Citat:
Ursprungligen postat av
NapoleonLaRue
Tack för info. Han borde gå före en clown alla älskar av något konstigt skäl alltså KENZEMA.
Varför uttalar du dig så självsäkert när du uppenbarligen inte har nån koll?
Så här ska vi ställa upp:
Isak - Gyökeres
Kulusevski
Svensson - Bergvall - Ayari - Holm
Gudmundsson - Hien - VNL
Olsen
Målvaktspositionen, innermittfältet och vänsteryttern går att laborera med. Ken gör det bra när han spelar och är viktig med sin fysik och genombrottskraft. Gudmundsson behöver ta tillbaka sin startplats i ett Lille som går som tåget om han ska fortsätta vara given i backlinjen. VNL gjorde det bra senast men jag hade också gärna testat Smith där.
Truppen är bred och det är många intressanta spelare på uppgång. Jag är dock orolig för spelsystemet och oförmågan att hålla ihop lagdelarna. Jag hade hellre sett en fyrbackslinje med en inverterad vänsterback i Svensson. Så här:
Isak - Gyökeres
Kulusevski
Bergvall - H Larsson - Ayari
Svensson - Hien - VNL - Holm
Olsen
Slopa man-man och återgå till ett hybridzon-försvar.
Jag förstår att Saletros är viktig för defensiven och han gör nästan aldrig en dålig match men vi som ser Tottenham och följer de svenska spelarna ute i Europa är helt övertygade om att Bergvall skulle göra ett minst lika bra jobb. Han är en jätte i eget straffområden och besitter en betydligt högre kapacitet än Saletros. Det är dags att ett byte sker där nu.