Citat:
Ursprungligen postat av
Cha-Cha-Boys
Jag bryr mig. Jag fattar inte hur man kan välja ”ung vild kärlek” som 40-åring över dotra. Eller jag fattar att man kan men tycker det är dåliga män som agerar så.
Bryr mig och stör mig med på att tjejen själv inte fattar att hon sätter stor press på C och att hon hade underlättat hans liv och barns liv genom att släppa honom.
La en typ liknande kommentar häromdagen men någon såg till att få den raderad direkt. Den kanske var för klartänkt och träffade en poäng för hårt.
Är du tillbax och vill separera på paret?
Chrippa har inte valt kärlek över ett barn, olikt vad Jocke tycker och hans bästisar Rask och Anjo försökt få folk att tro att drevet handlar om.
Drevet verkar ha handlat om att Jocke inte klarade av att Linnea valde Chrippa och att Julia inte klarade av att Chrippa valde Linnea.
”
Bråken är mycket mitt fel, jag har varit mycket elak emot henne om jag ska vara ärlig. Det jag sa till Jonna menade jag inte på det sättet, Linnea hjälper till mycket med Lillen mer än vad som ska behövas. Egentligen var jag bara arg och stressad när jag sa sådär då Lillen drar sig mer till Linnea än Julia nuförtiden.” /Jocke
Han behöver inte välja, hon behöver inte välja, dom kan få både varandra och Lillen kan få både Chrippa och Linnea som hon avgudar.
Allt är bra nu. Dom kan inte styra dom med hot om drev.