2025-04-28, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Var det Jocke som berättade för dig att socialtanterna sagt till Julia att dom trodde Linnea låg bakom flera orosanmälningar mot Chrippa och Julia?

So very delightful of you att nia mig, jag känner mig smickrad men du behöver inte vara så formell.

(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)

Kolla länk.

Du har fel.

Edit: inget om tänderna men bara en detalj. Poängen kvarstår.
Citera
2025-04-28, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Detta är nåt som bara sker i ditt huvud. Kontakten mellan EMF och Jocke är jättebra.
Tack för upplysningen.

Sa Jocke nåt om Elisabeth Massi Fritz i Jocke och Jonna show?
Citera
2025-04-28, 11:27
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Min avstängning upphörde samtidigt som Chrippa släpptes och konspirationena rasar. Topic är Chrippa och Linnea.

400Ben hade fått bilder från Jocke på Linneas skador från en förundersökning som inte blivit offentlig hävdar hen, on topic.

Chrippa var misstänkt för stämplingen, allt som har med stämplingen att göra är on topic. Nu är han friad, men det ljugs om hjärntvätt till stämpling och hintas att Massi kanske har egna bevis och har nåt i kikaren som ska göra flashbackare oroliga. Jag är inte det minsta orolig över att det är sant.

Tror du att Elisabeth Massi Fritz hittat chattar som polisen inte rotat fram eller har nåt i kikaren som kan väcka liv i utredningen?

Jag har ingen aning om vem du pratar om. Men detta med stämplingen har ju lagts ned enligt tråden så varför fortsätta tjata om det?
Citera
2025-04-28, 11:29
Medlem
Citat:
(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)

Kolla länk.

Du har fel.

Edit: inget om tänderna men bara en detalj. Poängen kvarstår.
Du kan väl inte mena allvar att du går ut med att du fått foton polisen skickat Jocke som det är sekretess på för att en flashbackare som kallar sig Kattknullarn skriver en post att Linnea hänger handikappad och tandlös på en uteservering?

Citat:
Detta efter att nån påstod att Linnea satt på uteservering i rullstol, med gips och utslagna tänder. Hur dessa bilder kom ut får du ta med polis så får de utreda sina egna. Detta lades ut för att stoppa lögnerna om Linneas skador.
Det hoppas jag att polisen gör.

Jag vet att du tycker om mig i smyg.
Senast redigerad av Pallal 2025-04-28 kl. 11:31.
Citera
2025-04-28, 11:33
Medlem
Citat:
Du kan väl inte mena allvar att du går ut med att du fått foton polisen skickat Jocke som det är sekretess på för att en flashbackare som kallar sig Kattknullarn skriver en post att Linnea hänger handikappad och tandlös på en uteservering?

Det är ett av många inlägg där det ljögs nåt enormt om Linneas skador. Så mycket att en polis som läste här läckte uppgifter från FHUP.

Skillnaden mellan dej och mig är att du sitter på frågor, jag på svar.
Citera
2025-04-28, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Jag har ingen aning om vem du pratar om. Men detta med stämplingen har ju lagts ned enligt tråden så varför fortsätta tjata om det?
Det togs upp i tråden igen av andra. Chrippa hade blivit hjärntvättad och hjärntvättarna ligger illa till sa dom.

Vet nån ifall meddelandena hittades i nån öppen eller krypterad app?
Citera
2025-04-28, 11:36
Medlem
Citat:
Det är ett av många inlägg där det ljögs nåt enormt om Linneas skador. Så mycket att en polis som läste här läckte uppgifter från FHUP.

Skillnaden mellan dej och mig är att du sitter på frågor, jag på svar.
Fick Jocke uppgifter från polis ur FHUP som du fick se? Uppskattar väldigt att du är ärlig med mig nu.

Skillnaden mellan mig och andra flashbackare är att jag inte desinformerar. Jag sitter bara här som en skolpojke och försöker förstå.
Senast redigerad av Pallal 2025-04-28 kl. 11:39.
Citera
2025-04-28, 11:39
Medlem
Citat:
Fick Jocke uppgifter från polis ur FHUP som du fick se? Uppskattar väldigt att du är ärlig med mig nu.

Slog Christopher Linnea eller satte hon honom i häktet?

Varför tror du jag ska svara dej när du är en riktig fi**a? Sluta ljug och nämn mig i 77 inlägg per dag.
Citera
2025-04-28, 11:40
Medlem
Citat:
Skillnaden mellan mig och andra flashbackare är att jag inte desinformerar. Jag sitter bara här som en skolpojke och försöker förstå.

Ändå förstår du ingenting, påstår massa saker och ljuger ständigt.
Citera
2025-04-28, 11:59
Medlem
Citat:
Slog Christopher Linnea eller satte hon honom i häktet?

Varför tror du jag ska svara dej när du är en riktig fi**a? Sluta ljug och nämn mig i 77 inlägg per dag.
Det vet bara dom.

Edit: Töm inkorgen
Senast redigerad av Pallal 2025-04-28 kl. 12:03.
Citera
2025-04-28, 12:22
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Det togs upp i tråden igen av andra. Chrippa hade blivit hjärntvättad och hjärntvättarna ligger illa till sa dom.

Vet nån ifall meddelandena hittades i nån öppen eller krypterad app?

Ja sure att han blivit hjärntvättad till att göra illa sin egen bror. Hans starka hat mot Jocke har ju lyst väldigt klart en längre tid.
Citera
2025-04-28, 12:34
Medlem
Citat:
Det är bra att du är ärlig med oss om att Jocke berättade för dig att socialtanterna sagt till Julia att dom trodde Linnea låg bakom flera orosanmälningar mot Chrippa och Julia.

So very delightful of you att nia mig, jag känner mig smickrad men du behöver inte vara så formell.

Ang anmälningar från Linnea så har ju kräftan bekräftat det i en YouTube video, både han & Julia fick informationen av soc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in