Citat:
Om du inte ens kan svara på frågorna, då kanske dina argument är mer yta än redigt underbyggda?

Jag ger också upp, med tillägget att vi alla kan se hur "Chrippa" fortfarande är "going strong".
Mitt inlägg handlar inte om att ge en skev bild av verkligheten, utan om hur verkligheten ser ut.
När "Chrippa" inte längre står stark med en fet klocka på armen och med en kvinna som är som "heroin" som älskar honom för den han är, då har han kanske nått botten. Men nu står han där även på bilden du länkade till i ett av dina senaste inlägg, som du hävdar ska visa en man på botten.
Det visar hur verklighetsfrämmande ditt porträtt av honom är.
Sen kan man fråga sig om det ens finns en "botten" för "Chrippa", eftersom hatarna (som är de han tjänar pengar på) skrivit om en "botten" i flera år och hela tiden tycks finna nya "bottnar" att raljera om.
Citat:
Men snälla. Allvarligt. Ta och ring på måndag till Kronofogden och kolla upp Christopher. 1.8 miljoner i skulder. Linnea har erkänt att han är pank. Pappa får köpa flyttlådor. KF gör beslag där saker är fejk eller där bara en multiuniversi fjällkontroll värd 400 eller nåt är av värde. Han betalar inte Jacke för bredbandet Jacke står på honom. Han tigger pengar ständigt från Julia. Osv. Vakna för fan.
En nyhet. Christopher ljuger väldigt mycket. Förstår det kommer som en chock för dig.
En nyhet. Christopher ljuger väldigt mycket. Förstår det kommer som en chock för dig.
Vem är Christopher? "Chrippa" stavar sitt namn med "f". Du borde veta detta om du har koll.
Sen är det väl ganska givet att "Chrippa" inte alltid talar sanning? Han driver mycket, inte minst med "hatarna". Men vad säger de videos som visar hur hans pengar aldrig tar slut?
Jag pratar främst om vad han gör och visar upp i sina videos och på sociala medier, inte om vad han ska ha sagt (även om jag refererat till hans uttalande när du väljer att inte tro på det han visar upp).