2025-04-26, 21:14
Medlem
Cracksters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rojkpojk
Farao var på och frågade vilken fördel Isa fick av att sitta i fängelsehålan. Om man klarar av att behålla kylan så är ett bra svar "sköld så att jag inte kunde bli mördad första natten, som plåster på såren".

Något som aldrig kan kollas upp och som många kan acceptera.
Skölden är ett fysiskt föremål, som man kunde se efter tävlingen t.ex. De andra deltagarna hade kunnat be om att få se skölden och då hade ju hon misstänkliggjort sig ytterliggare iom att hon inte har någon sköld att visa upp.

För att ge ett sånt svar måste man också noga tänka igenom det i förväg för att vara beredd på alla möjliga motfrågor. Man ska aldrig ljuga på uppstuds för då riskerar man verkligen att sätta sig själv i skiten.
Citera
2025-04-26, 21:33
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Jag reagerade på längden när jag såg "henne" i Let's dance", jag visste inte från början att det var en transa.

Frågan är just hur länge man kan lita på en penisbärare som utger sig för att vara kvinna? Däremot kan Mentalisten Henrik Fexeus nå långt med sina talanger. Men det sade vi ju om Maria Wetterstrand också, och hon åkte ju ut direkt.
Citera
2025-04-26, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Det blir bara mer & mer PK..
Jag kräks. Isa Östling som är en man. Ett muslimskt fruntimmer i slöja. Några negrer. En ful jävel som stulit och blivit åtalad. En politiker som gjort bort sej. En gammal get och författare som knappt vet var han är nånstans. En avdankad fd polischef. Youtubare som förmodligen aldrig haft ett jobb.
En "amerikansk hemmafru" som snart har varit med i varenda jävla dokusåpa som finns. Plus några som jag inte har en aaaning om vilka de är.
Men det är ju som alla TV4:s program av den här sorten. Det ska inkluderas både det ena & det andra. Och kan nån ta bort den patetiske Gago eller vad fan han kallar sej.
Arrividerci!😜

Håller till viss del med, särskilt om dom inkvoterade homofilerna och muslimerna. Men alltid lätt att sitta på sidan av och gnälla. Ge gärna förslag på en bättre (och verklighetstrogen) line-up. Att inbilla sig att Persbrandt, eller Ulf Lundell ska ställa upp är bara att glömma.
Citera
2025-04-26, 23:03
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iris73
Det bästa hade varit om förrädarnas första mord aldrig blev dödad, det hade kunnat bli en bra start, att visa vem de tycker är största hotet, och låta den personen överleva mordet.

Håller verkligen med!! Eller en tävling före första mordet så alla får chansen att skydda sig genom just en bra insats.
Citera
2025-04-26, 23:22
Medlem
Cracksters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iris73
Det bästa hade varit om förrädarnas första mord aldrig blev dödad, det hade kunnat bli en bra start, att visa vem de tycker är största hotet, och låta den personen överleva mordet.
Älskar detta förslag, men man hade bara kunnat köra den twisten en gång (att alla har en hemlig sköld dag 1), till efterföljande säsong kan man ju inte köra på samma grej igen.
Citera
2025-04-27, 00:06
Medlem
savagemamiis avatar
Vore underbart om man gick i snickarens spår nu och röstade ut Isa (Isak)😌
Citera
2025-04-27, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Håller med, bästa gänget hittills kommer bli så kul att följa. Hoppas arga snickaren åker ut tidigt - han var tydligen otrevlig under inspelningen. Vilket inte förvånar mig, så jävla obehaglig typ…måtte han inte värvas till förrädarna. Blir så irriterad varje gång jag ser honom, arrogant och otrevlig är han fattar inte att han fortfarande dyker upp på TV.
Hur vet du att han var otrevlig?
Citera
2025-04-27, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Han är översittare och snattare. Otrevlig och obehaglig det är vad han är.
Känner du honom eftersom du vet det?
Citera
2025-04-27, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackster
Skölden är ett fysiskt föremål, som man kunde se efter tävlingen t.ex. De andra deltagarna hade kunnat be om att få se skölden och då hade ju hon misstänkliggjort sig ytterliggare iom att hon inte har någon sköld att visa upp.

För att ge ett sånt svar måste man också noga tänka igenom det i förväg för att vara beredd på alla möjliga motfrågor. Man ska aldrig ljuga på uppstuds för då riskerar man verkligen att sätta sig själv i skiten.

Frågan kom vid frukosten. Då är skölden redan förverkad och finns inte att visas upp.
Citera
2025-04-27, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Så förjävla besviken, tycker och har tyckt att programmet varit riktigt kul, men i år har castingen lyckats förstöra hela programmet med en enda person!
Han/Hen/Det eller vad fan korvryttaren Farao nu kallar sig (förutom farao) en genom vidrig person som i första avsnittet svinar sig och hoppar på andra deltagare och snackar skit osv, en äcklig vuxenmobbar människa!

Det här inlägget är ju bara homofobt. Du kan väl inte mena att du var mer OK med Filip Dikmen? TV-program som dessa lever på att det finns en ”fiende” som rör om i gruppdynamiken.
Citera
2025-04-27, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reflexhammaren
Det här inlägget är ju bara homofobt. Du kan väl inte mena att du var mer OK med Filip Dikmen? TV-program som dessa lever på att det finns en ”fiende” som rör om i gruppdynamiken.
Är benägen att hålla med att jag har fobi för korvryttare som detta äcklet ”farao” men långt ifrån alla homosexuella spelar på och beter sig så äckligt pga just sin homosexualitet som denna!
Citera
2025-04-27, 10:02
Medlem
Cracksters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rojkpojk
Frågan kom vid frukosten. Då är skölden redan förverkad och finns inte att visas upp.

Normalt får man, åtminstone i andra länder, behålla skölden för att kunna visa upp den morgonen därpå. Om ett mord inte går igenom kan de trogna visa upp sköldarna och säga "förrädarna försökte mörda oss inatt".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in