2025-02-15, 23:05
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Vem hänger i Wolftribe?
ovannämnda.. T*dd o M*q*ist
Citera
2025-02-15, 23:08
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
ovannämnda.. T*dd o M*q*ist
Känner bägge två, de är inte med i något Wolftribe det är väl hangarounds till BSK? eller är Wolftribe något lokalt hos er numera?
Citera
2025-02-17, 14:41
Bannlyst
Finns dem kvar ?
Accepterar de sexförbrytare ?
Citera
2025-03-28, 21:09
Avslutad
Jag har inte sett någon tråd på flashen om detta men den 16:e mars hittades en tonårskille hängd mellan ljungsbackenskolan och folkparken.

Enligt "snacket" så var han från Tibro och jagades av lokala epa ungdomar (som även var vänner till hans ex-flickvän). Jag trodde själv inte att det var ett "assisterat självmord" tills jag såg TikTok klippet där de lokala förmågorna stod och petade på honom med en jävla pinne.

Jag tänker inte skriva ut några namn tills det hela är någorlunda klarlagt men jag vet vem hans ex-tjej är. Om den inkompetenta Skaraborgspolisen avskriver den här skiten som ännu ett självmord så hoppas jag att ni i Tibro iaf har stake nog att hämnas era egna.
Citera
2025-03-29, 06:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av C41K0
Jag har inte sett någon tråd på flashen om detta men den 16:e mars hittades en tonårskille hängd mellan ljungsbackenskolan och folkparken.

Enligt "snacket" så var han från Tibro och jagades av lokala epa ungdomar (som även var vänner till hans ex-flickvän). Jag trodde själv inte att det var ett "assisterat självmord" tills jag såg TikTok klippet där de lokala förmågorna stod och petade på honom med en jävla pinne.

Jag tänker inte skriva ut några namn tills det hela är någorlunda klarlagt men jag vet vem hans ex-tjej är. Om den inkompetenta Skaraborgspolisen avskriver den här skiten som ännu ett självmord så hoppas jag att ni i Tibro iaf har stake nog att hämnas era egna.
Var tonårsgrabben gangster ?
Citera
2025-04-11, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C41K0

Rätta mig om jag har fel, men menar du att han hittades den 16e mars 2025 mellan ljungsbacken och folkparken i Götene?

Har inte hört ETT ENDA ORD om detta och jag är dagligen på platsen i princip.
Citera
2025-04-23, 20:43
Medlem
Vart har du fått detta ifrån?
Citera
2025-04-25, 00:08
Medlem
Det va ett renodlat självmord då hans flickvän varit otrogen. Du ska nog tänka dig för vad du skriver , och kanske ha lite mer säkra källor innan du hittar på saker. Han va absolut inte jagad av ungdomar från Götene och det va vuxna människor med och hittade honom
Citera
2025-04-26, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Honeey2
Det va ett renodlat självmord då hans flickvän varit otrogen. Du ska nog tänka dig för vad du skriver , och kanske ha lite mer säkra källor innan du hittar på saker. Han va absolut inte jagad av ungdomar från Götene och det va vuxna människor med och hittade honom
Ok
Citera
2025-05-03, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Det har dom nog haft i varandras rövar sedan länge. Tänkte mer på wolftribe, vederbörande har ju alltid hängt i dom kretsarna

Vad är det för fel på Tadden, är han utvecklingstörd ?
Citera
2025-06-03, 06:10
Medlem
Explosion/brand i trapphus i Lidköping kl 2 (2025-06-03)

Dags att spekulera lite om vilka i Lidköping som är sena med betalningen ?

Runt kl 2 uppkommer en explosion i ett centralt trapphus med en rätt rejäl brand som komplikation. Polisen verkar brännbar vätska av något slag har använts i första hand.
Inga skadade vad Statsradion fått fram.

https://sverigesradio.se/play/artikel/8971215
Senast redigerad av OnlyHans.Redux 2025-06-03 kl. 06:16. Anledning: Stavfel och förtydligande.
Citera
2025-07-24, 18:55
Medlem
Någon som vet mer om vad som hände på Annagatan natten till idag (25/7)? Enligt tidningen ska de vart någon som slagit sönder ruta på en lgh.. enligt säker källa va de massa somalier o araber som sprang runt utanför lgh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in