2025-04-28, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Der visar inte att någon skäms, det jag skriver visar att jag inte låter lögner om svenska staten och Elisabeth Massi Fritz slinka igenom oemotsagda. Du, 111-111 och 400Ben förstör svenskens tilltro till rättsväsendet och ni förstör hennes varumärke.

Nån vet sanningen men låter Elisabeth Massi Fritz varumärke få sig en törn för att man vill trolla på Flashback.

400Ben har påstått att han sett hemligstämplade foton ur en förundersökning, att hen fått veta beslag vid husrannsakan och säger att socialtjänsten har brustit i sin sekretess genom att röja att Linnea har skickat in anmälningar till soc. Ifall Jocke verkligen visat bilderna för 400Ben som hen säger så är det brottsligt av läckan, Jocke och 400Ben.

Ifall Elisabeth Massi Fritz berättar för en utomstående och att Flashback får detaljer om klienters polisanmälningar utan dennes tillåtelse är det oetiskt. Det är bara desinformation från er och moraliskt förkastligt och jag hoppas att ni slutar.

Inga foton har spridits av Linneas skador eftersom ingen har sett dem. Det som den diskussionen gällde var rättsläkarens beskrivning av skadorna. Dessa finns återgivna i häktningspromemorian. Rättsläkaren var övertygad om att hon misshandlats.

Sluta försök att skapa trådsanningar. Du är oförbätterlig med ditt ljugande. Ska vi gå igenom några av dina mest häpnadsväckande lögner igen...? Som att du inte bara läst alla polisförhör som någonsin Jocki haft, utan tillochmed kunde slå fast att han konsekvent ljugit i dem.

- Förundersökningssekretess, sa Bull...
Citera
2025-04-28, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Inga foton har spridits av Linneas skador eftersom ingen har sett dem. Det som den diskussionen gällde var rättsläkarens beskrivning av skadorna. Dessa finns återgivna i häktningspromemorian. Rättsläkaren var övertygad om att hon misshandlats.

Sluta försök att skapa trådsanningar. Du är oförbätterlig med ditt ljugande. Ska vi gå igenom några av dina mest häpnadsväckande lögner igen...? Som att du inte bara läst alla polisförhör som någonsin Jocki haft, utan tillochmed kunde slå fast att han konsekvent ljugit i dem.

- Förundersökningssekretess, sa Bull...
Varför kommer du in och försvarar 400Ben’s lögner? Det som den diskussionen gällde var sekretessbelagda bilder ur förundersökningen som 400Ben ljög om att hen sett 4/1 2024. Häktningspromemorian fanns var inte ute och har aldrig haft Linneas skador omaskade.

Obehagligt när nån ljuger om att polisen bryter sekretess.

Ifall du kan se bortom ditt hat kan du ta tillbaka spekulationen om trådsanning.

4/1 2024
(FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Blev det jobbigt ladda upp bild när vi har dokument skador från polis???
4/1 2024
Citat:
Vi vet Linneas skador från polisen så ut med bild 🙂
4/1 2024
Citat:
Men skadorna är inte grova. Det finns skador på hennes kropp sen kan de diskuteras.
4/1 2024 (FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)
Citat:
Om vi kan diskutera seriöst har Linnea skador men 2 ska funnits tidigare och 2 är lite mindre. Ena kan vara försvarsskada från Chrippa. Vet man Linneas dokumenterade skador är de inte grova alls.

Skadorna är inte riktigt i ansiktet.

400Ben berättar varför Jocker ger honom hemlig information (FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)
Citat:
Pga bevis jag fått!

Jocke säger att han börjat prata med mej då jag är den som sett Linnea mest på Youtube som han känner.

Det är ju inte ens nån ide att förklara...
Senast redigerad av Pallal 2025-04-28 kl. 09:17.
Citera
2025-04-28, 09:43
Medlem
Citat:
Der visar inte att någon skäms, det jag skriver visar att jag inte låter lögner om svenska staten och Elisabeth Massi Fritz slinka igenom oemotsagda. Du, 111-111 och 400Ben förstör svenskens tilltro till rättsväsendet och ni förstör hennes varumärke.

Nån vet sanningen men låter Elisabeth Massi Fritz varumärke få sig en törn för att man vill trolla på Flashback.

400Ben har påstått att han sett hemligstämplade foton ur en förundersökning, att hen fått veta beslag vid husrannsakan och säger att socialtjänsten har brustit i sin sekretess genom att röja att Linnea har skickat in anmälningar till soc. Ifall Jocke verkligen visat bilderna för 400Ben som hen säger så är det brottsligt av läckan, Jocke och 400Ben.

Ifall Elisabeth Massi Fritz berättar för en utomstående och att Flashback får detaljer om klienters polisanmälningar utan dennes tillåtelse är det oetiskt. Det är bara desinformation från er och moraliskt förkastligt och jag hoppas att ni slutar.

Men nu får du sluta, bara för att jag skriver att jag hoppas att Massi begär omprövning så förstör jag inte hennes varumärkning.
Hon ha inte berättat något för mig så sluta med dina anklagelser.
Citera
2025-04-28, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Men nu får du sluta, bara för att jag skriver att jag hoppas att Massi begär omprövning så förstör jag inte hennes varumärkning.
Hon ha inte berättat något för mig så sluta med dina anklagelser.
Du har sagt att du har fått höra nåt och fått bekräftat av någon vad Massi har i åtanke.
Citera
2025-04-28, 10:35
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Du har sagt att du har fått höra nåt och fått bekräftat av någon vad Massi har i åtanke.

De är då fan va du fått luft under dina vingar. Knip käft istället och sluta gå off topic.
Citera
2025-04-28, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
De är då fan va du fått luft under dina vingar. Knip käft istället och sluta gå off topic.
Det hör till ämnet då diskussionen handlar om stämplingen som Chrippa misstänktes för.

Det tycks vara så att vissa tror eller vill påskina att Elisabeth Massi Fritz har något i ytterligare i kikaren eller ett ess i rockärmen i stämplingsärendet.

Har du problem med att jag ifrågasätter att vissa kränker Elisabeth Massi Fritz yrkesheder?
Senast redigerad av Pallal 2025-04-28 kl. 10:48.
Citera
2025-04-28, 11:09
Medlem
Citat:

Ett förslag lyssna på Jocke & Jonnas podd och sen lägg ihop det med vad som skrivits här.
Det jag och 111-111 har påpekat är att vissa saker stämmer med det som har sagts i podden.
Citera
2025-04-28, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Ett förslag lyssna på Jocke & Jonnas podd och sen lägg ihop det med vad som skrivits här.
Det jag och 111-111 har påpekat är att vissa saker stämmer med det som har sagts i podden.
Vilka saker har sagts i podden som stämmer?
Citera
2025-04-28, 11:13
Medlem
Citat:
Det sa du och sa att du inte hade kontakt med Julia, bara Jocke.

Det fanns ingen som påstod att Linnea satt på en uteservering i rullstol och med utslagna tänder, det är fria fantasier.

Socialtjänsten har inte sagt till Julia att dom misstänker att Linnea har gjort anonyma orosanmälningar, det är du som har sagt det.

Jävla idiot. Jag behöver inte haft kontakt med Julia för det. Hon kan ju ha sagt det till Jocke.

Ingen? Jaså? https://www.flashback.org/sok/T%C3%A4nder?t=3327687 Kolla den länken. Eller denna: (FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)

Hur vet du hur kommunikation mellan Soc och Julia sett ut? Ni är väldigt duktiga på att förneka kommunikation mellan andra som ni inte gillar.
Senast redigerad av 400Ben 2025-04-28 kl. 11:23.
Citera
2025-04-28, 11:15
Medlem
Citat:
Jag är ute efter att ni ska sluta sprida desinformation och lögner om polis, socialtjänst, advokaten Elisabeth Massi Fritz och utredningar med Linnea och Chrippa.

Att ni säger att hennes privata samtal med klienter läcker skadar hennes rykte.

Det är du som gör en egen tolkning av saker och ting. Trådsanningens dotter, du har fel på punkt efter punkt.
Citera
2025-04-28, 11:17
Medlem
Citat:
Jävla idiot. Jag behöver inte haft kontakt med Julia för det. Hon kan ju ha sagt det till Jocke.

Ingen? Jaså? https://www.flashback.org/sok/T%C3%A4nder?t=3327687 Kolla den länken.

Hur vet du hur kommunikation mellan Soc och Julia sätt ut? Ni är väldigt duktiga på att förneka kommunikation mellan andra som ni inte gillar.
Det är bra att du är ärlig med oss om att Jocke berättade för dig att socialtanterna sagt till Julia att dom trodde Linnea låg bakom flera orosanmälningar mot Chrippa och Julia.

Citat:
Har ingen kontakt med Julia så vet inget.

So very delightful of you att nia mig, jag känner mig smickrad men du behöver inte vara så formell.
Senast redigerad av Pallal 2025-04-28 kl. 11:24.
Citera
2025-04-28, 11:17
Medlem
Citat:
Har du problem med att jag ifrågasätter att vissa kränker Elisabeth Massi Fritz yrkesheder?

Detta är nåt som bara sker i ditt huvud. Kontakten mellan EMF och Jocke är jättebra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in