Citat:
Ursprungligen postat av
somalipiraten
Såhär ligger det till, min polare fyller år på lördag och våra polare har anordnat en liten fest för honom. Men på våran efterfest (bara närmsta grabbarna) har vi bestämt oss för att beställa in lite flickor.
Ingen av oss har tidigare testat samlag med en prostituerad. Alla mina polare har ju såklart haft sex förut (via flickvänner och one night stands osv) men aldrig i sådana positioner där man har någon form av "maktövertag" över tjejen
Känns det konstigt eller är det helt som vanligt?
Och måste man förhålla sig till nå regler eller liknande som att inte spruta henne i ansiktet och att man måste ha kondom?
Min erfarenhet från möten med sexarbetare (dock aldrig i Sverige) är att det är precis lika viktigt som med "civila" tjejer, om inte ÄNNU viktigare, att göra klart från början vad som "ingår".
Går ni över några gränser så kan det mycket väl betyda stora problem för er. Plus att det alltid är viktigt att respektera partnern man har sex med, oavsett sexarbetare eller civil.
Citat:
Ursprungligen postat av
-NanneN-
Är du dum i huvudet eller? Alla eskorter har väldigt tydliga regler om vad som är ok och inte, försöker du med något hon inte vill lär du bli varse det rätt omgående.
Visst, du kan säkert hitta någon nergången pundare på malmskillnadsgatan som låter dig göra vad du vill för att få nån hundring till nästa fix, men om det är din grej så säger det nog mer om dig än vad du vill avslöja egentligen.
Exakt som NanneN skriver så har det, vid alla mina möten med sexarbetare, känts som att det är de som har övertaget. Vilket jag tycker är helt rätt. Det är de som erbjuder en tjänst. Det är de som utsätter sig för risken att åka hem till för dem främmande män. Såklart ska det ske på deras villkor.
Men om ni sen kommer överens om hårt sex med allt vad det kan innebära så är det ju helt fine. Håll er på rätt sida om det avtalade dock.
Sen är det kanske läge att tänka till en gång extra om detta verkligen är rätt tillfälle att anlita sexarbetare. Hur bra kompisar är ni alla? Hur bra kompisar kommer ni vara om 3, 5, 10 år? Under förutsättning att man vill hålla det diskret då såklart.