2025-04-25, 08:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Fast jag tänker även på tiden innan Dahlin kom tillbaka. Både Sixten Mohlin och Marko Johansson var duktiga som juniorer, men ingen av dem klarade steget till seniorfotbollen.

Förvisso, undrar hur man resonerat internt. Kan det vara anledningen till att man nu låter Fedel ratta inslussningsprocessen för målvakterna?

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/2025/04/25/uppgifter-pena-kan-lamna-efter-ett-halvar/

Ingen rök utan eld här.

Intressant att gräset inte var grönare på andra sidan. Eller man kanske inte ska göra övergångar till ett lag som verkar scouta som Bosse Andersson gör.

Måste nog rensas en del utländska spelare innan jag kan se Peña landa här igen. Nu kanske jag svär i kyrkan men jag hade gärna sett Ghoddos istället om bägge parter kan släppa prestigen. Av det jag sett av Ghoddos i iranska landslaget de senaste två matcherna så såg det väldigt bra ut i en position som vi snart kommer behöva värva på då LBJ lär försvinna till sommaren och Otto blir bara bättre och bättre.
Citera
2025-04-26, 10:49
Medlem
eternussermos avatar
Massa Hjelmberg har varit nere i djupaste Afrika och lagt bud på den i yngre tonåren, Asharaf Loukman Tapsoba

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/hammarby-uppges-vilja-varva-asharaf-loukman-tapsoba/
Citera
2025-04-26, 10:57
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Massa Hjelmberg har varit nere i djupaste Afrika och lagt bud på den i yngre tonåren, Asharaf Loukman Tapsoba

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/hammarby-uppges-vilja-varva-asharaf-loukman-tapsoba/
Intressant då det brukar betyda 50-150 -miljoners försäljning inom 1-2 år...
Citera
2025-04-26, 11:09
Medlem
bananjuices avatar
Marocko är motsatsen till djupaste men få saker luktar så mycket planterat agentrykte, första som skrevs var väl att det var bajens sportchef Kim Alexander som varit där?
Citera
2025-04-26, 16:11
Medlem
cokehyenas avatar
Atalanta scoutar Keita Kosugi.

Den gamla klassikern 'Från DIF till Serie A' fortsätter.
Citera
2025-04-26, 16:35
Medlem
bananjuices avatar
Har det kommit något mer än den ledande frågan från difmedia i Stockholm när Atalanta-scouten sa att han varit på Bajen-malmö dagen innan?
Citera
2025-04-28, 19:52
Medlem
buisnismannens avatar
Levi förmedlar flitigt att hans kontrakt går ut i sommar på Twitter. Blir kanske en återkomst till Allsvenskan.
Citera
2025-05-02, 20:36
Medlem
trazkeis avatar
Inoussa på väg till Swansea för 65 miljoner. Och snart kommer det in 90 miljoner för Agbonifo. I sommar vill jag ha en mittback, två yttrar och kanske en nia.
Citera
2025-05-02, 21:25
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Intressant då det brukar betyda 50-150 -miljoners försäljning inom 1-2 år...
Fyfan för groomern Hjelmberg som åker ner och försöker ragga på en 15-åring

Men du får vänta 4-5 år istället för 1-2 år på din försäljning då.
Citera
2025-05-02, 21:57
Medlem
a.e.gs avatar
Sjuk utveckling det blivit när det fäktas kuk om vem som säljer mest spelare.
Citera
2025-05-02, 22:05
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Fyfan för groomern Hjelmberg som åker ner och försöker ragga på en 15-åring

Men du får vänta 4-5 år istället för 1-2 år på din försäljning då.
Höj dig.
Citera
2025-05-03, 03:33
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Höj dig.

Du är sorglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera