Citat:
Ursprungligen postat av
hazenectar
Med "Krabba" syftade jag mest på att priset konsoliderar för tillfället.
Jag tror förövrigt att jag skulle vara betydligt mer öppen för dina pointers och tips angående trading om du delade egna trades i tråden och har en synbart hög win-rate.

För det första så trade:ar jag inteBTC i ordets bemärkelse.
Jag har däremot trade:at del MSTR och Sol Strategies och dom köpen har jag deklarerat i aktietråden ganska frekvent, exakt när dom gjorts. Dock har dom traden inte varit så mycket baserade på hur TA:t såg ut just på 4h utan varit mer försök att köpa dippar.
Visst du delade 2 trades igår (jag såg inget större fel på dem även om jag var osäker på hur du hittade entry), men det är ytterst sällan du delar trades. Du borde dela fler, för det är intressant att följa vad olika folk gör, och vilka som tenderar att göra rätt oftare än andra.
Jag har redan kommenterat att dina graf-analyser är väldigt svåra att tolka, då du inte säger något om eventuella entries man kan titta på, vart man bör ha sina TP:s eller sina SP:s.
Med så många streck som du har så blir det blir lite som att helgardera och säga "jag sa ju det" när den studsar kring ena eller andra strecket.