Citat:
Ursprungligen postat av
FedupFlorence
Det där var en krönika från Amelia med Expressen som sekundär leverantör och den var svårare att ta sig igenom än inläggen i den här tråden. En spretig insändare som efter en stund tar upp en krönika på ett annat forum där en PhD skriver åsikter och presenterar under tio referenser. Tolkningen är att singelkvinnor något oväntat föredrar dad bods.
Jag tänker inte kommentera den saken då det är helt irrelevant. Vad som helt gått förlorat (i diskussionen) i programmet, i tråden, i krönikan osv är att kaka inte söker maka. Det går inte att förstå attraktion. En hälsosnubbe behöver ingen elitidrottare i sitt liv även om han föreställer sig det själv. En rultis eller en snusare kan behöva en vältränad person för att gå igång. Allt handlar om attraktion, finns den behöver vi ingenting annat. Det handlar inte om tid, kost eller veckoscheman. Det handlar om attraktion, och kravlistor är att bedra sig inför allmän beskådan.
Ok, du har höga tankar om dig själv.
Krönikan tar 3 sekunder att läsa och förstå för mig och jag har heller inte svårt att förstå ett enda inlägg här i tråden…
Nej, det är inte helt irrelevant, hon skriver detta om Gift vid första ögonkastet och väldigt många sidor i denna tråd har handlat om Dennis form, Sams form, Alexanders rumpa, Jannikas kropp, osv, så, uppenbarligen något som tittare tänker på efter att ha sett programmet.