2025-04-29, 11:46
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja 3 med 1.

Okej, då tackar jag för svaret.
Citera
2025-04-29, 11:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Det är ju för att båda stämmer….
De gör väl inget utan att göda dramat.

Så du menar att oavsett vad dom än gör så räcker det med deras existens för att göda dramat? Du tror inte att dom kan tänka sig att leva ett vanligt liv? Chrippa som youtuber och Linnea som hans flickvän?
Hur vill du att dom skall leva? (Som om det skulle ha någon betydelse)
Citera
2025-04-29, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realfake
Låter lite som att kissa på sig när det är kallt ute, värmer för stunden.
Finns det dokument som styrker att han verkligen har skrivit ut sig från Sverige?

Ja det är ju ifrån Skatteverkets uppgifter så
Citera
2025-04-29, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Så du menar att oavsett vad dom än gör så räcker det med deras existens för att göda dramat? Du tror inte att dom kan tänka sig att leva ett vanligt liv? Chrippa som youtuber och Linnea som hans flickvän?

Jag tror nog ingen här bryr sig om att han har Linnea som flickvän, i början kanske men inte nu.
Alla vill väl leva ett vanligt liv men det är svårt när man valt att vara offentliga personer.
Jag tror det finns flera YouTubers som vill vara ifred vid det här laget.
Citera
2025-04-29, 11:57
Avslutad
Citat:

Om Chrippa hade tänkt sig leva ett vanligt liv har han misslyckats kapitalt.
Citera
2025-04-29, 12:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag tror nog ingen här bryr sig om att han har Linnea som flickvän, i början kanske men inte nu.
Alla vill väl leva ett vanligt liv men det är svårt när man valt att vara offentliga personer.
Jag tror det finns flera YouTubers som vill vara ifred vid det här laget.

Och varför alla dessa frågor om att det är tyst om dom, inga ig-inlägg mm. Sen när det läggs upp ett inlägg så kommenterar man direkt. Linnea har och är ett "problem" både här på Flashback och ute i IRL.
Vad hon än gör så stör man sig på det. Att säga att hon, eller Chrippa, valt detta är fel. Chrippa har levt i många år som offentlig, men för den saken skull är det inte okej med snoka och rapportera vartenda steg han tar utanför skärmen. Folk kommer fram på stan och ifrågasätter att dom verkligen finns på riktigt. När Linnea söker jobb ringer man arbetsplatserna för att "varna" Varna för vad?
Varför inte bara skita i dom?
Om man diskuterar en eventuell dom eller åtal kan jag förstå, men hans träning och annat vardagsliv?
Citera
2025-04-29, 12:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Om Chrippa hade tänkt sig leva ett vanligt liv har han misslyckats kapitalt.

Jag kan nämna många som lever som han utan att bli så övervakad. Det här är fan inte friskt
Citera
2025-04-29, 12:22
Medlem
Citat:
Ja det vet jag att han har, men det verkar inte bli något av det iaf inte mellan Chrippa och Rask då dom förtalat varandra.

Jag bara talade om att inget finns hos tingsrätten just nu, har kollat flera dagar och kommer fortsätta.

Du utlovade bevis på att utredningen är nedlagd redan för typ 2 veckor sedan. Fortfarande inget. Din trovärdighet är noll. Du bara babblar och babblar.
Citera
2025-04-29, 12:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Du utlovade bevis på att utredningen är nedlagd redan för typ 2 veckor sedan. Fortfarande inget. Din trovärdighet är noll. Du bara babblar och babblar.

En förbannat olydig jävel det där, får inte ordning på han.
Citera
2025-04-29, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Finns det något hos tingsrätten? svar nej och så pass långt borde dom ha kommit vid det här laget.
Motbevis det gärna.
Citera
2025-04-29, 13:15
Medlem
Citat:
Och varför alla dessa frågor om att det är tyst om dom, inga ig-inlägg mm. Sen när det läggs upp ett inlägg så kommenterar man direkt. Linnea har och är ett "problem" både här på Flashback och ute i IRL.
Vad hon än gör så stör man sig på det. Att säga att hon, eller Chrippa, valt detta är fel. Chrippa har levt i många år som offentlig, men för den saken skull är det inte okej med snoka och rapportera vartenda steg han tar utanför skärmen. Folk kommer fram på stan och ifrågasätter att dom verkligen finns på riktigt. När Linnea söker jobb ringer man arbetsplatserna för att "varna" Varna för vad?
Varför inte bara skita i dom?
Om man diskuterar en eventuell dom eller åtal kan jag förstå, men hans träning och annat vardagsliv?

Det blir lätt så när dom är offentliga personer som har ställt till det en hel del, jag vet inte vem som har kontaktat någon arbetsplats däremot vet jag att kräftan på sin Instagram hotat om just detta.
Att snoka och skriva om varenda rörelse, inlägg, YouTube video, Instagram inlägg gör ju du också fast i Anjo & Rasks tråd så ingen utav oss är bättre än den andra vi gör exakt samma sak.

Edit: och med det så menar jag inte att jag stöttar allt Anjo & Rask gör.
Senast redigerad av Tomtenisse14 2025-04-29 kl. 13:20.
Citera
2025-04-29, 13:28
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Finns det något hos tingsrätten? svar nej och så pass långt borde dom ha kommit vid det här laget.
Motbevis det gärna.

Det var inte länge sen Rask var på sitt första förhör.

Det är flera inblandade och det är ett tidskrävande arbete att gå igenom allt material.

Hade det varit nedlagt den 12 april som du påstod så hade det funnits beslut på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in