2025-04-24, 19:54
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Hur kan det accepteras att skriva så här..?

Jag måste ju även skriva om Pia, så, till Pia:

Ta inte åt dig, men försök att ändå lite börja att tänka över din situation...

Gör inte allt bara på impuls, det blir oftast inte bra...
Börja att lite planera framåt...

Pia lever nog inte så länge till som hon lever, och det är nog bäst för alla - framförallt för hennes barn.
Citera
2025-04-24, 19:55
Medlem
Frågan har nog varit uppe tidigare, men minns inte svaret: Pias strategi nu verkar vara att bränna 1-2000 per dag (minst) på tjäk ute och vin, sedan är väl planen att socialjouren löser situationen när kontot är tomt. Kommer de att gå med på att börja pynta försörjningsstöd till någon som varit så fruktansvärt vårdslös med sina pengar, eller kan de neka bidrag med hänvisning till att hon "levt lyxliv" på krogar? 🤔
Citera
2025-04-24, 19:56
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Frågan har nog varit uppe tidigare, men minns inte svaret: Pias strategi nu verkar vara att bränna 1-2000 per dag (minst) på tjäk ute och vin, sedan är väl planen att socialjouren löser situationen när kontot är tomt. Kommer de att gå med på att börja pynta försörjningsstöd till någon som varit så fruktansvärt vårdslös med sina pengar, eller kan de neka bidrag med hänvisning till att hon "levt lyxliv" på krogar? 🤔

Dom kommer kräva utdrag för bankkontot och sen neka henne, och erbjuda henne tak över huvudet på ett hostel eller härbärge. Och då är Piss-Pia tillbaka på ruta ett, men utan pengar.
Citera
2025-04-24, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Dom kommer kräva utdrag för bankkontot och sen neka henne, och erbjuda henne tak över huvudet på ett hostel eller härbärge. Och då är Piss-Pia tillbaka på ruta ett, men utan pengar.
Då kommer det att läggas ut snyft snyft och offeroveralls videor flera gånger om dagen
Citera
2025-04-24, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenHeligaBullfitta
Uppenbart väldigt olämplig att ta hand om barn.
Riktigt otäckt att hon har ansvar för barn.
Hoppas de arma barnen får någon bättre vårdnadshavare.
Hon har inte vårdnaden. Det är pappan som har, och hon har umgänge en gång i veckan.
Citera
2025-04-24, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det är inte en dum strategi, om det är hennes strategi. Man får ingen hjälp från socialtjänsten innan kontot är tomt.
Tyvärr är jag tveksam till om hon har en strategi och om hon ens tar hjälp i det läget.
Citera
2025-04-24, 20:18
Medlem
MaeWests avatar
Från mig, Pia Pissfitta, kommer rådet att shoppa loss utav bara helvete!
Köp allt du vill, helst i dubbletter!

Sörpla ditt pissgula vin till frukost, lunch, middag! Kom ihåg att hälsocoacher rekommenderar 3 stadiga fyllor/dag och 2 mindre huttar mellan fyllorna. Allt för att hålla alkoholnivån konstant!

Ju mer pengar du använder, desto fortare blir ditt konto nollat, och det är DÅ det blir intressant att följa dig, Pia, på din golgata-vandring mot det hål du hör hemma i!

Och att först ha kallat anställda på ett Hostel för "Jävla fittor" för att sedan återkomma när en har gjort sig omöjlig på ett annat hostel...Pia Pissfitta i ett nötskal.
Kärring som mest har mundiarré och en hjärna där de hjärnceller som ännu inte blivit marinerade i alkohol, helt enkelt är så tomma så de blåser ut genom öronen när Pia försöker tänka en tanke samtidigt som hon öppnar munnen och det blir korsdrag.
Citera
2025-04-24, 20:27
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

I min värld tror jag att hon nog får fixa allt själv.
Hon har haft pengar, men valt bort att lösa sina problem, så Pia är nog jävligt bränd som hjälpsökande alls, när den dan kommer.

Varför satsa på en arrogant pissfitta som anser sig vara bättre än alla andra?
Citera
2025-04-24, 20:29
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Återigen, samma reflektion...
Får man skriva så här...?

Till Pia:

Det är dig 'tråden' handlar om, men jag tycker att det är fel att du, och även dina barn, ska behöva läsa sådant här...

Det är sant det jag skriver, även du borde kunna förstå det.
Citera
2025-04-24, 20:36
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Återigen, samma reflektion...
Får man skriva så här...?

Till Pia:

Det är dig 'tråden' handlar om, men jag tycker att det är fel att du, och även dina barn, ska behöva läsa sådant här...
Det finns en hel tråd där folk gissar på när kändisar kommer att avlida..
Citat:
Pia lever nog inte så länge till som hon lever, och det är nog bäst för alla - framförallt för hennes barn.
Jag tror nog att hon lever länge, men jag är förvånad över att hon inte har blivit utsatt för något än med tanke på hur hon lever.. förutom då hon var helt blodig i hela ansiktet, men det verkade ju vara orsakat av hon själv.

Måste vara extremt pinsamt och jobbigt för barnen att läsa om henne på nätet och se alla sjuka klipp hon lägger upp, framförallt när hon öppet säger att hon väljer bort barnen o.s.v.
Citera
2025-04-24, 20:40
Medlem
Är ändå fascinerad över att hon ser absolut NOLL problem med alkoholen, det finns inte på kartan att ens dra ner på drickandet. För även tunga missbrukare brukar väl i alla fall ha ett hum om att de har ett problem (oavsett om man vill/kan bli hjälpt eller ej)??
Citera
2025-04-24, 21:37
Medlem
MaeWests avatar
Hm...bevis på att Pia pissfitta läser här?

Sedan jag skrev att det speglar sig i de där fladdermusvingarna till solglasögon hon hade på sig när hon TT:ade så har dessa nu "förvunnit" när hon har mundiarré via TT utomhus.
Säreget...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in