• 3
  • 4
2025-04-22, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaparkapten
Varför skulle inte det gå bra.

För att det inte är något rykte man vill ha. Tänk bara på familj, arbetsgivare.
Citera
2025-04-23, 07:34
Medlem
Belters avatar
Citat:
Varför skulle inte det gå bra.
Nu är du lite väl naiv kan jag tycka. Att bli kallad för ”hor- knullaren” bakom ryggen kan inte kännas bra.
Citera
2025-04-23, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningeneko
För att det inte är något rykte man vill ha. Tänk bara på familj, arbetsgivare.

Mitt kärleksliv är min ensak.
Citera
2025-04-23, 23:22
Medlem
Generalkosmoss avatar
I kontinentala Europa ja härstammar ifrån är de mer socialt accepterat finns bordeller lite här och där. Tror ja varit på bordell en gång i Prag, en gång i Köpenhamn och sen mött 5-7 "eskorter" i mitt 30+ liv. Ser bra ut och är vältränad har bara hög sex drift.

Alla mina erfarenheter har varit bra utom med en som inte var den på bilderna. Skulle aldrig kunna sätta på nåt trafficking offer lr nån som ser ut å må dåligt, men det har aldrig hänt, upplevde de som att det var ett lätt sätt att tjäna pengar för dessa kvinnor.

Dock tänder ja inte på vilka fula andra män dom kan ha knullat, vill inte ens tänka på de.
Men ja tycker inte sex är en big deal helt normalt och hälsosamt å sker de i samförstånd mellan två vuxna så.

Finns dock mycket äckel, perversa, och sjuka människor som uttrycker de via sex å de kan alla fara åt helvete.
Citera
2025-04-24, 10:05
Medlem
Citat:
Mitt kärleksliv är min ensak.

Hahah kärleksliv…

Sexliv köper jag, men om du kallar det kärleksliv, kanske det är dags att vakna upp?
Citera
2025-04-24, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningeneko
Hahah kärleksliv…

Sexliv köper jag, men om du kallar det kärleksliv, kanske det är dags att vakna upp?

Fysisk kärlek. Absolut

Har provat med att betala och inte betala och kan bara säga att proffs är bättre än amatörer.
Citera
2025-04-28, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Befinner ni er i Sverige? I Thailand kan man ju ha brudarna kvar till dagen efter och dra lite morgonknull. Men i Kambodja så bör ni se till att skicka ut dom så fort jobbet är avklarat då de tjuvaktiga ludrena har en tendens att sno med sig värdesaker.

Att knulla en hora skiljer sig inte från att knulla en vanlig brud, fitta som fitta vafan...

Har haft.dem en vecka
Det blir mängdrabatt. Minns att jag hade en snygg sak för 2000 kr under en vecka.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in