2025-04-28, 13:45
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
här nämns många läckor
Polisen glömde dakta fönsterflåsaren vid beslaget. Knarket är förmodligen claimat av fönsterflåsaren. T ”är misstänkt för ett vidrigt brott.” Är det modepolisen som tvingats beskåda T’s för lågt sittande omoderna jeans?
Som taget ur en actionfilm

Det var tom så illa att "polisen" läckte till Rask.

Har för mig att det var i samma veva som Chrippa trotsade reseförbudet.

Som om polisen på riktigt skulle få för sig att läcka till Rask.
Citera
2025-04-28, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Vad får dig att tro det?

Fantiserar du nu igen eller har du vanföreställningar?

Gå tillbaka och läs om tråden from lördag så lär det klarna upp för dig.

Exakt samma beteende som innan vilket vi i efterhand kunde se vad som hände. Inget konstigt alls att se samband och det har innan betytt att något är i görningen som inte är bra för Chrippa och det spelar ingen roll att du försvarar det för ni har ju samma agenda och båda ger sken av att vara experter på Chrippa när det enda som sker är att det blir mer besvärligt för Chrippa.
Citera
2025-04-28, 14:23
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Exakt samma beteende som innan vilket vi i efterhand kunde se vad som hände. Inget konstigt alls att se samband och det har innan betytt att något är i görningen som inte är bra för Chrippa och det spelar ingen roll att du försvarar det för ni har ju samma agenda och båda ger sken av att vara experter på Chrippa när det enda som sker är att det blir mer besvärligt för Chrippa.

Jag har ingen agenda och ingen häst med i något lopp.

Det låter som du har anlag för att vara paranoid när du kommer med beskyllningar om agendor och tycker dig se samband.

Jag har heller ingen kontakt med Chrippa utan ser på det hela utifrån och oberoende.
Citera
2025-04-28, 14:24
Avslutad
Citat:
Inte jag heller. Min lön pungar mitt företag ut, semestern från Flashback var ofrivillig för att jag misskötte mig, inte som myten om strejk för att Chrippa inte kunnat ta sig till Spanien för att växla krypto för att muta flashbackare.

Min hemester kan vi avhandla i på tu man hand.

Ok, tack för info om den myten, den har jag missat.
Men då klarnar mycket om "heltidsanställningen".
Hemester? Du sa ju du haft betald semester i ett varmt land, då bor du alltså där?
Har inget intresse i övrigt om nåt på tu man hand med dig.
Citera
2025-04-28, 14:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Ovanligt tyst från C

Brukar väl vara taktik från både C och L för att se hur mkt som skrivs och undras om dem, ungefär som när de tar bort och lägger till varandra då och då på Instagram, för att folk ska undra...
Men C och L läser ju iofs inte Flashback..... ;-) "Bara ibland".
Citera
2025-04-28, 14:33
Medlem
Citat:
här nämns många läckor
Polisen glömde dakta fönsterflåsaren vid beslaget. Knarket är förmodligen claimat av fönsterflåsaren. T ”är misstänkt för ett vidrigt brott.” Är det modepolisen som tvingats beskåda T’s för lågt sittande omoderna jeans?
Som taget ur en actionfilm

Men allt det där stämmer ju i stort sätt det bevisar ju att användaren skriver sanningen.

Jag tänker på listan du tryckte upp.
Senast redigerad av Tomtenisse14 2025-04-28 kl. 14:37.
Citera
2025-04-28, 15:42
Medlem
Känns som det är 50/50 nu ifall han/de har taggat från Sverige när dom insett att det börjar finnas en omfattande risk att han kommer få sitta några månader (6-9 månader)..

Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Ovanligt tyst från C
Citera
2025-04-28, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Busted...

Du blev påkommen med en lögn och nu kommer du med en ny lögn för att täcka upp för den förra.

Vilket anser du själv vara mest sannolikt?
- Att du ljuger om och om igen?
- Eller att det är återkommande polisläckor i allt som har med detta att göra?

Vilken lögn? Tycker mina inlägg går ihop.
Citera
2025-04-28, 16:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Brukar väl vara taktik från både C och L för att se hur mkt som skrivs och undras om dem, ungefär som när de tar bort och lägger till varandra då och då på Instagram, för att folk ska undra...
Men C och L läser ju iofs inte Flashback..... ;-) "Bara ibland".

Det är intressant hur exvis Linnea inte läser Flashback men är så aktiv på ex vis Skilleras, Medvikts YouTube lives som så uppenbart är Flashback krigare som tagit det ett steg längre.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2025-04-28 kl. 16:16.
Citera
2025-04-28, 16:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Det är intressant hur exvis Linnea inte löser Flashback men är så aktiv på ex vis Skilleras, Medvikts YouTube lives som så uppenbart är Flashback krigare som tagit det ett steg längre.

Ja hon är verkligen ointresserad av drama.... ;-)
Och att synas och höras.
Citera
2025-04-28, 16:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Ja hon är verkligen ointresserad av drama.... ;-)
Och att synas och höras.

Ja det börjar mer och mer klarna hur mycket hon ”inte vill vara offentlig” egentligen 😘
Citera
2025-04-28, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Känns som det är 50/50 nu ifall han/de har taggat från Sverige när dom insett att det börjar finnas en omfattande risk att han kommer få sitta några månader (6-9 månader)..

Eller så vill dom bara att man ska prata om dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in