Fredrik varit på misstankeförhör är inte en liten sak. Förtalsanmälningar går oftast rakt ned i papperskorgen. Det säger mycket om hur sjukt hans beteende är. Det är ett brott som polisen i princip aldrig utreder. Trots det har han lyckats med bedriften att dömas för det i flera fall, och utöver det varit misstänkt för det i ytterligare två utredningar minst. Det börjar vara dags för den här idioten att pröva något annat än YouTube. Innan han sätter sig själv och familjen i allvarliga problem.

Ja vi får väl se hur det går, vuxna människor som sitter och spyr galla över varandra på sociala medier lär ju få polisen att vilja spy.
Kräftan har slängt ur sig en jävla massa på rask och tvärtom så det kommer läggas ner pga att dom båda förtalat varandra.
Citera
2025-04-29, 15:03
Medlem
Citat:
Ja vi får väl se hur det går, vuxna människor som sitter och spyr galla över varandra på sociala medier lär ju få polisen att vilja spy.
Kräftan har slängt ur sig en jävla massa på rask och tvärtom så det kommer läggas ner pga att dom båda förtalat varandra.

Det där är inte sant. Det är Rask som producerat över 100 videor om Chrippa. Med det i åtanke är det ingen skräll att Chrippa släpper Baronens kukbilder om han får dem i sin inkorg. Man kan inte stå och pissa på en människa och räkna med att han inte kommer göra någonting tillbaka. Han har dragit det helt på sig själv.
Citera
2025-04-29, 16:32
Avslutad
Säger bara en sak ang Chrippas instastory: tj*ckhaka och ny påfyllnad när kassakon kommit ut 😂
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2025-04-29 kl. 16:34.
Citera
2025-04-29, 16:37
Avslutad
Citat:
Jag tror nog ingen här bryr sig om att han har Linnea som flickvän, i början kanske men inte nu.
Alla vill väl leva ett vanligt liv men det är svårt när man valt att vara offentliga personer.
Jag tror det finns flera YouTubers som vill vara ifred vid det här laget.

Jag bryr mig. Jag fattar inte hur man kan välja ”ung vild kärlek” som 40-åring över dotra. Eller jag fattar att man kan men tycker det är dåliga män som agerar så.

Bryr mig och stör mig med på att tjejen själv inte fattar att hon sätter stor press på C och att hon hade underlättat hans liv och barns liv genom att släppa honom.

La en typ liknande kommentar häromdagen men någon såg till att få den raderad direkt. Den kanske var för klartänkt och träffade en poäng för hårt.
Citera
2025-04-29, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag bryr mig. Jag fattar inte hur man kan välja ”ung vild kärlek” som 40-åring över dotra. Eller jag fattar att man kan men tycker det är dåliga män som agerar så.

Bryr mig och stör mig med på att tjejen själv inte fattar att hon sätter stor press på C och att hon hade underlättat hans liv och barns liv genom att släppa honom.

La en typ liknande kommentar häromdagen men någon såg till att få den raderad direkt. Den kanske var för klartänkt och träffade en poäng för hårt.

Där håller jag med dig att barnen går alltid före kärleken, men han har tydligt visat vart han står ang flickan.
Citera
2025-04-29, 16:45
Avslutad
Citat:
Där håller jag med dig att barnen går alltid före kärleken, men han har tydligt visat vart han står ang flickan.

Japp, det har han varit tydlig med. Synd bara!
Citera
2025-04-29, 16:47
Medlem
Citat:

Är du tillbax och vill separera på paret?

Chrippa har inte valt kärlek över ett barn, olikt vad Jocke tycker och hans bästisar Rask och Anjo försökt få folk att tro att drevet handlar om.

Drevet verkar ha handlat om att Jocke inte klarade av att Linnea valde Chrippa och att Julia inte klarade av att Chrippa valde Linnea.

Bråken är mycket mitt fel, jag har varit mycket elak emot henne om jag ska vara ärlig. Det jag sa till Jonna menade jag inte på det sättet, Linnea hjälper till mycket med Lillen mer än vad som ska behövas. Egentligen var jag bara arg och stressad när jag sa sådär då Lillen drar sig mer till Linnea än Julia nuförtiden.” /Jocke

Han behöver inte välja, hon behöver inte välja, dom kan få både varandra och Lillen kan få både Chrippa och Linnea som hon avgudar.

Allt är bra nu. Dom kan inte styra dom med hot om drev.
Citera
2025-04-29, 16:58
Medlem
Citat:
Varför tog du åt dig hjärtat?
Det du vill säga med inlägget är en illa dold komplimang för att prinsessan Linnea har gått ner nåt kilo och är slank som en gasell. Trollen som huserar paddor och träsktroll hemma sa ju att hon var fet ett tag.

Linnea är otroligt vacker, det är en stor anledning till Rask, Jonna, Lisen, Anjo och Jockes svartsjuka.
Senast redigerad av Pallal 2025-04-29 kl. 17:21.
Citera
2025-04-29, 16:59
Medlem
Citat:

Ja det är bara tragiskt. Och vissa idioter försvarar beteendet, främst kvinnor. Oförståeligt faktiskt. Nu fick han en schnitzel iaf och hon lite köttbullar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in