2025-04-24, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Är ändå fascinerad över att hon ser absolut NOLL problem med alkoholen, det finns inte på kartan att ens dra ner på drickandet. För även tunga missbrukare brukar väl i alla fall ha ett hum om att de har ett problem (oavsett om man vill/kan bli hjälpt eller ej)??

Hon måste ju må eländigt med abstinens mellan varven, men löser väl det snabbt med mer vin ,hon verkar ju i princip dricka vin till frukost, hon kallar det flytande lunch, men vaknar väl så sent att det blir hennes frukost om man ska vara ärlig.

Hade varit jävligt mycket intressantare om hon luftade sina tankar och känslor runt sitt missbruk, än dravlet om killar och vikt.
Senast redigerad av Florman 2025-04-24 kl. 22:01.
Citera
2025-04-24, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Antar det motsatta...Pia Pissfitta kladdade på de manlige gästerna så till sist fick hostelet nog av denna fyllekåta 50-åriga tonåring, och bad henne söka sig ett annat boende.

Ja, det har du rätt i. Pia skriver hela tiden att hon föredrar att bo på Hostel och då i blandade sovsalar, vilket är jävligt konstigt att göra som kvinna, men i Pias fall handlar det garanterat om att hon raggar i sovsalen, visar upp sig i sina fräsiga plagg och hoppas att nån snygg kille ska bli tjär i henne osv. Djupt tragiskt.
Citera
2025-04-24, 21:50
Medlem
Mycket konstigt att Pia som ska bo på Hostel för att hon "är så social" ständigt är ensam. Inte en enda gång som hemlös har hon haft sällskap när hon tjäkat ute på restaurang, mycket konstigt, att gå på restaurang är ju annars en social aktivitet och ingenting man sitter ensam och gör om man inte är absolut tvingad, maten smakar ju så mycket godare om man har någon att prata med.

Man undrar ju om det inte är så att Pia skrämmer iväg folk när "hon är social" där i sovsalen, eller varför ingen vill umgås med henne utanför den.
Citera
2025-04-24, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Det finns en hel tråd där folk gissar på när kändisar kommer att avlida..

Jag tror nog att hon lever länge, men jag är förvånad över att hon inte har blivit utsatt för något än med tanke på hur hon lever.. förutom då hon var helt blodig i hela ansiktet, men det verkade ju vara orsakat av hon själv.

Måste vara extremt pinsamt och jobbigt för barnen att läsa om henne på nätet och se alla sjuka klipp hon lägger upp, framförallt när hon öppet säger att hon väljer bort barnen o.s.v.

Missbrukande kvinnor brukar riskera att utsättas för diverse övergrepp men Pia verkar inte direkt ha särskilt mycket kontakt med motsatta könet (utöver rooomisen), hennes många raggningsförsök har ju varit fruktlösa och det är nog det som varit hennes räddning. Troligen måste hon börja ragga i de lägsta skikten av tunga missbrukare för att få napp och då kan hon råka illa ut.
Citera
2025-04-24, 22:08
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Missbrukande kvinnor brukar riskera att utsättas för diverse övergrepp men Pia verkar inte direkt ha särskilt mycket kontakt med motsatta könet (utöver rooomisen), hennes många raggningsförsök har ju varit fruktlösa och det är nog det som varit hennes räddning. Troligen måste hon börja ragga i de lägsta skikten av tunga missbrukare för att få napp och då kan hon råka illa ut.

Hon är typ vaccinerad mot övergrepp. Till och med en horsande afghan skulle nog tänka ett extra varv, med tanke på stanken och svampen.
Citera
2025-04-24, 23:30
Medlem
Citat:
Från mig, Pia Pissfitta, kommer rådet att shoppa loss utav bara helvete!
Köp allt du vill, helst i dubbletter!

Sörpla ditt pissgula vin till frukost, lunch, middag! Kom ihåg att hälsocoacher rekommenderar 3 stadiga fyllor/dag och 2 mindre huttar mellan fyllorna. Allt för att hålla alkoholnivån konstant!

Ju mer pengar du använder, desto fortare blir ditt konto nollat, och det är DÅ det blir intressant att följa dig, Pia, på din golgata-vandring mot det hål du hör hemma i!

Och att först ha kallat anställda på ett Hostel för "Jävla fittor" för att sedan återkomma när en har gjort sig omöjlig på ett annat hostel...Pia Pissfitta i ett nötskal.
Kärring som mest har mundiarré och en hjärna där de hjärnceller som ännu inte blivit marinerade i alkohol, helt enkelt är så tomma så de blåser ut genom öronen när Pia försöker tänka en tanke samtidigt som hon öppnar munnen och det blir korsdrag.

Skrattade högt åt det där med dubletter
Jävla udda grej överlag att hon börjar horda kläder, dels att hon måste slänga hälften alt dra runt med två stora resväskor.

Men också att hon redan "unnar" sig att dricka väldigt ofta, kan ju tycka att det räcker att sitta i några pissiga mjukisar om man ändå ska vara fulla varannan dag.

Men icke, det ska vara Kabaréshow utöver det!
Citera
2025-04-25, 08:16
Medlem
Hon verkar fall in i sin förvirrade värld allt mer, hon saknar nu nästan total förankring i verkligheten. Att ligga eller inte ligga med någon är inget man får kicken från ett hostell. Om man nu inte försöker ligga med någon som önskar få vara i fred. Vilket det kanske rör sig om.
Citera
2025-04-25, 08:26
Medlem
Citat:
I min värld tror jag att hon nog får fixa allt själv.
Hon har haft pengar, men valt bort att lösa sina problem, så Pia är nog jävligt bränd som hjälpsökande alls, när den dan kommer.

Varför satsa på en arrogant pissfitta som anser sig vara bättre än alla andra?

Vore sjukt intressant att läsa hur hon faktiskt resonerar, är övertygad om att hon har någon knasig idé om sina pengar, men det är svårt att föreställa sig vad det kan vara för sjukt hon fått för sig.

Hon är ju nästan ekonom (?) så hon borde fatta att utslaget på ett par år, så har hon inte mer än en hyfsad lön på typ 50 000/mån att leva på och dessutom är hon singel och kan inte dela omkostnader ned någon, ändå gasar hon på och lever som om hon har ett stadigt inflöde av mängder med pengar.

Tror hon verkligen att en vit riddare till rik man ska rädda en nersupen Pia om ett par år när det finns mängder av fräscha damer utan grova problem att välja på? Kan ge mig fan på att det är något sådant orealistiskt hon hoppas på, att vara smal och ha "fina" kläder verkar hon tro ska lösa allt
Senast redigerad av Florman 2025-04-25 kl. 08:43.
Citera
2025-04-25, 10:45
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vore sjukt intressant att läsa hur hon faktiskt resonerar, är övertygad om att hon har någon knasig idé om sina pengar, men det är svårt att föreställa sig vad det kan vara för sjukt hon fått för sig.

Hon är ju nästan ekonom (?) så hon borde fatta att utslaget på ett par år, så har hon inte mer än en hyfsad lön på typ 50 000/mån att leva på och dessutom är hon singel och kan inte dela omkostnader ned någon, ändå gasar hon på och lever som om hon har ett stadigt inflöde av mängder med pengar.

Tror hon verkligen att en vit riddare till rik man ska rädda en nersupen Pia om ett par år när det finns mängder av fräscha damer utan grova problem att välja på? Kan ge mig fan på att det är något sådant orealistiskt hon hoppas på, att vara smal och ha "fina" kläder verkar hon tro ska lösa allt

Med tanke på Pias ältande om "Pengar, sponken, sex och vikt", så antar jag att hon helt enkelt valt att ignorera sånt där tråkigt som "jobb, boende, svenssonliv".
Det finns inte i hennes värld, helt enkelt. Hennes liv är enkelt. Vilket vi märkt och uppmärksammat.

Enkelt sagt...invänta noll-kontot som kommer att komma. Sedan börjar Pias Loppcirkus på allvar, och DÅ blir det intressant att följa henne.

OM kärringen inte innan dess dött i något alkoholrelaterat. Vilket jag betvivlar, då Pia är som ett självspelande piano.

"Enkelt" är ett ord som jag tydligen finner vara applicerbart på Pia...undra varför?
Citera
2025-04-25, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Hur kan det accepteras att skriva så här..?

Jag måste ju även skriva om Pia, så, till Pia:

Ta inte åt dig, men försök att ändå lite börja att tänka över din situation...

Gör inte allt bara på impuls, det blir oftast inte bra...
Börja att lite planera framåt...
Allt vi beskådar från hennes beteende är just att PLANERING FINNS INTE I HENNES VÄRLD! den enda planering som finns är att sörpla vin varenda dag och hitta TJÄÄÄRLEKEN på hostel
Citera
2025-04-25, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Återigen, samma reflektion...
Får man skriva så här...?

Till Pia:

Det är dig 'tråden' handlar om, men jag tycker att det är fel att du, och även dina barn, ska behöva läsa sådant här...
Skriv då till pisspia att SLUTA ATT DOKUMENTERA DITT LIV LIVE PÅ TIKTOK VARENDA DAG. Så behöver du inte läsa alla elaka hemska fruktansvärda kommentarer här! Eller hur ganska enkelt
Citera
2025-04-25, 12:21
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Det finns en hel tråd där folk gissar på när kändisar kommer att avlida..

Jag tror nog att hon lever länge, men jag är förvånad över att hon inte har blivit utsatt för något än med tanke på hur hon lever.. förutom då hon var helt blodig i hela ansiktet, men det verkade ju vara orsakat av hon själv.

Måste vara extremt pinsamt och jobbigt för barnen att läsa om henne på nätet och se alla sjuka klipp hon lägger upp, framförallt när hon öppet säger att hon väljer bort barnen o.s.v.

Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Skriv då till pisspia att SLUTA ATT DOKUMENTERA DITT LIV LIVE PÅ TIKTOK VARENDA DAG. Så behöver du inte läsa alla elaka hemska fruktansvärda kommentarer här! Eller hur ganska enkelt

Om du en gång till läser det jag skrev, så ser du kanske att jag inte skriver att det är för min skull som jag tycker att man ska sluta att skriva nedlåtande och elakt om Pia...

Jag skriver att hon, ev, själv läser här och kanske även hennes barn gör, och varför då utsätta dem för att läsa alla hemskheter som skrivs...

Och, dokumentera MITT liv, gör hon väl ändå inte...

Om det är ett förslag vad jag ska skriva så skriv det då inom citat...
Senast redigerad av DenOtroligaStruten 2025-04-25 kl. 12:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in