2025-04-28, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja det börjar mer och mer klarna hur mycket hon ”inte vill vara offentlig” egentligen 😘

Hon har hela tiden varit aktiv och drivande men det förstår inte alla.
Allt handlar inte om flashback.
Citera
2025-04-28, 18:14
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Hon har hela tiden varit aktiv och drivande men det förstår inte alla.
Allt handlar inte om flashback.

Kan du berätta om var hon varit drivande för oss som inte hinner med mer än Flashback?

Eftersom vi tydligen inte förstår det du förstår.
Citera
2025-04-28, 18:49
Medlem
Wooqiprwos avatar
Allt C's liv kretsar kring är sociala medier, såhär tyst kan inte hålla sig. Tror han har gjort en sista resa.
Citera
2025-04-28, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Allt C's liv kretsar kring är sociala medier, såhär tyst kan inte hålla sig. Tror han har gjort en sista resa.

Men då borde de läckt ut
Citera
2025-04-28, 21:04
Medlem
räkish ligger i fosterställning och vet att det är ett par år med röd kloss i röd låda. blå kloss i blå låda för honom. jag har tittat på det lästa straffet han kan dömas till och det är grovt bokföringsbrott. ett sådant brott har som minimum 6 månader till 6 år. och det har han på 3 punkter i registret. jag önskar allt som allt att han når upp i 4 år. då sänds han till riksenheten på kumla per automatik. där kommer han sitta med 20st andra på en avdelning där dom inte har ett skit att göra förutom att sitta och bli irriterade på varandra för att någon fisit i det gemensamma utrymmet.

anledningen till att dom hamnar där är för att dom ska observeras och klassas till vilken sorts anstalt dom kan tänkas hamna på. det är lite som chicken games där inne. här är lite matnyttig information:

https://www.youtube.com/shorts/ZHFFhyet6GI
Citera
2025-04-28, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
räkish ligger i fosterställning och vet att det är ett par år med röd kloss i röd låda. blå kloss i blå låda för honom. jag har tittat på det lästa straffet han kan dömas till och det är grovt bokföringsbrott. ett sådant brott har som minimum 6 månader till 6 år. och det har han på 3 punkter i registret. jag önskar allt som allt att han når upp i 4 år. då sänds han till riksenheten på kumla per automatik. där kommer han sitta med 20st andra på en avdelning där dom inte har ett skit att göra förutom att sitta och bli irriterade på varandra för att någon fisit i det gemensamma utrymmet.

anledningen till att dom hamnar där är för att dom ska observeras och klassas till vilken sorts anstalt dom kan tänkas hamna på. det är lite som chicken games där inne. här är lite matnyttig information:

https://www.youtube.com/shorts/ZHFFhyet6GI

Så kan det också vara och då är han förmodligen livrädd nu.
Jag minns vad han svarade på frågan kring att åka in i fängelse för rätt länge sedan och nu är han där.

Tack för tipset!
Citera
2025-04-28, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Varför kommer du in och försvarar 400Ben’s lögner? Det som den diskussionen gällde var sekretessbelagda bilder ur förundersökningen som 400Ben ljög om att hen sett 4/1 2024. Häktningspromemorian fanns var inte ute och har aldrig haft Linneas skador omaskade.

Obehagligt när nån ljuger om att polisen bryter sekretess.

Ifall du kan se bortom ditt hat kan du ta tillbaka spekulationen om trådsanning.

För att du ljuger.

Det är som jag skrev: bilderna har inte spridits, det var rättsläkarens beskrivning i häktningspromemorian som var aktuell. Om nån hade lagt upp en AI-bild med utslagna tänder, så hade man utifrån beskrivningen förstås kunnat dra slutsatsen att den är falsk. Nu publicerades aldrig nån bild.
Citera
2025-04-29, 00:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
För att du ljuger.

Det är som jag skrev: bilderna har inte spridits, det var rättsläkarens beskrivning i häktningspromemorian som var aktuell. Om nån hade lagt upp en AI-bild med utslagna tänder, så hade man utifrån beskrivningen förstås kunnat dra slutsatsen att den är falsk. Nu publicerades aldrig nån bild.

Varför las misshandelsgrejset ner?
Citera
2025-04-29, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
För att du ljuger.

Korrekt den var från häktespromemorian ja. Detta är över 15 månader sedan och var en offentlig handling. Så Pallal kan hålla käften framöver om att polis spridit sekretessbilder.
Citera
2025-04-29, 01:34
Medlem
Wooqiprwos avatar
Tror ni verkligen att verkligheten kommit ifatt honom? Jag tror det är hopeless case och att han skulle hålla sig undan såhär länge från sociala medier tror jag är något mygel.
Citera
2025-04-29, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Tror ni verkligen att verkligheten kommit ifatt honom? Jag tror det är hopeless case och att han skulle hålla sig undan såhär länge från sociala medier tror jag är något mygel.

Jag tror inte att han har förmågan att ens fatta att han är släppt för en kortare stund och att han kommer att åka in.
Jag har ju någon slags förhoppning att han har fattat.
Inte ens hans "vänner" här verkar ju ha fattat att åtal är nära.
Citera
2025-04-29, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisbeth-Salander
Varför las misshandelsgrejset ner?

Linnea duperades till att inte medverka i utredningen. Åklagaren bedömde att det inte gick att få en fällande dom utan hennes vittnesmål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in